Sjokoladepenge Skrevet torsdag kl 19:49 #17041 Del Skrevet torsdag kl 19:49 Mennesker. Har ikke lyst til å treffe et eneste et. Håper det går over til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 20:01 #17042 Del Skrevet torsdag kl 20:01 Sjokoladepenge skrev (11 minutter siden): Mennesker. Har ikke lyst til å treffe et eneste et. Håper det går over til i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:57 #17043 Del Skrevet i går, 14:57 At jeg virker til å være forkjølet for tredje gang på under et halvt år… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #17044 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (2 timer siden): At jeg virker til å være forkjølet for tredje gang på under et halvt år… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #17045 Del Skrevet 9 timer siden Denne svimmelheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #17046 Del Skrevet 9 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Denne svimmelheten Syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #17047 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Syke? Krystallsyke 🙃beveger jeg hodet bitte litt feil, går det rundt av en annen verden 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #17048 Del Skrevet 9 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Krystallsyke 🙃beveger jeg hodet bitte litt feil, går det rundt av en annen verden 😶 Hjelper Paracet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #17049 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hjelper Paracet? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #17050 Del Skrevet 9 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Nei Må ringe legevakt om det ikke gir seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #17051 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Må ringe legevakt om det ikke gir seg da. Nei da, skal til legen til onsdag. Vet hvilken side av hodet som lager trøbbel også, og forsøker gjøre øvelsen jeg fikk sist jeg hadde det, så løser seg nok snart. Men det beste er når krystallene holder seg på plass 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8 timer siden #17052 Del Skrevet 8 timer siden å våkne opp på natten, kl 0230, og gruble om alt mulig. Fåkke sove så sitter og taster i 2 timer. Sover fra 0430 til 0530. Våkner igjen og sitter og taster til 0600. Sovner igjen og våkner 0645 = 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #17053 Del Skrevet 4 timer siden Peanut skrev (4 timer siden): å våkne opp på natten, kl 0230, og gruble om alt mulig. Fåkke sove så sitter og taster i 2 timer. Sover fra 0430 til 0530. Våkner igjen og sitter og taster til 0600. Sovner igjen og våkner 0645 = 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #17054 Del Skrevet 3 timer siden Titania skrev (5 timer siden): Krystallsyke 🙃beveger jeg hodet bitte litt feil, går det rundt av en annen verden 😶 Titania skrev (5 timer siden): Denne svimmelheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2 timer siden #17055 Del Skrevet 2 timer siden Vinterdepresjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå