Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Nettbutikker har ofte filter å stille på for å sortere ut det interessante. Disse har vanligvis kun mulighet til å velge hva jeg er ute etter, men jeg savner en mulighet til å kunne velge bort det jeg spesifikt ikke er ute etter, som ofte kan være en lettere vei til mål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som griser ned offentlige toaletter uten å gjøre rent etter seg. 

Det ER dobørster der, og hvordan er det mulig å 💩 både oppå doringen og opp etter innsiden av dolokket? 
Æsj 🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det slutter ikke å irritere - telefonsamtaler i offentlige rom som «må» være på høyttaler. 

Folk klarte putte telefonen inntil øret før, hvorfor er dette plutselig umulig? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemfeil i regnskapssystemet som gjør at ting må fikses manuelt. Før feilen plutselig har løst seg, og det man fikset manuelt må reverseres 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nrk har endret Nyttårsaften-programmet i år. De har gjort det geniale å sende sjakk i beste sendetid og den tradisjonelle "På kongelig varieté" blir sendt kvart over midnatt. Sikkert kjekt for minoriteten som liker sjakk, men for de som er eldre enn meg (50+) og foretrekker varieté (de samme som kanskje ikke finner sendingen på nettet, om den blir lagt ut tidligere der), blir det en trist kveld. Kunne de ikke lagt sjakken til Nrk2? Hvem gidder dessuten å sitte oppe til halv 3 selv om det er Nyttår? Jeg personlig kommer til å ta opp sendingen og se den 1. nyttårsdag i stedet. Finner noe annet å se.

image.png.17123ebe6da4d372ec6442fe0ad9018a.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (36 minutter siden):

Nrk har endret Nyttårsaften-programmet i år. De har gjort det geniale å sende sjakk i beste sendetid og den tradisjonelle "På kongelig varieté" blir sendt kvart over midnatt. Sikkert kjekt for minoriteten som liker sjakk, men for de som er eldre enn meg (50+) og foretrekker varieté (de samme som kanskje ikke finner sendingen på nettet, om den blir lagt ut tidligere der), blir det en trist kveld. Kunne de ikke lagt sjakken til Nrk2? Hvem gidder dessuten å sitte oppe til halv 3 selv om det er Nyttår? Jeg personlig kommer til å ta opp sendingen og se den 1. nyttårsdag i stedet. Finner noe annet å se.

image.png.17123ebe6da4d372ec6442fe0ad9018a.png

Du får trøste deg med at det tv-programmet muligens forandres nå…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

Du får trøste deg med at det tv-programmet muligens forandres nå…

Sannsynligvis. Skrev dette før jeg så på nyhetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Fyrverkeri. 

Og hva er vitsen med å sende det opp midt på lyse dagen i tillegg?

Årlig irritasjon for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med å si at jeg absolutt ikke er perfekt på området selv - jeg kan bli mye flinkere. 

MEN folk som gir helt blanke faen i resirkulering.
Bestefaren min gadd ikke fordi «alt ender i den samme kverna uansett», og tror huseieren min er litt i samme sjanger.

Jeg har fått tilsnakk for en utbrettet melkekartong i papp-søppelet, og vi har en uenighet om hvor pizzaesker skal kastes, så de kaster jeg nederst i restavfallet der hun ikke ser de - siden eskene har fettflekker. 

Idag fant jeg restavfall og papp i matavfallsdunken, og det er vesentlig forskjell på størrelsen på de, så vanskelig å ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakkesmerter, har hatt vondt i høyre del lenge nå og kiropraktor hjalp ikke heller så der ble det 2000kr bortkasta 😩 blir vel å måtte leve med vondt nakken de neste 50-60 årene av livet mitt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Nakkesmerter, har hatt vondt i høyre del lenge nå og kiropraktor hjalp ikke heller så der ble det 2000kr bortkasta 😩 blir vel å måtte leve med vondt nakken de neste 50-60 årene av livet mitt…

Prøv fysio- eller manuellterapeut i steden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansvarlige hundeeiere som gir oss andre et dårlig rykte... Så en fyr med noen små hunder valse rundt med dem i langline, og lot dem bykse mot folk og dyr. Lot dem hoppe på folk mens de bjeffet på dem, og nippet i buksebeina, uten i det hele tatt et forsøk på å dra dem til seg eller korrekte oppførselen :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Dyrt det med?

Finner du en som har avtale med helfo og kommunen, betaler du bare egenandel frem til frikort.

Hvis ikke koster det vel ca det samme som alle behandlere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...