Phoenix Heart Skrevet fredag kl 14:11 #17221 Del Skrevet fredag kl 14:11 Is under snøen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 21:04 #17222 Del Skrevet fredag kl 21:04 Urolige ben når jeg er skikkelig trøtt, men gubben bare vil pule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet fredag kl 21:52 #17223 Del Skrevet fredag kl 21:52 Dagens herlige matforgiftning (sannsynligvis). Har løpt til og fra toalettet i timesvis. Nå har jeg forhåpentligvis en pause, kanskje jeg kan få sove hele natten? Det er bare å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:55 #17224 Del Skrevet fredag kl 21:55 sofie777 skrev (2 minutter siden): Dagens herlige matforgiftning (sannsynligvis). Har løpt til og fra toalettet i timesvis. Nå har jeg forhåpentligvis en pause, kanskje jeg kan få sove hele natten? Det er bare å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 16 timer siden #17225 Del Skrevet 16 timer siden Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16 timer siden #17226 Del Skrevet 16 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. 100% enig! Kan ikke fordra det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10 timer siden #17227 Del Skrevet 10 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (5 timer siden): Kulde, snø og is generelt. Vinteren kan kysse meg i ræva. Vinteren har sin sjarme innimellom, men generelt sett er jeg litt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5 timer siden #17228 Del Skrevet 5 timer siden Hadde ikke før fått døgnrytmen opp på sporet igjen, før det kom en helg. Og så ble det bare tull igjen 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #17229 Del Skrevet 3 timer siden Boetica skrev (2 timer siden): Hadde ikke før fått døgnrytmen opp på sporet igjen, før det kom en helg. Og så ble det bare tull igjen 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå