KnekkeBørre Skrevet 2. januar 2024 #15661 Del Skrevet 2. januar 2024 Cid skrev (1 time siden): At jeg klarte å kjære meg på hånda med kniv når jeg skulle kjære opp kyllingfilet 😕 Er du fortsatt i live eller har du blødd ihjel? 🥺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar 2024 #15662 Del Skrevet 2. januar 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Er du fortsatt i live eller har du blødd ihjel? 🥺 Tok på et plaster, takk og pris for at jeg alltid har masse plaster tilgjengelig. Har en liten pose med forskjellige typer under nattbordet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar 2024 #15663 Del Skrevet 2. januar 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Tok på et plaster, takk og pris for at jeg alltid har masse plaster tilgjengelig. Har en liten pose med forskjellige typer under nattbordet 😅 Ahh gudskjelov! Jeg har også et stash med div plaster. Jeg trenger dem aldri sjøl, men det er fult av klønete unger i nabolaget. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar 2024 #15664 Del Skrevet 2. januar 2024 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ahh gudskjelov! Jeg har også et stash med div plaster. Jeg trenger dem aldri sjøl, men det er fult av klønete unger i nabolaget. 😁 Er du plastermannen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. januar 2024 #15665 Del Skrevet 2. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Er du plastermannen? Jepp! Men av den harmløse typen og ikke han du hører om på nyhetene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar 2024 #15666 Del Skrevet 2. januar 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jepp! Men av den harmløse typen og ikke han du hører om på nyhetene 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar 2024 #15667 Del Skrevet 2. januar 2024 De faens trange setebeltene på bussene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2024 #15668 Del Skrevet 2. januar 2024 Cid skrev (20 minutter siden): De faens trange setebeltene på bussene De passer ikke til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar 2024 #15669 Del Skrevet 2. januar 2024 12 hours ago, jukkapalme said: At Apple leverer på døren og det ikke går å velge hentested på levering. Jeg har ikke mulighet til å være hjemme mellom 8 og 20 en hel dag og vente på pakken. Dessuten har jeg sterk sosial angst og hater å få pakker levert på døren. Skal bestille meg ny iPad og den blir billigere der enn på power og andre steder siden de har viatrumf og jeg har et lite gavekort. Men ender nok opp med å bestille hos power likevel siden de leverer til hentested. Skjønner ikke greia med at enkelte firmaer absolutt skal levere på døra, folk flest er jo ikke hjemme på dagtid uansett og de færreste har mulighet til å ta seg fri en hel dag for å motta en pakke. Er det ikke mulig å levere hentested? Jeg fikk en Apple-pakke med DHL og der kunne man velge hentested. Fikk melding fra DHL da pakken var på vei og kunne sette inn hentestedet jeg ville. Enig i at det å levere på døra er en dårlig løsning. Pakker kan bli stjålet og de færreste har mulighet eller ønske om å sitte hjemme en hel dag og vente på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar 2024 #15670 Del Skrevet 2. januar 2024 SVK skrev (19 minutter siden): Er det ikke mulig å levere hentested? Jeg fikk en Apple-pakke med DHL og der kunne man velge hentested. Fikk melding fra DHL da pakken var på vei og kunne sette inn hentestedet jeg ville. Enig i at det å levere på døra er en dårlig løsning. Pakker kan bli stjålet og de færreste har mulighet eller ønske om å sitte hjemme en hel dag og vente på pakken. Nei, er bare ett alternativ og det er ekspresslevering med TNT. Er ikke mulig å velge hentested. Ikke finner jeg noen mailadresse heller, så får ikke sendt mail og spurt om det er mulig å få den levert til hentested likevel. Er vel en chatfunksjon der om jeg husker rett, men jeg vil skrive med et menneske og ikke en bot, sær som jeg er 😂 Ikke tør jeg ringe heller 🙈😂 Vet jeg er en idiot som ikke tør. Får lete litt mer. Eller kanskje jeg kan kontakte TNT og spørre om de har mulighet til å levere på posten i stedet siden jeg ikke har mulighet til å være hjemme hele dagen. For vil helst bestille fra Apple. En annen ting som irriterer meg litt med Apples nettbutikk er at de ikke har klarna. Liker best å få varen før jeg betaler, i hvert fall når det er snakk om såpass dyre ting. Og for å betale med faktura/betalingsutsettelse skal de ha den nette sum av kr 399. Det gidder jeg ikke, ass. Er ikke interessert i betalingsutsettelse, kun faktura. Er lite sannsynlig at pakken blir stjålet hos meg, men grunnen til at jeg ikke vil ha den på døra er angsten og det at jeg ikke har mulighet til å være hjemme og vente en hel dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar 2024 #15671 Del Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, jukkapalme said: Nei, er bare ett alternativ og det er ekspresslevering med TNT. Er ikke mulig å velge hentested. Ikke finner jeg noen mailadresse heller, så får ikke sendt mail og spurt om det er mulig å få den levert til hentested likevel. Er vel en chatfunksjon der om jeg husker rett, men jeg vil skrive med et menneske og ikke en bot, sær som jeg er 😂 Ikke tør jeg ringe heller 🙈😂 Vet jeg er en idiot som ikke tør. Får lete litt mer. Eller kanskje jeg kan kontakte TNT og spørre om de har mulighet til å levere på posten i stedet siden jeg ikke har mulighet til å være hjemme hele dagen. For vil helst bestille fra Apple. En annen ting som irriterer meg litt med Apples nettbutikk er at de ikke har klarna. Liker best å få varen før jeg betaler, i hvert fall når det er snakk om såpass dyre ting. Og for å betale med faktura/betalingsutsettelse skal de ha den nette sum av kr 399. Det gidder jeg ikke, ass. Er ikke interessert i betalingsutsettelse, kun faktura. Er lite sannsynlig at pakken blir stjålet hos meg, men grunnen til at jeg ikke vil ha den på døra er angsten og det at jeg ikke har mulighet til å være hjemme og vente en hel dag. Kjenner meg igjen i det å ikke tørre å ringe. Men har du kredittkort og mulighet til å betale med det på Apple? Da får du jo regningen først senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar 2024 #15672 Del Skrevet 2. januar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Kjenner meg igjen i det å ikke tørre å ringe. Men har du kredittkort og mulighet til å betale med det på Apple? Da får du jo regningen først senere. Godt vi er flere ♥️ kredittkort ja, det har jeg faktisk, det tenkte jeg ikke på en gang 😂 Takk for tips! Bruker det aldri, så er usikker på hvor jeg har lagt det. Har en fortid med shoppegalskap på kreditt i mine yngre dager, men fikk betalt ned alt for en del år siden og har ikke brukt det siden. Men går kanskje an å få opp kortet i nettbanken om jeg ikke finner det? Man får ihvertfall opp koden om man har glemt den. Har gebyrfri visa fra santander. Skal sende Mail til TNT og spørre om de har mulighet til å levere på hentested i stedet. Har de det bestiller jeg fra Apple. Har et gavekort på 500 kr, så da blir det en lilla iPad air på meg. Hadde egentlig bestemt meg for å bestille den vanlige i blå fra power siden jeg syns air er litt for dyr for mitt bruk, men så fikk jeg et gavekort i forsinket bursdagsgave. Den blir jo likevel 1500 kr dyrere, så er jo mye penger, men er air jeg har mest lyst på. Syns den er finest selv om den vanlige er fin den også og jeg har vært veldig fornøyd med 2018-modellen. Og har jeg den også i 5,5 år er det jo absolutt verdt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 2. januar 2024 #15673 Del Skrevet 2. januar 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar 2024 #15674 Del Skrevet 2. januar 2024 SVK skrev (3 timer siden): Kjenner meg igjen i det å ikke tørre å ringe. Men har du kredittkort og mulighet til å betale med det på Apple? Da får du jo regningen først senere. Sendte Mail til TNT og fikk svar på bare noen minutter 👍🏻 Er bring som overtar leveringer der jeg bor og er man ikke hjemme leverer de på hentested. Fant ikke kredittkortet mitt, men fikk opp kortet i nettbanken, så brukte det og betaler når regningen kommer. Så nåååå er snart en flunkende ny lilla iPad air på vei til meg Ikke en irriterende ting overhodet, hehe, men måtte jo fortelle hvordan det gikk. Ååååh, gleeeeeder meg! Tror denne blir glad for å få gå av med pensjon også. Den har vært trofast i 5,5 år, men er sliten nå, altså. Sliter med lading og må ligge i en bestemt stilling for å lade. Lader sakte også. Klikker ofte og laster på nytt om jeg ser videoer i fullskjerm på YouTube, noe som har irritert meg lenge. Dårlig lyd også, må ha på full guffe for å høre noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. januar 2024 #15675 Del Skrevet 2. januar 2024 1 minutt siden, jukkapalme said: Sendte Mail til TNT og fikk svar på bare noen minutter 👍🏻 Er bring som overtar leveringer der jeg bor og er man ikke hjemme leverer de på hentested. Fant ikke kredittkortet mitt, men fikk opp kortet i nettbanken, så brukte det og betaler når regningen kommer. Så nåååå er snart en flunkende ny lilla iPad air på vei til meg Ikke en irriterende ting overhodet, hehe, men måtte jo fortelle hvordan det gikk. Ååååh, gleeeeeder meg! Tror denne blir glad for å få gå av med pensjon også. Den har vært trofast i 5,5 år, men er sliten nå, altså. Sliter med lading og må ligge i en bestemt stilling for å lade. Lader sakte også. Klikker ofte og laster på nytt om jeg ser videoer i fullskjerm på YouTube, noe som har irritert meg lenge. Dårlig lyd også, må ha på full guffe for å høre noe. Så bra alt ordnet seg! Gratulerer med ny iPad. Angående lading. Jeg slet med det samme selv at iPhonen min måtte ligge i en bestemt stilling for å lade. Men heldigvis så hadde iPhonen min tårdløs lading. Jeg hadde frem til da tenkt at "trådløs lading er unødvendig". Men var flott å ha som backup når den tradisjonelle ladingen ikke fungerte noe bra. Har aldri slitt med dårlig lyd på min iPhone. Men vet det finnes tips om hvordan man renser høyttalere om det er skitt som gjør at det ikke kommer nok lyd ut. Er sikkert ikke så relevant for deg, men uansett noe som kan være greit å huske på også for den nye iPaden. Kan samle seg mye støv rundt høyttalerutgangene i løpet av levetiden til produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar 2024 #15676 Del Skrevet 2. januar 2024 SVK skrev (28 minutter siden): Så bra alt ordnet seg! Gratulerer med ny iPad. Angående lading. Jeg slet med det samme selv at iPhonen min måtte ligge i en bestemt stilling for å lade. Men heldigvis så hadde iPhonen min tårdløs lading. Jeg hadde frem til da tenkt at "trådløs lading er unødvendig". Men var flott å ha som backup når den tradisjonelle ladingen ikke fungerte noe bra. Har aldri slitt med dårlig lyd på min iPhone. Men vet det finnes tips om hvordan man renser høyttalere om det er skitt som gjør at det ikke kommer nok lyd ut. Er sikkert ikke så relevant for deg, men uansett noe som kan være greit å huske på også for den nye iPaden. Kan samle seg mye støv rundt høyttalerutgangene i løpet av levetiden til produktet. Tusen takk! Hehe, jeg har også tenkt at trådløs lading er unødvendig. Har ikke det til min iPhone 12 mini. Men til den gamle paden fra 2018 finnes det ikke trådløs lading uansett. Men det er nok kjekt, ja 😊 Har aldri slitt med dårlig lyd på noen av mine iPhoner jeg heller, kun på denne paden. Eller den er kanskje ikke dårlig-dårlig, men mye dårligere enn før. Må ha på full guffe for å høre ordentlig. Ja, er nok lurt å få renset høyttalerne for støv, det har ikke jeg vært så flink til. Hehe, tror nesten paden skjønner at den snart skal få hvile, for nå hang den seg opp noe helt ekstremt. Å, som jeg gleder meg til en ny og rask pad med bedre lyd og uten sprekk i skjermen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. januar 2024 #15677 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) Nok en svindler på sms som hevder at bank-ID'en min er blokkert. Nice try. Endret 2. januar 2024 av FrankDrebin 2 1/2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar 2024 #15678 Del Skrevet 2. januar 2024 Folk i Boretslaget her som bruker søppelsjaktene på helt idiotiske måter som å kaste papp nedi eller poser med flasker 🤦♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 3. januar 2024 #15679 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Cid skrev (18 timer siden): Folk i Borettslaget her som bruker søppelsjaktene på helt idiotiske måter som å kaste papp nedi eller poser med flasker 🤦♂️ Sånn er det her også. Bare at enkelte folk kaster tregjenstander, tepper, toalett osv i søppelsjaktene. Enden på den visen er at søppelsjaktene er stengt enn så lenge pga kostnaden på reperasjoner av søppelsjaktene. Så nå har vi en boss containter. Men til og med der kaster folk alt mulig rart 😒 Endret 3. januar 2024 av Kittykat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3. januar 2024 #15680 Del Skrevet 3. januar 2024 Snø og kulde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå