Cid Skrevet 6. november 2024 #16941 Del Skrevet 6. november 2024 Titania skrev (2 minutter siden): Det er derfor jeg jakter 😂 Men finner ingen av dyrene jeg skal ha, kun kattedyr Spilt 1 og 2 før? Jeg spilte 1 på Wii for mange år siden og det var en spesiell opplevelse (egentlig slitsomt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2024 #16942 Del Skrevet 6. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Spilt 1 og 2 før? Jeg spilte 1 på Wii for mange år siden og det var en spesiell opplevelse (egentlig slitsomt) Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #16943 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg sier dette hver eneste høst....men....folk som ikke bruker refleks 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2024 #16944 Del Skrevet 7. november 2024 Lureavokadoer som later som de er modne, men så er bare toppen klar😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2024 #16945 Del Skrevet 9. november 2024 Den kroniske rennende nesen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 9. november 2024 #16946 Del Skrevet 9. november 2024 Mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10. november 2024 #16947 Del Skrevet 10. november 2024 exictence skrev (På 6.11.2024 den 21.49): At folk ser ned i mobilen, og at den ligger på bordet når vi spiser og ellers er sosiale Enig. Blir veldig irritert på folk som "bor" i mobilen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2024 #16948 Del Skrevet 10. november 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (9 minutter siden): Enig. Blir veldig irritert på folk som "bor" i mobilen. Er sånn livet er for oss fleste, abstinensen kommer kjapt 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2024 #16949 Del Skrevet 10. november 2024 At jeg er betent på nesen min 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. november 2024 #16950 Del Skrevet 10. november 2024 SVK skrev (På 4.11.2024 den 11.08): Ringte i dag, men da var ikke vedkommende tilgjengelig. Han kunne visst ikke prate på telefon. Han hadde lagt igjen en melding til meg, men den var så vag og tåkete at jeg ikke visste om han sa ja eller nei. Personen som ga meg meldingen skjønte heller ikke noe av svaret og var enig med meg i at det var såpass vagt at jeg burde ringe igjen senere for å snakke med saksbehandleren. Men saksbehandleren er visst ikke tilgjengelig før på onsdag. Igjen, dette skulle egentlig vært et problem som var løst for en måned siden. De tok aldri telefonen på onsdagen og ringte meg aldri opp igjen. På torsdag sendte jeg inn en klage @Boetica. De som mottok klagen var helt enig i at det ikke var akseptabelt hva jeg ble utsatt for. De skulle ta det opp på systemnivå for de var enig i at slik praksis ikke kan fortsette. På fredagen fikk jeg telefon og da løste alt seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10. november 2024 #16951 Del Skrevet 10. november 2024 Cid skrev (12 timer siden): Er sånn livet er for oss fleste, abstinensen kommer kjapt 🙊 Det var ikke stort bedre før, da satt alle med nesa i hver sin avis og var like "sosiale" som de er i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2024 #16952 Del Skrevet 10. november 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 minutter siden): Det var ikke stort bedre før, da satt alle med nesa i hver sin avis og var like "sosiale" som de er i dag. Og etter det og før mobil, datamaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. november 2024 #16953 Del Skrevet 10. november 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (13 timer siden): Enig. Blir veldig irritert på folk som "bor" i mobilen. Helt enig. Jeg har alltid mobilen i veska med lyden av når jeg er på besøk hos folk. Det styggeste jeg ser er folk på restaurant som tar 867854 bilder av maten og skal dokumentere på alskens sosiale medier. Greit å ta et bilde eller to for minnenes skyld, selvfølgelig, men MÅ man poste på Facebook, Instagram, tiktok, snap og overalt med den eneste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2024 #16954 Del Skrevet 10. november 2024 jukkapalme skrev (11 minutter siden): Helt enig. Jeg har alltid mobilen i veska med lyden av når jeg er på besøk hos folk. Det styggeste jeg ser er folk på restaurant som tar 867854 bilder av maten og skal dokumentere på alskens sosiale medier. Greit å ta et bilde eller to for minnenes skyld, selvfølgelig, men MÅ man poste på Facebook, Instagram, tiktok, snap og overalt med den eneste gang? Igjennom hele besøket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10. november 2024 #16955 Del Skrevet 10. november 2024 Cid skrev (58 minutter siden): Og etter det og før mobil, datamaskin Ja, men det ble noe styr å skulle dra med seg før "alle" fikk seg lappetopper. jukkapalme skrev (14 minutter siden): Helt enig. Jeg har alltid mobilen i veska med lyden av når jeg er på besøk hos folk. Det styggeste jeg ser er folk på restaurant som tar 867854 bilder av maten og skal dokumentere på alskens sosiale medier. Greit å ta et bilde eller to for minnenes skyld, selvfølgelig, men MÅ man poste på Facebook, Instagram, tiktok, snap og overalt med den eneste gang? Ja, mobilbruk på besøk og restaurant er en uting. Som du sier er det greit å ta et par bilder av maten, men å legge det ut i hytt og pine kan de godt vente med synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2024 #16956 Del Skrevet 10. november 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Ja, men det ble noe styr å skulle dra med seg før "alle" fikk seg lappetopper. Ja, mobilbruk på besøk og restaurant er en uting. Som du sier er det greit å ta et par bilder av maten, men å legge det ut i hytt og pine kan de godt vente med synes jeg. Må være et kort besøk hvis man ikke alsl bruke mobil da, ellers blir man sittende å stirre i veggen til slutt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. november 2024 #16957 Del Skrevet 10. november 2024 Cid skrev (32 minutter siden): Må være et kort besøk hvis man ikke alsl bruke mobil da, ellers blir man sittende å stirre i veggen til slutt 😛 Eller man har det så koselig at man glemmer mobilen i timesvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. november 2024 #16958 Del Skrevet 10. november 2024 Jeg sitter mye med mobilen på besøk og spesielt ute blant folk på restaurant, fordi jeg sliter i sosiale settinger. Det hjelper meg med å koble ut omverden slik at jeg ikke blir overstimulert og eventuelt får et sammenbrudd, det er liksom verre enn å fremstå som uhøflig #JustAutismThings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10. november 2024 #16959 Del Skrevet 10. november 2024 Frøkenfryden skrev (På 7.11.2024 den 20.17): Lurveavokadoer som later som de er modne, men så er bare toppen klar😞 Sånn er det med Lurvefrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. november 2024 #16960 Del Skrevet 10. november 2024 Lur Venn skrev (8 minutter siden): Sånn er det med Lurvefrukt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå