Ford3000 Skrevet 22. februar 2023 #12741 Del Skrevet 22. februar 2023 Folk som ghoster. Det er så kjedelig når man har åpnet seg for folk, delt ting, trodd at ting var bra, og så ghoster de bare. Jeg gir alltid folk en sjanse til å ordne opp, men når man selv har tatt kontakt og ikke hører noe mer, da blir muren min større og merker at det blir vanskeligere for andre å slippe innpå. Å skaffe seg venner i voksen alder er ikke lett, og trodde voksne ikke ghostet så mye som mye yngre folk visstnok gjør. Sikkert noe galt med meg. Prøver å ikke tenke det, men... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 22. februar 2023 #12742 Del Skrevet 22. februar 2023 Hele prosessen rundt det å søke jobber. Jeg er så lei av å bruke mye tid og energi på å skrive søknader, ta tester og slike ting, men at jeg ikke får respons tilbake. Enten at jeg ikke får noe respons, eller at jeg får en mail et par uker senere med avslag. Har også vært kalt inn til to intervjuer som jeg selvfølgelig gikk på. Fikk inntrykk av at det egentlig var en done deal, de snakket som om jeg skulle starte der, og så har jeg ikke hørt noe etterpå. Skulle ønske det var lettere å finne seg en ny jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2023 #12743 Del Skrevet 22. februar 2023 At det ALLTID kommer en bil i det jeg skal forbi et gangefelt, samme fanken hvor øde veien er. Det er en konspirasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12744 Del Skrevet 22. februar 2023 Vixella skrev (1 time siden): Hele prosessen rundt det å søke jobber. Jeg er så lei av å bruke mye tid og energi på å skrive søknader, ta tester og slike ting, men at jeg ikke får respons tilbake. Enten at jeg ikke får noe respons, eller at jeg får en mail et par uker senere med avslag. Har også vært kalt inn til to intervjuer som jeg selvfølgelig gikk på. Fikk inntrykk av at det egentlig var en done deal, de snakket som om jeg skulle starte der, og så har jeg ikke hørt noe etterpå. Skulle ønske det var lettere å finne seg en ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 22. februar 2023 #12745 Del Skrevet 22. februar 2023 Når man blar seg gjennom en tråd og kommer i skade for å trykke på et brukernavn i prosessen. Vil ikke at folk skal tro at jeg snoker på profilene deres 😧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12746 Del Skrevet 22. februar 2023 Sjokoladepenge skrev (4 minutter siden): Når man blar seg gjennom en tråd og kommer i skade for å trykke på et brukernavn i prosessen. Vil ikke at folk skal tro at jeg snoker på profilene deres 😧 Hvis man har merket av på å være skjult innlogget så kommer det ikke opp at man har vært innom en profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orangutangen Skrevet 22. februar 2023 #12747 Del Skrevet 22. februar 2023 Det irriterer meg når frisører ikke hører på det du ønsker! Jeg klipper håret bare to ganger i året. I dag ble jeg skamklipt av en frisør som for det første tok 5-10 cm mer enn jeg ba om, og for det andre KLIPTE opp håret mitt når jeg spesifikt ba om å få det kuttet rett av (ikke tynnes ut). Nå ser jeg ut som en blanding av en kråke og en mann. Kunne sikkert endret navn på kg til kråkemannen, for det er det jeg kommer til å bli kalt herved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orangutangen Skrevet 22. februar 2023 #12748 Del Skrevet 22. februar 2023 Meg igjen ser at progilbildet mitt ligner ganske mye på håret mutt nå, så det er jo positivt men helt ærlig, klipper frisører fortsatt opp hår når det ikke er forespurt? Trodde det gikk av trend i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. februar 2023 #12749 Del Skrevet 22. februar 2023 At KIWI hadde sluppet opp for valnøttkjerner, akkurat nå som jeg fikk veldig lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12750 Del Skrevet 22. februar 2023 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): At KIWI hadde sluppet opp for valnøttkjerner, akkurat nå som jeg fikk veldig lyst på det. Typisk at butikker er utsolgt for noe man skal ha 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 22. februar 2023 #12751 Del Skrevet 22. februar 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): At KIWI hadde sluppet opp for valnøttkjerner, akkurat nå som jeg fikk veldig lyst på det. Gå på en annen butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. februar 2023 #12752 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Typisk at butikker er utsolgt for noe man skal ha 🙊 Ja, du skal se at de gjørs på. Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Gå på en annen butikk Det kunne jeg ha gjort, men de var nærmest, og jeg orker ikke gå på rundtur nå. Jeg får heller kjøpe med meg litt på hjemvei i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. februar 2023 #12753 Del Skrevet 22. februar 2023 Ordet «svigerbror». Hva er galt med svoger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 22. februar 2023 #12754 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (4 timer siden): Hvis man har merket av på å være skjult innlogget så kommer det ikke opp at man har vært innom en profil Å, hvor merker jeg av for å være skjult innlogget, da? Finner det ikke noe sted 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12755 Del Skrevet 22. februar 2023 Sjokoladepenge skrev (7 minutter siden): Å, hvor merker jeg av for å være skjult innlogget, da? Finner det ikke noe sted 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 24. februar 2023 #12756 Del Skrevet 24. februar 2023 Nevian skrev (På 15.2.2023 den 10.59): At dører med automatikk er så tunge å åpne manuelt! Jeg er den dumme personen som står og drar opp døra istedet for å trykke på knappen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. februar 2023 #12757 Del Skrevet 25. februar 2023 Når det renner inn med venneforslag på Facebook, og 9 av 10 er helt fremmede mennesker uten tilknytning til noen av kontaktene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #12758 Del Skrevet 25. februar 2023 Just now, FrankDrebin said: Når det renner inn med venneforslag på Facebook, og 9 av 10 er helt fremmede mennesker uten tilknytning til noen av kontaktene mine. Ja, det er veldig irriterende. Har opplevd det samme på Instagram også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. februar 2023 #12759 Del Skrevet 25. februar 2023 Vixella skrev (7 timer siden): Ja, det er veldig irriterende. Har opplevd det samme på Instagram også. Leit å høre, blir mye å rydde opp i hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #12760 Del Skrevet 25. februar 2023 Det irriterer meg at posene til Sørlandschips har blitt så og si umulige å åpne. Måtte ta kjøkkensaksa i bruk. Greit om de ønsker å innføre slanking blant kundene deres altså, ved å gjøre posene umulig å få åpnet opp, men det er jo litt irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå