Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg ikke fikk medhold i dommen. Utrolig kjedelig når man har lagt ned massiv og målrettet innsats med advokatene sine. 🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (15 minutter siden):

At jeg ikke fikk medhold i dommen. Utrolig kjedelig når man har lagt ned massiv og målrettet innsats med advokatene sine. 🥹

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Embla Othea said:

:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeldere som ikke sier noe om kvaliteten/levetiden på produktet. Grunnen til at de ikke sier noe er vel fordi de kun bruker produktet i noen timer. Men for oss som kjøper produktet er hvor lenge produktet holder før det blir ødelagt/slitt helt avgjørende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SVK said:

Anmeldere som ikke sier noe om kvaliteten/levetiden på produktet. Grunnen til at de ikke sier noe er vel fordi de kun bruker produktet i noen timer. Men for oss som kjøper produktet er hvor lenge produktet holder før det blir ødelagt/slitt helt avgjørende. 

Også irriterer jeg meg over at man heller ikke kan gå i butikken og spørre om kvaliteten. De i butikken er jo selgere og sier nærmest hva som helst for å få salg og mersalg. Som regel er butikkansatte også kun folk som har jobben som deltidsjobb og har få kunnskaper om det de selger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortispakk som bruker Normal som oppholdssted 😡 To ganger blokkerte 5-6 fjortisjenter hyllene med noe jeg skulle se på idag. Første gangen så jeg så stygt på dem at de flyttet seg til slutt og den andre gangen gadd jeg ikke prøve å komme til en gang. Er både konfliktsky og har sosial angst, så turte ikke be de flytte seg. De sto bare og skravla og så ikke på tingene en gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Fjortispakk som bruker Normal som oppholdssted 😡 To ganger blokkerte 5-6 fjortisjenter hyllene med noe jeg skulle se på idag. Første gangen så jeg så stygt på dem at de flyttet seg til slutt og den andre gangen gadd jeg ikke prøve å komme til en gang. Er både konfliktsky og har sosial angst, så turte ikke be de flytte seg. De sto bare og skravla og så ikke på tingene en gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jukkapalme said:

Har merket det samme på Normal jeg også. Butkken har ganske trange ganger så ikke et egnet sted for folk å bruke som oppholdssted. Liker ikke slike trange butikker, selv om jeg liker godteriutvalget hos Normal. 

Jeg også er en som ikke tør å be folk flytte seg. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Har merket det samme på Normal jeg også. Butkken har ganske trange ganger så ikke et egnet sted for folk å bruke som oppholdssted. Liker ikke slike trange butikker, selv om jeg liker godteriutvalget hos Normal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja, det er så irriterende. Jeg skulle se på noe sminke begge gangene, men den siste hylla fikk jeg jo ikke sett på. Elsker godtesnoputvalget der jeg også, og så så billig! De har noen lakriskarameller i pose som jeg elsker der, de koster 57 kr på Coop extra og 28 kr på normal. Kjøpte masse godis, gjør alltid det når jeg er der :arwen: 

Godt vi er flere :klem:  Jeg hater å være så konfliktsky. Skulle ønske jeg turte å være en skikkelig "karen" (selv om jeg hater det uttrykket 😂) til sånne fjortiser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (7 minutter siden):

Da bare går du mot dem så de ikke har noe valg 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Ja, det er så irriterende. Jeg skulle se på noe sminke begge gangene, men den siste hylla fikk jeg jo ikke sett på. Elsker godtesnoputvalget der jeg også, og så så billig! De har noen lakriskarameller i pose som jeg elsker der, de koster 57 kr på Coop extra og 28 kr på normal. Kjøpte masse godis, gjør alltid det når jeg er der :arwen: 

Godt vi er flere :klem:  Jeg hater å være så konfliktsky. Skulle ønske jeg turte å være en skikkelig "karen" (selv om jeg hater det uttrykket 😂) til sånne fjortiser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ai takk for tips! Nesten aldri vært på Normal og visste ikke at de har godtesnop der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (1 minutt siden):

Ai takk for tips! Nesten aldri vært på Normal og visste ikke at de har godtesnop der :)

De har det ikke her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Da bare går du mot dem så de ikke har noe valg 😆

Litt stiv i blikket så de blir litt usikre? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...