Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevian skrev (9 minutter siden):

At fotballspillere nærmest på instinkt alltid skal protestere høylytt på dommeravgjørelser som går imot dem selv - selv om det aldri skjer at dommere går tilbake på det.

Tror det er et krav at for å bli toppfotbatspiller må man være dramadronning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LitenOgSkvetten skrev (4 minutter siden):

Hvis alle bruker adblock kommer KG til å legges ned🤓

Jeg vet, men jeg velger å bruke det her siden reklamen dekker halve skjermen. I hvert fall var det sånn før. Bruker det ikke på alle sider da, kun der reklamen tar mye plass. Hadde reklamen vært mindre og ikke tatt så stor plass hadde jeg ikke brukt det :) Uansett hadde jeg aldri trykket på de reklamelinkene uansett, så de hadde ikke tjent noe penger på meg 😂 Som sagt er det tre annonser nederst også, så adblock tar ikke alt. Men de tre er ikke til noe bry. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Jeg vet, men jeg velger å bruke det her siden reklamen dekker halve skjermen. I hvert fall var det sånn før. Bruker det ikke på alle sider da, kun der reklamen tar mye plass. Hadde reklamen vært mindre og ikke tatt så stor plass hadde jeg ikke brukt det :) Uansett hadde jeg aldri trykket på de reklamelinkene uansett, så de hadde ikke tjent noe penger på meg 😂 Som sagt er det tre annonser nederst også, så adblock tar ikke alt. Men de tre er ikke til noe bry. 

Den reklamen med hun blonde, er det hun Emma Ellingsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt store overskrifter på ulike aviser. Spesielt Dagbladet er flinke på dette, som illustrert av skjermbildet jeg nettopp tok: 

599594604_ScreenShot2023-02-20at14_51_38.thumb.png.5df1dd87de63986551b4f2d2e82dd025.png

Altså, hallo? Hva er poenget med en overskrift som dekker absolutt hele skjermen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Våknet klokken tre i natt og fikk ikke sove mer. Helt ør av trøtthet og nå er det opp og på jobb 😵

:klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, SVK said:

Folk på kollektivtrafikken som spiller musikk/video på mobiletelefonen på høytalerenen i stedet for å bruke ørepropper. 

Enig. Jeg har også observert at det blir mer og mer vanlig å ha samtaler via høyttaler. Merkelig opplegg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vixella said:

Enig. Jeg har også observert at det blir mer og mer vanlig å ha samtaler via høyttaler. Merkelig opplegg.

Har merket det samme selv. Synes også det er uting å prate i telefon på bibliotek og lignende, i stedet for å gå ut på gangen  slik at man i mindre grad forstyrrer andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, SVK said:

Har merket det samme selv. Synes også det er uting å prate i telefon på bibliotek og lignende, i stedet for å gå ut på gangen  slik at man i mindre grad forstyrrer andre. 

Ja, enig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T

Det irriterer meg når folk antar eller tror de har forstått hvem jeg er når de ikke har. Eller gir meg egenskaper ut fra hvordan jeg ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (5 timer siden):

Det irriterer meg når folk antar eller tror de har forstått hvem jeg er når de ikke har. Eller gir meg egenskaper ut fra hvordan jeg ser ut. 

På kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...