Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At Burger King sin app er mye dårligere enn McDonald's sin. McD har konkurranser, tilbud og poeng, mens BK ikke har oppdatert sin på lenge. Selv nettsiden er sparsom. Det er så vidt jeg ser hva som er ukens spesial denne uken (har planer om å spise der i dag). BK har bedre mat og er dessuten nærmere meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (2 timer siden):

At McDonalds/Burger King ikke smelter osten på hamburgerne. Smaker jo mye bedre når osten er smeltet enn når den er er lukvarm. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Folk som roper i telefonen. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (8 timer siden):

Folk som roper i telefonen. 

Jepp, har en kollega som snakker svært høyt i telefonen, at han attpåtil har en veldig påtatt latter hjelper ikke 😵

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp, har en kollega som snakker svært høyt i telefonen, at han attpåtil har en veldig påtatt latter hjelper ikke 😵

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Entern said:

Han ene jeg ofte sitter i nærheten av på biblioteket har sånne hodetelefoner slik han ikke hører sin egen stemme. Om jeg forteller at han roper i telefonen så beklager han og sier han ikke hører hvor høyt han roper fordi han bruker hdoetelfonder. Men han fortsetter å bruke hodetelefonene når han snakker i telefonen i stedet for å  bare ta telefonen inntil øret og snakke med vanlig stemme.  Selv om han vet han ikke klarer å kontrollere stemmevolumet når han har på seg hodetelfonene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Han ene jeg ofte sitter i nærheten av på biblioteket har sånne hodetelefoner slik han ikke hører sin egen stemme. Om jeg forteller at han roper i telefonen så beklager han og sier han ikke hører hvor høyt han roper fordi han bruker hdoetelfonder. Men han fortsetter å bruke hodetelefonene når han snakker i telefonen i stedet for å  bare ta telefonen inntil øret og snakke med vanlig stemme.  Selv om han vet han ikke klarer å kontrollere stemmevolumet når han har på seg hodetelfonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SVK said:

Edit: I tillegg, så er det ingen grunn til at han må rope i telefonen innpå biblioteket. Biblioteket har egne rom hvor man kan ta telefoner uten å forstyrre andre. Men denne mannen liker ikke å bruke de rommene, så han bruker arealet hvor andre og jeg  leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: I tillegg, så er det ingen grunn til at han må rope i telefonen innpå biblioteket. Biblioteket har egne rom hvor man kan ta telefoner uten å forstyrre andre. Men denne mannen liker ikke å bruke de rommene, så han bruker arealet hvor andre og jeg  leser. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tullete 😵‍💫😵:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Takk!

21 minutter siden, Entern said:

Takk. Ja, synes det er  helt tullete hvor lite omtenksom han er overfor andre.  Kan legge til at det som regel er svært lange samtaler han tar når han først tar dem. Når man skal snakke i en halvtime så burde man skjønne at man forstyrrer folk unødvendig . Spesielt når han vet han ikke klarer å la være å rope i telefonen og han har blitt fortalt han kan ta telefonen i telefonrommet slik han ikke forstyrrer andre. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Takk. Ja, synes det er  helt tullete hvor lite omtenksom han er overfor andre.  Kan legge til at det som regel er svært lange samtaler han tar når han først tar dem. Har forståelse for at folk ikke går på gangen eller tar samtalen i telefonrommet når det er snakk om 30 sekunder. Men når man skal snakke i en halvtime så burde man skjønne at man forstyrrer folk unødvednig. Spesielt når han vet han ikke klarer å la være å rope i telefonen og han har blitt fortalt han kan ta telefonen i telefonrommet slik han ikke forstyrrer andre. 

Cassidy Tvillingene synes at man skal respektere stillheten i biblioteker.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Åååå, så slitsomt og irriterende! :klem3: Og så på biblioteket da hvor man skal være stille! Hvorfor kan han ikke ta telefonen inntil øret og snakke med innestemme som normale folk? Respektløst er det. Rart ikke bibliotekaren sier i fra. Jeg ville gått enten utenfor eller inn i et telefonrom om min telefon ringte. Eller sendt en melding om at jeg er på biblioteket og ringer tilbake senere.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...