Cid Skrevet 15. januar #15781 Del Skrevet 15. januar Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😂 Jeg skjønner du tenkte «hips dont lie», men kan bli for mye!😮😂 "Hips don’t stay" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. januar #15782 Del Skrevet 15. januar Frøkenfryden skrev (På 14.1.2024 den 9.06): Hofte som sklir litt ut av positur og må «klikkes» på plass igjen, man hører smellet😮 Hvordan klikker man det på plass? Blir det litt som når man knekker ledd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. januar #15783 Del Skrevet 15. januar Cid skrev (Akkurat nå): "Hips don’t stay" Heisann! @Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar #15784 Del Skrevet 16. januar Cid skrev (23 timer siden): Hvordan klikker man det på plass? Blir det litt som når man knekker ledd? Hm vet ikke for jeg har aldri klikket andre ledd. Jeg klikker på plass ved å vri lår/bekken til venstre. Jeg kjenner at ting er på feil plass liksom og må då vri det på plass. Men mye verre i 20-åra! Helt ok å leve med nå stort sett. Jeg tror mye trening hjelper☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 24. januar #15785 Del Skrevet 24. januar Blir litt irritert når en trøye eller fler blir vrengt under vask. Ingen "big deal", men litt irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #15786 Del Skrevet 25. januar At strømmen er borte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. januar #15787 Del Skrevet 25. januar Nets 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 25. januar #15788 Del Skrevet 25. januar Flisespikkeri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #15789 Del Skrevet 25. januar Athena Freyja skrev (10 minutter siden): Flisespikkeri. Noe på kg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar #15790 Del Skrevet 25. januar En litt vrang overarmsmuskel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #15791 Del Skrevet 25. januar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): En litt vrang overarmsmuskel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #15792 Del Skrevet 25. januar Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): En litt vrang overarmsmuskel. Hva vil det si? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar #15793 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (4 minutter siden): Hva vil det si? En muskel i overarm er litt irritert på en måte. Ikke så plagsomt men merkes litt ved svømming, må passe litt på og gi nok ro og nok bevegelse. Litt vanskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 25. januar #15794 Del Skrevet 25. januar At vinteren omtrent blir dekket som et nytt fenomen. "Åh! Snø! Det kommer snø! Gult farevarsel, vææææh!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #15795 Del Skrevet 26. januar Språk pirk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #15796 Del Skrevet 26. januar At jeg er snørrete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar #15797 Del Skrevet 26. januar (endret) At det aldri slutter å snø. Har ikke vært så mye snø på det jeg kan huske. Liker det når det er 20-30 cm lett snø, 1 meter tung, kram snø med skare på toppen er ikke fullt så kult. Og ennå er det i verste fall 2,5-3 mnd igjen til våren, sukk… Håper på tidlig vår i år. Starten av mars hadde vært fint. I fjor varte vinteren til langt uti april. Det snødde på 1.mai, men forsvant heldigvis samme dag. Endret 26. januar av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. januar #15798 Del Skrevet 26. januar jukkapalme skrev (1 time siden): At det aldri slutter å snø. Har ikke vært så mye snø på det jeg kan huske. Liker det når det er 20-30 cm lett snø, 1 meter tung, kram snø med skare på toppen er ikke fullt så kult. Og ennå er det i verste fall 2,5-3 mnd igjen til våren, sukk… Håper på tidlig vår i år. Starten av mars hadde vært fint. I fjor varte vinteren til langt uti april. Det snødde på 1.mai, men forsvant heldigvis samme dag. Man må bare prøve å hjernevaske seg selv til å tenke på alt annet enn den @*#% vinteren Jeg har syslet med tanker om å starte såing av stemorfrø i eggekartonger i vinduskarmen, av frø som jeg høstet av fjorårsblomstene. Googlet om topping av skudd og greier. Fikk vårstemning i hodet ved tanken på friske grønne skudd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #15799 Del Skrevet 26. januar Her er all snø vekke heldigvis 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar #15800 Del Skrevet 26. januar Boetica skrev (1 time siden): Man må bare prøve å hjernevaske seg selv til å tenke på alt annet enn den @*#% vinteren Jeg har syslet med tanker om å starte såing av stemorfrø i eggekartonger i vinduskarmen, av frø som jeg høstet av fjorårsblomstene. Googlet om topping av skudd og greier. Fikk vårstemning i hodet ved tanken på friske grønne skudd Jeg liker egentlig vinteren jeg, rett før jul og i julen, ja egentlig helt til det enorme snøværet onsdag forrige uke var det helt perfekt. Litt i kaldeste laget med -30 på det kaldeste, men utrolig pent ute og jeg tar heller -20-30 og vindstille enn 0 grader og sidelengs snøvær eller regn. Men nå er det så mye snø at jeg ikke får gått tur i skogen med hunden en gang og da mister jeg motet litt. Må gå på grusveiene i stedet og det er ikke like koselig selv om det heldigvis ikke er så mye trafikk. I tillegg sliter jeg med sterk utmattelse pga sykdom og blir helt utslitt av å vasse i så mye tung, kram snø. Så ikke meningen å syte og klage så fælt, men dette er jo en tråd om ting som irriterer en så, hehe 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå