Cid Skrevet 26. september 2023 #14501 Del Skrevet 26. september 2023 Titania skrev (5 minutter siden): Prøvd å nullstille alt og starte mobilen på nytt? Gratulerer med ny mobil 🥳 Har hue lys, når jeg sikkerhetskopierte over til ny mobil så så appen ut som vanlig men ingen av lysene ville kobles til så jeg prøvde å fjerne dem og finne dem igjen men appen klarer ikke å finne lysene trass i at jeg holder mobilen rett ved -_- 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. september 2023 #14502 Del Skrevet 26. september 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Har hue lys, når jeg sikkerhetskopierte over til ny mobil så så appen ut som vanlig men ingen av lysene ville kobles til så jeg prøvde å fjerne dem og finne dem igjen men appen klarer ikke å finne lysene trass i at jeg holder mobilen rett ved -_- Mystisk. Har ikke hue selv (enda 🙈), men vet pappa har hatt litt trøbbel med sine noen ganger. Det er ikke noe problemløsningsforslag i hue-appen heller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 26. september 2023 #14503 Del Skrevet 26. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Stakkars 🥺 Ja. Så lei av den andre katten. Plagsom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2023 #14504 Del Skrevet 26. september 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Ja. Så lei av den andre katten. Plagsom. Er de naboer? Eller er den andre katten bare ekstremt aggressiv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september 2023 #14505 Del Skrevet 26. september 2023 Kvakky skrev (8 minutter siden): Ja. Så lei av den andre katten. Plagsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 26. september 2023 #14506 Del Skrevet 26. september 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Er de naboer? Eller er den andre katten bare ekstremt aggressiv? Nabokatt ja. Og mor til katten her. Mor bodde her tidligere men flyttet et steinkast unna så terroriserer katten her hele tiden. Liker vel ikke at hun ikke får bo her lenger men at den lille katten har overtatt huset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september 2023 #14507 Del Skrevet 26. september 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Nabokatt ja. Og mor til katten her. Mor bodde her tidligere men flyttet et steinkast unna så terroriserer katten her hele tiden. Liker vel ikke at hun ikke får bo her lenger men at den lille katten har overtatt huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2023 #14508 Del Skrevet 26. september 2023 Kvakky skrev (32 minutter siden): Nabokatt ja. Og mor til katten her. Mor bodde her tidligere men flyttet et steinkast unna så terroriserer katten her hele tiden. Liker vel ikke at hun ikke får bo her lenger men at den lille katten har overtatt huset Ja hun føler sikkert at ungkatten har stjålet territoriet hennes 😫🙀 katter er ekstremt territoriale dyr 😫🙀 men trodde det først og fremst var hannkatter som var det 😿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september 2023 #14509 Del Skrevet 26. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja hun føler sikkert at ungkatten har stjålet territoriet hennes 😫🙀 katter er ekstremt territoriale dyr 😫🙀 men trodde det først og fremst var hannkatter som var det 😿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #14510 Del Skrevet 28. september 2023 At jeg mistet mobilen på gulvet nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #14511 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): At jeg mistet mobilen på gulvet nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #14512 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Mistet min forrige flere ganger på gulvet helt til jeg bittert nok måtte kjøpe ny mobil i forgårs, bare litt under 1 og et halvt år etter jeg sist kjøpte mobil og så mister jeg faen meg denne ned på gulvet to dager etter 😣 er så lei av å miste ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #14513 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Mistet min forrige flere ganger på gulvet helt til jeg bittert nok måtte kjøpe ny mobil i forgårs, bare litt under 1 og et halvt år etter jeg sist kjøpte mobil og så mister jeg faen meg denne ned på gulvet to dager etter 😣 er så lei av å miste ting. Kjøp sånn plastdeksel så den ikke knuser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. september 2023 #14514 Del Skrevet 28. september 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Kjøp sånn plastdeksel så den ikke knuser Har et men det er nederst på mobilen der mikrofonen man prater til er som lett blir ødelagt om man mister den mange nok ganger. Var faktisk ingen riper eller sprekker på min andre mobil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 28. september 2023 #14515 Del Skrevet 28. september 2023 Flått som sitter som støpt. Vik fra min kropp 🤬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september 2023 #14516 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Mistet min forrige flere ganger på gulvet helt til jeg bittert nok måtte kjøpe ny mobil i forgårs, bare litt under 1 og et halvt år etter jeg sist kjøpte mobil og så mister jeg faen meg denne ned på gulvet to dager etter 😣 er så lei av å miste ting. Cid skrev (1 time siden): Mistet min forrige flere ganger på gulvet helt til jeg bittert nok måtte kjøpe ny mobil i forgårs, bare litt under 1 og et halvt år etter jeg sist kjøpte mobil og så mister jeg faen meg denne ned på gulvet to dager etter 😣 er så lei av å miste ting. Cid skrev (1 time siden): At jeg mistet mobilen på gulvet nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #14517 Del Skrevet 28. september 2023 Cid skrev (2 timer siden): Mistet min forrige flere ganger på gulvet helt til jeg bittert nok måtte kjøpe ny mobil i forgårs, bare litt under 1 og et halvt år etter jeg sist kjøpte mobil og så mister jeg faen meg denne ned på gulvet to dager etter 😣 er så lei av å miste ting. Huff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. september 2023 #14518 Del Skrevet 28. september 2023 Matvareprisene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september 2023 #14519 Del Skrevet 28. september 2023 Athena Freyja skrev (9 minutter siden): Matvareprisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #14520 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) Leste om Heje-stiftelsen som gikk konkurs i 2016. Stiftelsen var før den verste svindelen startet på 200 millioner kroner hvor pengene skulle gå til fattige og vanskeligstilte. F.eks kunne de gi stipend til de som ikke hadde råd til dyr tannlegebehandling. I stedet for å gi pengene til de fattige hadde sjefen beriket seg selv og sine forretningsvenner som tok astronomisk betalt for investeringer som kun var der for å berike sjefen og forretningsvennene hans. Svindel er aldri greit, men spesielt ille når penger som egentlig skulle gått til fattige i en vanskelig situasjon i stedet blir brukt til å berike noen rikinger. Endret 1. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå