Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

FrankDrebin skrev (2 timer siden):

At laderen til mobilen stadig glipper. Den hadde faenmeg mindre strøm en da jeg satte den til lading. 

Uff ja, jeg bruker nå alltid å se om den begynner å lade før jeg går fra mobilen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrankDrebin skrev (På 28.5.2023 den 2.24):

At laderen til mobilen stadig glipper. Den hadde faenmeg mindre strøm en da jeg satte den til lading. 

Jeg har kjøpt mobilens egen ladekabel flere ganger, den lader lynfort i begynnelsen, men så begynte mobilen å lage lyd som om den kobler ut og inn. Det er bare etter en måneds tid og to-tre ganger. Da kjøpte jeg heller en på Clas som ikke lader fort, men godt!

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

At jeg våkner og ikke får sove igjen. Ååå. 

:tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden):

At jeg våkner og ikke får sove igjen. Ååå. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer Cassidy Tvillingene er folk som gjør hærverk og forsøpler i busskur, vi to opplever stadig at busskuret som er nærmest der vi bor blir forsøplet eller gjort hærverk på. Hvorfor kan ikke folk bare lå være og ødelegge busskurene??☹️☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influencere.. nå er de på nye hotell Riviera i Moss og glemmer merke sånn 90% av snappene med reklame. Gidd å gjøre jobben din LITT bra da når du får gratis drinker og mat og får bade i anlegget der i fylla..

Blir sur på dem og også litt sur på hotellet, som jeg egentlig ville teste ut.. 

Jeg må slutte å følge de, og lese bøker i stedet. Jeg vet..

Endret av Frøkenfryden
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Influencere.. nå er de på nye hotell Riviera i Moss og glemmer merke sånn 90% av snappene med reklame. Gidd å gjøre jobben din LITT bra da når du får gratis drinker og mat og får bade i anlegget der i fylla..

Dytt både dem, telefonene/kameraene deres og paraplydrinkene deres i vannet når de står ved bassengkanten og tar bilder av den opererte ræva si i perfekt positur 😈 #orkerikkeinfluensere 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frøkenfryden said:

Blir frustrert jeg også. Men blir også frustrert over at så mange ikke gjennomskuer influencerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (51 minutter siden):

Dytt både dem, telefonene/kameraene deres og paraplydrinkene deres i vannet når de står ved bassengkanten og tar bilder av den opererte ræva si i perfekt positur 😈 #orkerikkeinfluensere 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevian skrev (3 minutter siden):

Jeg strakk eller røk kanskje et korsbånd nettopp -.-

Uff Uff, Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, vi håper at du blir bra igjen fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Uff Uff, Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, vi håper at du blir bra igjen fort!!

Takker!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har hatt smerter på høyre siden av brystet siden i går, aner ikke hvorfor 😕 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer Cassidy Tvillingene er at vi har en kald vind i Bergen som ødelegger sommerfølelsen og sommerstemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...