Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #17441 Del Skrevet 31. mars Titania skrev (5 timer siden): Har veldig lite plager etter jeg fjernet galleblæra, men når det først gjør utslag i et slags anfall, fy søren så irriterende, og føles som det ikke vil gi seg 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. april #17442 Del Skrevet 1. april Mulig jeg skrev dette i fjor også, men folk som skriver "Haha 1 april" på helt åpenbare aprilspøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #17443 Del Skrevet 1. april Fame skrev (7 minutter siden): Mulig jeg skrev dette i fjor også, men folk som skriver "Haha 1 april" på helt åpenbare aprilspøker På kg eller nettet generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. april #17444 Del Skrevet 1. april Cid skrev (Akkurat nå): På kg eller nettet generelt? Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #17445 Del Skrevet 1. april Når fremmede ringer på til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. april #17446 Del Skrevet 1. april Folk som alltid må overgå andre, de skal alltid ha det verst men samtidig være best. "Du sov 4 timer? Heldig! Jeg sov 2..." "Har du depresjon? Huff, jeg har depresjon, angst, ptsd, adhd, bpd..." "Rakk du ikke spise frokost? Ikke jeg heller, jeg har glemt å spise de 2 siste dagene ups hihi". Det er så slitsomt med sånne folk 🫠 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3. april #17447 Del Skrevet 3. april Når man husker man har glemt noe, men man ikke husker hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #17448 Del Skrevet 3. april At de skal prate om appelsin Trump på nyhetene hver eneste dag 🤡🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april #17449 Del Skrevet 3. april SVK skrev (7 timer siden): Når man husker man har glemt noe, men man ikke husker hva. Det er så irriterende. Hva er poenget med å huske at du har glemt noe, når man ikke kan huske hva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. april #17450 Del Skrevet 3. april Den stort sett alltid ræva kundeservicen til BankAxept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #17451 Del Skrevet 3. april Forbannede meta ai på Messenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. april #17452 Del Skrevet 3. april Cid skrev (2 minutter siden): Forbannede meta ai på Messenger Jeg ba den snakke norsk i dag, den svarte at den kunne ikke det 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #17453 Del Skrevet 3. april Boetica skrev (6 minutter siden): Jeg ba den snakke norsk i dag, den svarte at den kunne ikke det 🙃 En dum tjeneste på en smart telefon 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 3. april #17454 Del Skrevet 3. april Idioter på el-sparkesykkel. Jeg vet jeg har holdt mer enn en svovelpreken om dette før, men i dag var det et par tullinger på en av de tingestene som sneia borti meg i det jeg gikk av bussen da jeg skulle på jobb. For det første har ikke el-sparkesyklister noe på fortauet å gjøre, men når de likevel driter i det, og jeg går omtrent på midten, så burde det likevel være en smal sak for dem å kjøre forbi og holde god avstand. Pussig hvordan hjernen til ellers oppegående folk blir til grøt i det de tar i bruk en sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. april #17455 Del Skrevet 5. april Folk som roper i telefonen og ikke tar hensyn til de rundt seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april #17456 Del Skrevet 5. april SVK skrev (14 minutter siden): Folk som roper i telefonen og ikke tar hensyn til de rundt seg. De er sikkert dauhørt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. april #17457 Del Skrevet 6. april At det heter Espresso, når hele kroppen min vil si Expresso. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #17458 Del Skrevet 6. april Fuglekvitring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. april #17459 Del Skrevet 6. april Cid skrev (2 timer siden): Fuglekvitring. Nei det mener du vel ikke ? 😱 Fulgekvittring og mjauing er det søteste som fins av dyrelyder da! 🥰 + katter som maler! 😸 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april #17460 Del Skrevet 6. april fugl fønix skrev (3 minutter siden): Nei det mener du vel ikke ? 😱 Fulgekvittring og mjauing er det søteste som fins av dyrelyder da! 🥰 + katter som maler! 😸 🥰 Hadde ikke skrevet det hvis ikke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå