jukkapalme Skrevet 10. oktober 2023 #14581 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kjekt husker jeg brukte å låne Albert Åberg 😄 Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14582 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂 Cassidy Tvillingene likte også å lese Albert Åberg bøkene da vi var barn.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14583 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂 Har de erstattet den med en lakrispipe nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober 2023 #14584 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Har de erstattet den med en lakrispipe nå? Nei, er vel krenkende det og 😂 han har ingen pipe nå. Lakrispipe kan jo se ut som ekte, hyl og skrik og opp på krenkekrakken 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14585 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂 Whaaat!? Det er så kokko! Glad jeg har et lass politisk ukorrekte barnebøker i boden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14586 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nei, er vel krenkende det og 😂 han har ingen pipe nå. Lakrispipe kan jo se ut som ekte, hyl og skrik og opp på krenkekrakken 😂 Han snuser vel nå 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14587 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Nei, er vel krenkende det og 😂 han har ingen pipe nå. Lakrispipe kan jo se ut som ekte, hyl og skrik og opp på krenkekrakken 😂 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14588 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Whaaat!? Det er så kokko! Glad jeg har et lass politisk ukorrekte barnebøker i boden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14589 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Han snuser vel nå 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober 2023 #14590 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Whaaat!? Det er så kokko! Glad jeg har et lass politisk ukorrekte barnebøker i boden Ja, helt idiotisk. Jeg blir så oppgitt og lei meg over at de endrer på gamle klassikere på den måten 🤬 Alt skal være så politisk korrekt idag og det hater jeg. Cid skrev (Akkurat nå): Han snuser vel nå 😛 Må passe på at snusleppa ikke er synlig da, hehe 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14591 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, helt idiotisk. Jeg blir så oppgitt og lei meg over at de endrer på gamle klassikere på den måten 🤬 Alt skal være så politisk korrekt idag og det hater jeg. Må passe på at snusleppa ikke er synlig da, hehe 😂 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i det som du skriver her.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14592 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, helt idiotisk. Jeg blir så oppgitt og lei meg over at de endrer på gamle klassikere på den måten 🤬 Alt skal være så politisk korrekt idag og det hater jeg. Cid skrev (3 minutter siden): Det er en slags sensur av litteratur og føles fundamentalistisk. Og stupid 😐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14593 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, helt idiotisk. Jeg blir så oppgitt og lei meg over at de endrer på gamle klassikere på den måten 🤬 Alt skal være så politisk korrekt idag og det hater jeg. Må passe på at snusleppa ikke er synlig da, hehe 😂 Bare den ikke blir slik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. oktober 2023 #14594 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂 Elsket også Albert Åberg ❤️ Herregud så tåpelig 😳😵😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14595 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det er en slags sensur av litteratur og føles fundamentalistisk. Og stupid 😐 Entern skrev (1 minutt siden): Elsket også Albert Åberg ❤️ Herregud så tåpelig 😳😵😵💫 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14596 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Bare den ikke blir slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. oktober 2023 #14597 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det er en slags sensur av litteratur og føles fundamentalistisk. Og stupid 😐 Ja, grrrr 🤬 Det skulle ikke vært lov! Cid skrev (1 minutt siden): Bare den ikke blir slik Haha, æææsj 😂 Entern skrev (1 minutt siden): Elsket også Albert Åberg ❤️ Herregud så tåpelig 😳😵😵💫 Ja, mildt sagt! Pappaen med pipa er jo bare koselig ♥️ Glad jeg slipper å vokse opp i dette krenkesamfunnet, altså. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14598 Del Skrevet 10. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, grrrr 🤬 Det skulle ikke vært lov! Haha, æææsj 😂 Ja, mildt sagt! Pappaen med pipa er jo bare koselig ♥️ Glad jeg slipper å vokse opp i dette krenkesamfunnet, altså. Cassidy Tvillingene synes at man ikke skal forandre sånn i gamle bøker. Vi synes at mal skal la bøkene få være skrevet som de er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14599 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Se som han koser seg, da Endret 10. oktober 2023 av Boetica 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14600 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Se som ha koser seg, da Er @Entern det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå