Titania Skrevet 14. desember 2024 #17141 Del Skrevet 14. desember 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Hadde plaget meg uansett hva jeg så på 😛 Det var jo nettopp derfor jeg skrev at den irriterer meg 😝 Glad det ikke er min skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17142 Del Skrevet 14. desember 2024 jukkapalme skrev (3 timer siden): Fysj, for en jævla idiot! Du skulle sparket ham et visst sted. Man kjenner at man sparker borti noe, ja og tenk om det hadde vært noe knusbart i pakken. Og å snike i køen er bare frekt. Alle over 3 år vet det. Tusen takk. Var heldigvis ikke noe som ble ødelagt. Selv ble jeg helt satt ut da det skjedde så jeg klarte ikke kjefte på han. Men de som jobbet i pakkedisken så heldigvis hva som skjedde og nektet å pakke pakkene hans. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17143 Del Skrevet 14. desember 2024 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Jeg er flink men tar ikke oppdrag 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17144 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (5 timer siden): Denne uka var jeg i butikken og skulle få gavene mine pakket inn. Mens jeg stod i kø så la jeg gavene på gulvet siden jeg lette etter noe i lommene mine. Jeg la dem rett ved siden av meg. Så kommer en fyr som forsøker å snike i køen og går foran meg. Han sparker gaven min og han sier ikke engang unnskyld etterpå. Hadde han sagt unnskyld så hadde jeg tenkt at uhell skjer og det ikke alltid er lett å følge med på hva som er på gulvet foran en. Men her sa han ikke engang unnskyld og han må ha merket at han sparket gaven for det skjenner man og gaven fløy flere meter vekk. I tillegg snek han i køen. Du sa vel fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17145 Del Skrevet 14. desember 2024 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Du sa vel fra da? Jeg klarte ikke å si ifra. Ble satt ut da det skjedde og i tillegg er jeg konfliksky. Men heldigvis så de i pakkedisken hva som skjedde og nektet å pakke pakkene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. desember 2024 #17146 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (15 minutter siden): Tusen takk. Var heldigvis ikke noe som ble ødelagt. Selv ble jeg helt satt ut da det skjedde så jeg klarte ikke kjefte på han. Men de som jobbet i pakkedisken så heldigvis hva som skjedde og nektet å pakke pakkene hans. Så bra 😊 jeg er også sånn, blir helt satt ut og tør ikke si noen ting. Så angrer jeg etterpå og tenker på alt jeg burde sagt/gjort. Så bra at de så det og fantastisk at de nektet å pakke inn pakkene hans! Til pass for han! Han sitter sikkert og er sur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. desember 2024 #17147 Del Skrevet 14. desember 2024 jukkapalme skrev (4 timer siden): Fysj, for en jævla idiot! Du skulle sparket ham et visst sted. Man kjenner at man sparker borti noe, ja og tenk om det hadde vært noe knusbart i pakken. Og å snike i køen er bare frekt. Alle over 3 år vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17148 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Jeg klarte ikke å si ifra. Ble satt ut da det skjedde og i tillegg er jeg konfliksky. Men heldigvis så de i pakkedisken hva som skjedde og nektet å pakke pakkene hans. Bra de nektet å pakke inn gavene hans, helt ok å bli satt ut, det kan føles ubehagelig å være sint også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2024 #17149 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Jeg klarte ikke å si ifra. Ble satt ut da det skjedde og i tillegg er jeg konfliksky. Men heldigvis så de i pakkedisken hva som skjedde og nektet å pakke pakkene hans. Jeg hadde sagt at han må roe seg ned og at han kunne ha ødelagt gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17150 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) jukkapalme skrev (3 timer siden): Så bra 😊 jeg er også sånn, blir helt satt ut og tør ikke si noen ting. Så angrer jeg etterpå og tenker på alt jeg burde sagt/gjort. Så bra at de så det og fantastisk at de nektet å pakke inn pakkene hans! Til pass for han! Han sitter sikkert og er sur nå. Jeg også angrer etterpå og tenker på alt jeg burde sagt og gjort. Enig i at det var bra han ikke fikk pakket pakkene sine. Lur Venn skrev (2 timer siden): Bra de nektet å pakke inn gavene hans, helt ok å bli satt ut, det kan føles ubehagelig å være sint også Takk! Cid skrev (2 timer siden): Jeg hadde sagt at han må roe seg ned og at han kunne ha ødelagt gaven. Ja, det var det jeg burde gjort. Endret 14. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17151 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (41 minutter siden): Jeg også angrer etterpå og tenker på alt jeg burde sagt og gjort. Enig i at det var bra han ikke fikk pakket pakkene sine. Takk! Ja, det var det jeg burde gjort. Det hender at jeg angrer på ting jeg sier når jeg blir sint også. Har egentlig funnet ut at det ikke alltid er lurt å bli sint, det kan fort eskalere litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17152 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Lur Venn skrev (8 minutter siden): Det hender at jeg angrer på ting jeg sier når jeg blir sint også. Har egentlig funnet ut at det ikke alltid er lurt å bli sint, det kan fort eskalere litt Det har skjedd meg også. De gå gangene jeg har blitt sint og sagt ifra så har jeg valgt feil anledning og sagt ting jeg angret på. Endret 14. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. desember 2024 #17153 Del Skrevet 15. desember 2024 Ustabil wifi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 15. desember 2024 #17154 Del Skrevet 15. desember 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (10 timer siden): Ustabil wife Ja, det er helt jævli' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 15. desember 2024 #17155 Del Skrevet 15. desember 2024 Lur Venn skrev (5 timer siden): Ja, det er helt jævli' Jepp, livet er hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2024 #17156 Del Skrevet 15. desember 2024 Lur Venn skrev (21 timer siden): Det hender at jeg angrer på ting jeg sier når jeg blir sint også. Har egentlig funnet ut at det ikke alltid er lurt å bli sint, det kan fort eskalere litt Mmm… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. desember 2024 #17157 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) Vennegjenger som står og prater på steder hvor de står i veien. Var på kino og da var det mange som valgt å stå rett foran utgangen for å prate. Skal man først stoppe for å prate så burde man velge et sted hvor man ikke står i veien. Ikke så rett foran døra eller rett foran rulletrappa. Endret 15. desember 2024 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember 2024 #17158 Del Skrevet 15. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Vennegjenger som står og prater på steder hvor de står i veien. Var på kino og da var det mange som valgt å stå rett foran utgangen for å prate. Skal man først stoppe for å prate så burde man velge et sted hvor man ikke står i veien. Ikke så rett foran døra eller rett foran rulletrappa. Vi er helt enige med deg, sånt er ganske irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. desember 2024 #17159 Del Skrevet 16. desember 2024 Frøkenfryden skrev (18 timer siden): Mmm… Du er jo min ukjente eneggede tvillingsøster, så ikke rart du har det på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. desember 2024 #17160 Del Skrevet 16. desember 2024 Lur Venn skrev (Akkurat nå): Du er jo min ukjente eneggede tvillingsøster, så ikke rart du har det på samme måte Trodde dere var treeggedde søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå