Cid Skrevet 22. mars #17421 Del Skrevet 22. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (31 minutter siden): Ha ha Får du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. mars #17422 Del Skrevet 22. mars At internett på Playstation driver og tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #17423 Del Skrevet 22. mars Titania skrev (14 minutter siden): At internett på Playstation driver og tuller Dårlig dekning hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. mars #17424 Del Skrevet 22. mars Cid skrev (8 minutter siden): Dårlig dekning hos deg? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #17425 Del Skrevet 23. mars Titania skrev (5 minutter siden): Nei Kan alltids skje at til og med det beste nettet kan få en lite støkk i ny og ne, opplever det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. mars #17426 Del Skrevet 23. mars Cid skrev (7 minutter siden): Kan alltids skje at til og med det beste nettet kan få en lite støkk i ny og ne, opplever det selv. Den er kablet, så har ikke noe med dekning å gjøre. Og vært stabil hele tiden frem til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. mars #17427 Del Skrevet 23. mars Cid skrev (8 timer siden): Får du ikke? Nei, de spenna er nok tapt. Det ble speilegg på brødskiver i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #17428 Del Skrevet 23. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 minutter siden): Nei, de spenna er nok tapt. Det ble speilegg på brødskiver i stedet. Det er jo ulovlig av dem å nekte deg pengene tilbake når du ikke fikk maten… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. mars #17429 Del Skrevet 23. mars Cid skrev (25 minutter siden): Det er jo ulovlig av dem å nekte deg pengene tilbake når du ikke fikk maten… Jeg fikk ikke noe kontakt med dem heller. Det er ikke verdens undergang, men jeg skal i alle fall aldri bestille noe fra Domino igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mars #17430 Del Skrevet 23. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden): Jeg fikk ikke noe kontakt med dem heller. Det er ikke verdens undergang, men jeg skal i alle fall aldri bestille noe fra Domino igjen. Jeg hadde aldri latt det gå, tro meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. mars #17431 Del Skrevet 23. mars (endret) Cid skrev (1 time siden): Jeg hadde aldri latt det gå, tro meg Ser den. Hadde det vært en ekstra null hadde ikke jeg latt det gå heller, men orka ikke. Kan heller svarteliste dem der det er mulig. EDIT: Det ser ut til at det er jeg som har dummet meg ut. Jeg må ha kødda det til på et vis, da jeg klarte å bestille henting i stedet for levering. Jeg legger meg flat og går gjennom mine rutiner. Endret 23. mars av FrankDrebin 2 1/2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mars #17432 Del Skrevet 24. mars Ekstrem ørekløe/eksem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #17433 Del Skrevet 28. mars Sjefen og hvordan han ikke klarer bestemme seg for hva som er rett. Er man syk, vil han helst at du skal være på jobb, men er du her og er syk, så er det feil også. Nå er han syk, dro hjem fra jobb i går. Men kom på jobb igjen i dag, både ser og høres syk ut - så jeg spurte om han ikke burde holdt seg hjemme idag. "Jeg kom jo en time senere, da"... Sånn at han evt rekker å smitte ned hele gjengen her... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #17434 Del Skrevet 28. mars Titania skrev (2 timer siden): Sjefen og hvordan han ikke klarer bestemme seg for hva som er rett. Er man syk, vil han helst at du skal være på jobb, men er du her og er syk, så er det feil også. Nå er han syk, dro hjem fra jobb i går. Men kom på jobb igjen i dag, både ser og høres syk ut - så jeg spurte om han ikke burde holdt seg hjemme idag. "Jeg kom jo en time senere, da"... Sånn at han evt rekker å smitte ned hele gjengen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 28. mars #17435 Del Skrevet 28. mars Titania skrev (7 timer siden): Sjefen og hvordan han ikke klarer bestemme seg for hva som er rett. Er man syk, vil han helst at du skal være på jobb, men er du her og er syk, så er det feil også. Nå er han syk, dro hjem fra jobb i går. Men kom på jobb igjen i dag, både ser og høres syk ut - så jeg spurte om han ikke burde holdt seg hjemme idag. "Jeg kom jo en time senere, da"... Sånn at han evt rekker å smitte ned hele gjengen her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #17436 Del Skrevet 28. mars Når kneet er dumt og vondt, og det ikke vil gi seg 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #17437 Del Skrevet 28. mars Titania skrev (26 minutter siden): Når kneet er dumt og vondt, og det ikke vil gi seg 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mars #17438 Del Skrevet 29. mars Folk som «ikke for å være overfladisk, men…». Sorry ass, men skal du bestemme deg for om du vil bli kjent med/være venn med noen basert på hvordan de ser ut, da er du overfladisk uansett hvor mye du forsøker bortforklare det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. mars #17439 Del Skrevet 29. mars At man blir straffet for å være lojal kunde. Det gjelder på alt hvor man har abonnement. Om man avslutter abonnementet etter en prisøkning så får man typisk beskjed om man vil fortsette abonnementet om man får beholde den gamle prisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. mars #17440 Del Skrevet 31. mars Har veldig lite plager etter jeg fjernet galleblæra, men når det først gjør utslag i et slags anfall, fy søren så irriterende, og føles som det ikke vil gi seg 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå