jukkapalme Skrevet 21. januar #17281 Del Skrevet 21. januar Bad gateway. Har fått det mange ganger i hele kveld og jeg syns det skjer her inne så ofte. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. januar #17282 Del Skrevet 21. januar jukkapalme skrev (44 minutter siden): Bad gateway. Har fått det mange ganger i hele kveld og jeg syns det skjer her inne så ofte. Jævlig irriterende. Vi har opplevd tekniske problemer både På Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline. Nå i kveld. Og vi synes også at det er ganske så irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. januar #17283 Del Skrevet 21. januar All nysingen jeg plutselig har begynt med. 10 ganger på rad er ikke moro 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 22. januar #17284 Del Skrevet 22. januar Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder og hatefulle ytringer. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. januar #17285 Del Skrevet 22. januar Really? Bildet jeg la ut av at jeg irriterte meg over Elon Musk som gjorde hitler-hilsen er en hatefull ytring? Wow 🤣 får kjøre på med at jeg irriterer meg over moderator da 😇 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. januar #17286 Del Skrevet 23. januar Gjerrigknarken av en drittselger vi har. Han skal selge dyrest mulig, og trekkes minst mulig når han leverer lister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. januar #17287 Del Skrevet 24. januar Hosting, snøring, dårlig søvn og dårlig pust. Begynner bli irriterende å mangle luktesans også. Og snø. Håper alt regner bort med en gang idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #17288 Del Skrevet 24. januar At jeg må vente i 3 uker på de siste Cobra Kai episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 24. januar #17289 Del Skrevet 24. januar Å gå uten vaskemaskin i 1 uke 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 09:33 #17290 Del Skrevet mandag kl 09:33 Det virker som noe er galt med inne-enheten på værstasjonen min, for føler jeg må bytte batterier hele tiden 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 10:44 #17291 Del Skrevet mandag kl 10:44 Storm, når skal den gi seg...? Går knapt an å bevege seg ute jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 11:12 #17292 Del Skrevet tirsdag kl 11:12 Folk som er ekstremt selvsikre og nedlatende om temaer de egentlig ikke har noe peiling på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 11:28 #17293 Del Skrevet tirsdag kl 11:28 SVK skrev (15 minutter siden): Folk som er ekstremt selvsikre og nedlatende om temaer de egentlig ikke har noe peiling på. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 23:30 #17294 Del Skrevet onsdag kl 23:30 At jeg ikke kan ligge på den siden jeg vil, fordi et ribbein eller to er vonde 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 00:11 #17295 Del Skrevet torsdag kl 00:11 Titania skrev (41 minutter siden): At jeg ikke kan ligge på den siden jeg vil, fordi et ribbein eller to er vonde 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet torsdag kl 03:51 #17296 Del Skrevet torsdag kl 03:51 At smertene i ankelen bare øker og blir verre og verre. Skal jo bli bedre, ikke verre 😢 ligger her og vrir meg i smerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:00 #17297 Del Skrevet torsdag kl 04:00 jukkapalme skrev (8 minutter siden): At smertene i ankelen bare øker og blir verre og verre. Skal jo bli bedre, ikke verre 😢 ligger her og vrir meg i smerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet i går, 11:32 #17298 Del Skrevet i går, 11:32 Nordmenns restuarant-vaner, hvor alle bestiller hver sin rett og bare spiser den. Jeg blir alltid skuffa når folk gjør sånt. Det optimale på restaurant er at all maten settes på midten av bordet, og så forsyner alle seg av det de vil ha. Da får man smakt på alt mulig forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 11:58 #17299 Del Skrevet i går, 11:58 Stonegiant skrev (26 minutter siden): Nordmenns restuarant-vaner, hvor alle bestiller hver sin rett og bare spiser den. Jeg blir alltid skuffa når folk gjør sånt. Det optimale på restaurant er at all maten settes på midten av bordet, og så forsyner alle seg av det de vil ha. Da får man smakt på alt mulig forskjellig! Folk vil jo gjerne ha en ting og ikke flere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet i går, 13:46 #17300 Del Skrevet i går, 13:46 Cid skrev (1 time siden): Folk vil jo gjerne ha en ting og ikke flere Nettopp! Så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå