sofie777 Skrevet 23. oktober 2024 #16881 Del Skrevet 23. oktober 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (13 timer siden): Tohjulinger som bryr seg filla om trafikkregler. Har de virkelig lyst til å dø, og la en stakkars faen leve med det resten av livet når det smeller? Jeg undres. Det var en på to små hjul som rullet rundt i matbutikken jeg var i i går. Hun var i tweens-alderen og var der med sin mor (hørte deler av samtalen). Hun trillet rundt, selv om hun trillet relativt rolig, kunne det ha kommet en stor handlevogn plutselig rundt et hjørne (noe som er farlig nok som gående) eller hun selv kunne være den som "skremte" noen som gikk rolig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2024 #16882 Del Skrevet 23. oktober 2024 sofie777 skrev (2 timer siden): Det var en på to små hjul som rullet rundt i matbutikken jeg var i i går. Hun var i tweens-alderen og var der med sin mor (hørte deler av samtalen). Hun trillet rundt, selv om hun trillet relativt rolig, kunne det ha kommet en stor handlevogn plutselig rundt et hjørne (noe som er farlig nok som gående) eller hun selv kunne være den som "skremte" noen som gikk rolig. Har faktisk tidvis vært livredd sånne, er så farlig for meg å falle og at noen kommer borti.. kjipt å måtte forlate butikken eller kjefte på fremmede barn😬🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober 2024 #16883 Del Skrevet 23. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Har faktisk tidvis vært livredd sånne, er så farlig for meg å falle og at noen kommer borti.. kjipt å måtte forlate butikken eller kjefte på fremmede barn😬🥺 El sparkesykler dere tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2024 #16884 Del Skrevet 23. oktober 2024 Cid skrev (Akkurat nå): El sparkesykler dere tenker på? Mm, innebruk av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober 2024 #16885 Del Skrevet 23. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Mm, innebruk av de Burde ikke være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. oktober 2024 #16886 Del Skrevet 23. oktober 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Burde ikke være lov. Tror ikke det var lov, men det var ingen som stoppet henne, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober 2024 #16887 Del Skrevet 23. oktober 2024 sofie777 skrev (Akkurat nå): Tror ikke det var lov, men det var ingen som stoppet henne, dessverre. Irriterende rett og slett… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 23. oktober 2024 #16888 Del Skrevet 23. oktober 2024 Boetica skrev (23 timer siden): 😂 du er sjalu fordi du ikke har horetelefon Jeg har ikke egen , men jeg ringer til andre som har😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 23. oktober 2024 #16889 Del Skrevet 23. oktober 2024 Irriterer meg over løse hunder med eier som sier" nåååh...men hunden min er så snill...bare å slappe helt av - den er ikke farlig"...når går tur sammen med mor som er livredd løse hunder, fordi hun ble bitt som barn. Litt respektløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. oktober 2024 #16890 Del Skrevet 23. oktober 2024 Cid skrev (18 timer siden): Syklister? Syklister, sparkesyklister, el-sparkesyklister osv., alt på to hjul. sofie777 skrev (5 timer siden): Det var en på to små hjul som rullet rundt i matbutikken jeg var i i går. Hun var i tweens-alderen og var der med sin mor (hørte deler av samtalen). Hun trillet rundt, selv om hun trillet relativt rolig, kunne det ha kommet en stor handlevogn plutselig rundt et hjørne (noe som er farlig nok som gående) eller hun selv kunne være den som "skremte" noen som gikk rolig. Tohjulinger i butikken er en plage, og det er som du sier, en vet aldri hva som kommer rundt hjørnet, enten det er en handlevogn eller en ansatt som trekker en pall eller postbur etter seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2024 #16891 Del Skrevet 27. oktober 2024 Medisinen min går tom jevnlig på lager. Og apotekene sender ikke seg i mellom så jeg må farte land og strand for å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. oktober 2024 #16892 Del Skrevet 27. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Medisinen min går tom jevnlig på lager. Og apotekene sender ikke seg i mellom så jeg må farte land og strand for å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2024 #16893 Del Skrevet 28. oktober 2024 At teppet mitt er statisk, gnistrer når jeg tar det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. oktober 2024 #16894 Del Skrevet 31. oktober 2024 Når folk skal diskutere på min opplevelse av ting. Helt åkei at man har forskjellig opplevelse av og innstilling til ting - men min opplevelse er fortsatt min, uavhengig hva andre mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 31. oktober 2024 #16895 Del Skrevet 31. oktober 2024 Folk med dårlig tid som dytter på karuselldøren i den tro at det vil gå fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2024 #16896 Del Skrevet 1. november 2024 https://www.tv2.no/underholdning/linn-skaber-skal-begraves/17135767/ At kjendiser driver og spøker om begravelse på den måten, usmakelig… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. november 2024 #16897 Del Skrevet 1. november 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (13 timer siden): Folk med dårlig tid som dytter på karuselldøren i den tro at det vil gå fortere. Noen dører må faktisk dyttes og det er ingen visuell forskjell på dørene, utenom at de setter seg i gang automagisk og noen ganger er denne igangsettingen veldig treg og da tror folk (jeg også) at dette er en ikke-automagisk dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november 2024 #16898 Del Skrevet 1. november 2024 SVK skrev (På 10.10.2024 den 17.26): Prøver å få svar på noe fra en saksbehandler i det offentlige. Sendte forespørselen min for over en uke siden. Først fikk jeg jeg svar dagen etter av saksbehandler A og var svært fornøyd over raskt svar. Så blir jeg ringt opp og fortalt at de ikke hadde lov til å si ja likevel, men måtte spørre noen andre først. Men de skulle gjøre det dagen etter. Men viste seg saksbehandleren tok ekstra lang-helg og var verken på jobb på fredagen eller mandagen så han fikk ikke sendt spørsmålet før på tirsdagen. På tirsdagen blir jeg ringt opp av saksbehandler B som skulle være den rette til å svare. Jeg tenker flott at saksbehandler B ringer meg samme dag som han fikk mailen. Men saksbehandler B ringer meg kun for å si at også han er feil person, men han sier han skal kontakte saksbehandler C i morgen og da vil jeg få svar. Dagen etter var det ingen som kontaktet meg og ikke dagen etter det heller. Har prøvd å ringe opp saksbehandler C, men han tar ikke telefonen. Vet jeg ikke har ventet veldig lenge. Men irriterende når man blir sendt rundt til ulike saksbehandlere hvor ingen kan svare og ingen holder tidsfristene de lovet. Jeg holder fortsatt på med på å vente på svar. Bare i dag har jeg ringt saksbehandler D som setter meg over til saksbehandler E som setter meg over tilbake til saksbehandler D. Jeg fikk beskjed om at de skulle ringe meg opp i dag. Men jeg ville ikke satset penger på at de ringer meg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november 2024 #16899 Del Skrevet 1. november 2024 (endret) SVK skrev (1 time siden): Jeg holder fortsatt på med på å vente på svar. Bare i dag har jeg ringt saksbehandler D som setter meg over til saksbehandler E som setter meg over tilbake til saksbehandler D. Jeg fikk beskjed om at de skulle ringe meg opp i dag. Men jeg ville ikke satset penger på at de ringer meg opp. Nå er klokka 4 og jeg ble ikke ringt opp. Så da tok de helg i stedet for å ringe meg opp. Endret 1. november 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2024 #16900 Del Skrevet 1. november 2024 Statisk elektrisitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå