Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Titania skrev (6 timer siden):

Kulda 😑 Lillefingeren, kneet og ribbeina ble ekstra vonde etter at det ble kaldere ute 😑

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så frem til Mammutsalg av bøker som startet i dag, og ser nå at ALLE bøkene er oversatt. Ikke én eneste bok er på originalspråket, dersom det språket ikke er norsk.

Er det virkelig vanlig for nordmenn å lese en oversatt versjon av engelske forfattere? Jeg mener det er viktig å lese originalspråket dersom man kan det, slik at forfatterens språk skinner igjennom på sidene. En oversettelse vil aldri kunne gi det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busser med altfor korte setebelte, jeg tar buss nå men klarte ikke å få det på meg :kjefte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 minutter siden):

Busser med altfor korte setebelte, jeg tar buss nå men klarte ikke å få det på meg :kjefte:

Da må du spise mer grønnsaker, @Cid 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Så dårlig :sinna: beltene skal jo passe alle. Da kan de ikke gi deg bot om det blir beltekontroll heller. Ikke din skyld at de ikke har belter som passer :klem: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (58 minutter siden):

Så dårlig :sinna: beltene skal jo passe alle. Da kan de ikke gi deg bot om det blir beltekontroll heller. Ikke din skyld at de ikke har belter som passer :klem: 

Takk, var ubehagelig og følte meg ikke like trygg 😕 jeg bruker alltid å ha på belte når jeg er i et transportmiddel. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at bussene har lov til å ikke ha belter som er tilpasset alle. 

Cid skrev (6 minutter siden):

Prøver :sukk:

Nei, det er ikke lett. :klem:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At butikken ved jobb nesten aldri har Tine sin sukkerfrie mocha. At den blir utsolgt nesten med en gang vil jo si at de burde ta inn mer…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange ganger vil jeg svare på noe på Facebook og så må jeg gå på YouTube eller lignende for å finne en video jeg så i går, men når jeg går tilbake til Face, så har siden hoppet og innlegget eksisterer ikke lenger. Så om det er noe litt viktigere enn bare litt tull, så prøver jeg å huske navnet på gruppen så jeg kan gå inn der, men de gangene så blir innleggene stående, irriterende nok i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodeputen i senga får over tid gjerne et gult preg på grunn av svette. Men når den vaskes, blir den jo ikke hvit igjen, Hvorfor gjør ikke vaskemiddel jobben sin??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (1 time siden):

Hodeputen i senga får over tid gjerne et gult preg på grunn av svette. Men når den vaskes, blir den jo ikke hvit igjen, Hvorfor gjør ikke vaskemiddel jobben sin??!

Noen flekker går aldri vekk hvis det ikke fjernes med en gang. Frukt, blod og kaffe, tran f.eks. går heller aldri bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (59 minutter siden):

Noen flekker går aldri vekk hvis det ikke fjernes med en gang. Frukt, blod og kaffe, tran f.eks. går heller aldri bort. 

Men da må jo vaskemiddel skjerpe seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (35 minutter siden):

Men da må jo vaskemiddel skjerpe seg!

Vaskemiddel gjør så godt det kan 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Vaskemiddel gjør så godt det kan 🥺

Men likevel so blir de anklaget for hvitvasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Men likevel so blir de anklaget for hvitvasking.

Ja samme hva det gjør er det galt :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 20.2.2025 den 7.55):

At butikken ved jobb nesten aldri har Tine sin sukkerfrie mocha. At den blir utsolgt nesten med en gang vil jo si at de burde ta inn mer…

Sikkert leveringsproblemer, men uansett irriterende når noe man liker omtrent aldri er inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (44 minutter siden):

Sikkert leveringsproblemer, men uansett irriterende når noe man liker omtrent aldri er inne. 

Syns bare det er litt rart. Nå er det Kiwi som sjelden har, og jeg er ikke på andre kiwier her i byen. Men REMA og 2 extra-er i området har den alltid. Det samme med meny og spar. Hadde det vært leveringsproblemer burde vel de manglet innimellom, om ikke annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (31 minutter siden):

Syns bare det er litt rart. Nå er det Kiwi som sjelden har, og jeg er ikke på andre kiwier her i byen. Men REMA og 2 extra-er i området har den alltid. Det samme med meny og spar. Hadde det vært leveringsproblemer burde vel de manglet innimellom, om ikke annet. 

Ah, ja da er det merkelig at de ikke får inn mer når de andre har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...