Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Bad gateway. Har fått det mange ganger i hele kveld og jeg syns det skjer her inne så ofte. Jævlig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (44 minutter siden):

Bad gateway. Har fått det mange ganger i hele kveld og jeg syns det skjer her inne så ofte. Jævlig irriterende. 

Vi har opplevd tekniske problemer både På Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og på Doktoronline. Nå i kveld. Og vi synes også at det er ganske så irriterende.:nikke::nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All nysingen jeg plutselig har begynt med. 
10 ganger på rad er ikke moro 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder og hatefulle ytringer.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really? Bildet jeg la ut av at jeg irriterte meg over Elon Musk som gjorde hitler-hilsen er en hatefull ytring? Wow 🤣

får kjøre på med at jeg irriterer meg over moderator da 😇

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerrigknarken av en drittselger vi har. Han skal selge dyrest mulig, og trekkes minst mulig når han leverer lister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hosting, snøring, dårlig søvn og dårlig pust. Begynner bli irriterende å mangle luktesans også. 

Og snø. Håper alt regner bort med en gang idag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som noe er galt med inne-enheten på værstasjonen min, for føler jeg må bytte batterier hele tiden 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 minutter siden):

Folk som er ekstremt selvsikre og nedlatende om temaer de egentlig ikke har noe peiling på. 

Vi er helt enige.:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (41 minutter siden):

At jeg ikke kan ligge på den siden jeg vil, fordi et ribbein eller to er vonde 😑

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At smertene i ankelen bare øker og blir verre og verre. Skal jo bli bedre, ikke verre 😢 ligger her og vrir meg i smerte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (8 minutter siden):

At smertene i ankelen bare øker og blir verre og verre. Skal jo bli bedre, ikke verre 😢 ligger her og vrir meg i smerte 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenns restuarant-vaner, hvor alle bestiller hver sin rett og bare spiser den. Jeg blir alltid skuffa når folk gjør sånt.

Det optimale på restaurant er at all maten settes på midten av bordet, og så forsyner alle seg av det de vil ha. Da får man smakt på alt mulig forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (26 minutter siden):

Nordmenns restuarant-vaner, hvor alle bestiller hver sin rett og bare spiser den. Jeg blir alltid skuffa når folk gjør sånt.

Det optimale på restaurant er at all maten settes på midten av bordet, og så forsyner alle seg av det de vil ha. Da får man smakt på alt mulig forskjellig!

Folk vil jo gjerne ha en ting og ikke flere :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Folk vil jo gjerne ha en ting og ikke flere :P 

Nettopp! Så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...