Cid Skrevet 13 timer siden #17381 Del Skrevet 13 timer siden Titania skrev (48 minutter siden): Selgere/folk som ikke klarer være i ro når de snakker i telefon, de MÅ vandre rundt. Hvordan vet du at de vandrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13 timer siden #17382 Del Skrevet 13 timer siden Titania skrev (55 minutter siden): Forsøkt å blokkere avsenderen? Ja, men de kommer likevel tilbake. Jaja, da har jeg i alle fall noe å pusle med hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12 timer siden #17383 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (1 time siden): Hvordan vet du at de vandrer? Fordi det er kollegaene mine… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #17384 Del Skrevet 12 timer siden Titania skrev (14 minutter siden): Fordi det er kollegaene mine… Trodde du snakket med dem i tlf 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11 timer siden #17385 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (19 minutter siden): Trodde du snakket med dem i tlf 😛 Blir heldigvis ikke oppringt av noen særlige av det, annet enn på jobb. Men de jeg jobber med skal gjerne vandre mest mulig forbi pulten min når de er i en telefon, enda de ikke sitter i samme etasje lenger en gang. Og «de skal bli flinkere til å gå inn på møterommet», men det tror jeg de glemmer hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå