Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

😂

Jeg skjønner du tenkte «hips dont lie», men kan bli for mye!😮😂

"Hips don’t stay"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (På 14.1.2024 den 9.06):

Hofte som sklir litt ut av positur og må «klikkes» på plass igjen, man hører smellet😮

Hvordan klikker man det på plass? Blir det litt som når man knekker ledd?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (23 timer siden):

Hvordan klikker man det på plass? Blir det litt som når man knekker ledd?

Hm vet ikke for jeg har aldri klikket andre ledd. Jeg klikker på plass ved å vri lår/bekken til venstre. Jeg kjenner at ting er på feil plass liksom og må då vri det på plass. Men mye verre i 20-åra! Helt ok å leve med nå stort sett. Jeg tror mye trening hjelper☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt irritert når en trøye eller fler blir vrengt under vask. Ingen "big deal", men litt irriterende. :P 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

En litt vrang overarmsmuskel. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

En litt vrang overarmsmuskel. 

Hva vil det si?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Hva vil det si?

En muskel i overarm er litt irritert på en måte. Ikke så plagsomt men merkes litt ved svømming, må passe litt på og gi nok ro og nok bevegelse. Litt vanskelig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vinteren omtrent blir dekket som et nytt fenomen. "Åh! Snø! Det kommer snø! Gult farevarsel, vææææh!" :roll: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det aldri slutter å snø. Har ikke vært så mye snø på det jeg kan huske. Liker det når det er 20-30 cm lett snø, 1 meter tung, kram snø med skare på toppen er ikke fullt så kult. Og ennå er det i verste fall 2,5-3 mnd igjen til våren, sukk… Håper på tidlig vår i år. Starten av mars hadde vært fint. I fjor varte vinteren til langt uti april. Det snødde på 1.mai, men forsvant heldigvis samme dag. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

At det aldri slutter å snø. Har ikke vært så mye snø på det jeg kan huske. Liker det når det er 20-30 cm lett snø, 1 meter tung, kram snø med skare på toppen er ikke fullt så kult. Og ennå er det i verste fall 2,5-3 mnd igjen til våren, sukk… Håper på tidlig vår i år. Starten av mars hadde vært fint. I fjor varte vinteren til langt uti april. Det snødde på 1.mai, men forsvant heldigvis samme dag. 

Man må bare prøve å hjernevaske seg selv til å tenke på alt annet enn den @*#% vinteren :blunker: Jeg har syslet med tanker om å starte såing av stemorfrø i eggekartonger i vinduskarmen, av frø som jeg høstet av fjorårsblomstene. Googlet om topping av skudd og greier. Fikk vårstemning i hodet ved tanken på friske grønne skudd :juhu:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Man må bare prøve å hjernevaske seg selv til å tenke på alt annet enn den @*#% vinteren :blunker: Jeg har syslet med tanker om å starte såing av stemorfrø i eggekartonger i vinduskarmen, av frø som jeg høstet av fjorårsblomstene. Googlet om topping av skudd og greier. Fikk vårstemning i hodet ved tanken på friske grønne skudd :juhu:

Jeg liker egentlig vinteren jeg, rett før jul og i julen, ja egentlig helt til det enorme snøværet onsdag forrige uke var det helt perfekt. Litt i kaldeste laget med -30 på det kaldeste, men utrolig pent ute og jeg tar heller -20-30 og vindstille enn 0 grader og sidelengs snøvær eller regn. Men nå er det så mye snø at jeg ikke får gått tur i skogen med hunden en gang og da mister jeg motet litt. Må gå på grusveiene i stedet og det er ikke like koselig selv om det heldigvis ikke er så mye trafikk. I tillegg sliter jeg med sterk utmattelse pga sykdom og blir helt utslitt av å vasse i så mye tung, kram snø. Så ikke meningen å syte og klage så fælt, men dette er jo en tråd om ting som irriterer en så, hehe 😂 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...