sofie777 Skrevet 30. desember 2024 #17201 Del Skrevet 30. desember 2024 Irriterende nybygg som gjøre at jeg ikke kan se fyrverkeriet i byen lenger (sannsynligvis, utenom de høyeste). Jeg liker å se fra min innebygde veranda og tørke en tåre for alt som ikke har blitt som jeg skulle ønske dette året heller. Men jeg må se, så jeg får prøve å finne et høyere utsiktspunkt i nærheten. Men det blir regn og snø, så det frister ikke å gå ut. Tar det på sparket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 31. desember 2024 #17202 Del Skrevet 31. desember 2024 sofie777 skrev (På 28.12.2024 den 0.27): Nrk har endret Nyttårsaften-programmet i år. De har gjort det geniale å sende sjakk i beste sendetid og den tradisjonelle "På kongelig varieté" blir sendt kvart over midnatt. Sikkert kjekt for minoriteten som liker sjakk, men for de som er eldre enn meg (50+) og foretrekker varieté (de samme som kanskje ikke finner sendingen på nettet, om den blir lagt ut tidligere der), blir det en trist kveld. Kunne de ikke lagt sjakken til Nrk2? Hvem gidder dessuten å sitte oppe til halv 3 selv om det er Nyttår? Jeg personlig kommer til å ta opp sendingen og se den 1. nyttårsdag i stedet. Finner noe annet å se. Da Magnus Carlsen var ute, kom varietéen tilbake til NRK1, men når han nå er tilbake, så kom sjakken tilbake på Nrk1, men denne gangen går varietéen på Nrk2 i det minste. Da slipper man å vente til neste år. Men jeg har allerede satt Doobidoo på svensk tv som mitt hovedprogram, men skal se Kongelig Varieté senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 31. desember 2024 #17203 Del Skrevet 31. desember 2024 På toppen av det over kjøpte jeg en boks cider jeg skulle ha i kveld, men den finner jeg ikke i de to handleposene jeg tok med fra butikken, så det får bli med sjampanjebrusen jeg kjøpte. Reserveløsningsdag her, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #17204 Del Skrevet 31. desember 2024 De jævla idiotene som har begynt å skyte opp raketter før det er lov 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. desember 2024 #17205 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): De jævla idiotene som har begynt å skyte opp raketter før det er lov 🤬 Det er lov mellom 18 og 02. Selv om det burde være kun midnatt, eller helst ikke i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #17206 Del Skrevet 31. desember 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Det er lov mellom 18 og 02. Selv om det burde være kun midnatt, eller helst ikke i det hele tatt. Det er helt rævva, 8 timer er alt for lenge 😤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. desember 2024 #17207 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (16 minutter siden): Det er helt rævva, 8 timer er alt for lenge 😤 Helt enig 😅 Men reglene er nå sånn 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #17208 Del Skrevet 31. desember 2024 Titania skrev (6 minutter siden): Helt enig 😅 Men reglene er nå sånn 😅 Skulle heller vært 23:30 - 00:30. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. desember 2024 #17209 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (15 minutter siden): Skulle heller vært 23:30 - 00:30. Enig! Fullstendig unødvendig at det skal være hele 8 timer. Hater fyrverkeri pga dyrene 😢 Og i tillegg til at det skremmer dyrene gir det masse skader, husbranner osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2024 #17210 Del Skrevet 31. desember 2024 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Enig! Fullstendig unødvendig at det skal være hele 8 timer. Hater fyrverkeri pga dyrene 😢 Og i tillegg til at det skremmer dyrene gir det masse skader, husbranner osv. Vi synes at fyrverkeri skulle vært forbudt, for nyttårsaften er en av de dagene i året der folk drikker mest alkohol. Og da blir det nesten som å gi eksplosiver til fulle folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #17211 Del Skrevet 31. desember 2024 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Enig! Fullstendig unødvendig at det skal være hele 8 timer. Hater fyrverkeri pga dyrene 😢 Og i tillegg til at det skremmer dyrene gir det masse skader, husbranner osv. Dyr og mennesker 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 03:29 #17212 Del Skrevet i går, 03:29 Nabo som støvsuger om natten 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #17213 Del Skrevet 14 timer siden At jeg får støt av og til når jeg skal koble mobilen min fra laderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 12 timer siden #17214 Del Skrevet 12 timer siden Folk på Facebook som bare MÅ kommentere på innlegg uten at de har noe å komme med ifht spørsmålet. Jeg blir så forbannet oppgitt. Dette gjelder ofte folk på 45-50+ virker nesten som de ikke klarer se ett spørsmål om noe uten å kommentere. Ofte i sjangeren «dette har jeg ikke hørt om før/har ingen erfaring med emnet» Jeg ser dette hver eneste dag. Blir så sykt irritert 🤭🤭🤭må jobbe med meg selv for å ikke kommentere at da er det lov å scrolle forbi uten å svare, men da synker jeg ned på deres nivå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #17215 Del Skrevet 10 timer siden Den forbannede statiske elektrisiteten som jeg blir utsatt for hele jævla tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå