Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. februar 2023 #12721 Del Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🤮💩🤮💩🤮💩🤮💩🤮💩🤮💩🤮💩🤮💩? Jepp 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #12722 Del Skrevet 19. februar 2023 Nevian skrev (9 minutter siden): At fotballspillere nærmest på instinkt alltid skal protestere høylytt på dommeravgjørelser som går imot dem selv - selv om det aldri skjer at dommere går tilbake på det. Tror det er et krav at for å bli toppfotbatspiller må man være dramadronning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #12723 Del Skrevet 19. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jepp 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #12724 Del Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tror det er et krav at for å bli toppfotbatspiller må man være dramadronning Som Ronaldo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #12725 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Som Ronaldo? 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #12726 Del Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 👍👍👍 Fan av han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. februar 2023 #12727 Del Skrevet 19. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (4 minutter siden): Hvis alle bruker adblock kommer KG til å legges ned🤓 Jeg vet, men jeg velger å bruke det her siden reklamen dekker halve skjermen. I hvert fall var det sånn før. Bruker det ikke på alle sider da, kun der reklamen tar mye plass. Hadde reklamen vært mindre og ikke tatt så stor plass hadde jeg ikke brukt det Uansett hadde jeg aldri trykket på de reklamelinkene uansett, så de hadde ikke tjent noe penger på meg 😂 Som sagt er det tre annonser nederst også, så adblock tar ikke alt. Men de tre er ikke til noe bry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #12728 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Fan av han? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #12729 Del Skrevet 19. februar 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg vet, men jeg velger å bruke det her siden reklamen dekker halve skjermen. I hvert fall var det sånn før. Bruker det ikke på alle sider da, kun der reklamen tar mye plass. Hadde reklamen vært mindre og ikke tatt så stor plass hadde jeg ikke brukt det Uansett hadde jeg aldri trykket på de reklamelinkene uansett, så de hadde ikke tjent noe penger på meg 😂 Som sagt er det tre annonser nederst også, så adblock tar ikke alt. Men de tre er ikke til noe bry. Den reklamen med hun blonde, er det hun Emma Ellingsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. februar 2023 #12730 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Den reklamen med hun blonde, er det hun Emma Ellingsen? Har ingen anelse 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. februar 2023 #12731 Del Skrevet 20. februar 2023 Ekstremt store overskrifter på ulike aviser. Spesielt Dagbladet er flinke på dette, som illustrert av skjermbildet jeg nettopp tok: Altså, hallo? Hva er poenget med en overskrift som dekker absolutt hele skjermen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. februar 2023 #12732 Del Skrevet 21. februar 2023 Våknet klokken tre i natt og fikk ikke sove mer. Helt ør av trøtthet og nå er det opp og på jobb 😵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. februar 2023 #12733 Del Skrevet 21. februar 2023 Boetica skrev (1 time siden): Våknet klokken tre i natt og fikk ikke sove mer. Helt ør av trøtthet og nå er det opp og på jobb 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar 2023 #12734 Del Skrevet 21. februar 2023 Folk på kollektivtrafikken som spiller musikk/video på mobiletelefonen på høytalerenen i stedet for å bruke ørepropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 21. februar 2023 #12735 Del Skrevet 21. februar 2023 4 minutter siden, SVK said: Folk på kollektivtrafikken som spiller musikk/video på mobiletelefonen på høytalerenen i stedet for å bruke ørepropper. Enig. Jeg har også observert at det blir mer og mer vanlig å ha samtaler via høyttaler. Merkelig opplegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar 2023 #12736 Del Skrevet 21. februar 2023 2 minutter siden, Vixella said: Enig. Jeg har også observert at det blir mer og mer vanlig å ha samtaler via høyttaler. Merkelig opplegg. Har merket det samme selv. Synes også det er uting å prate i telefon på bibliotek og lignende, i stedet for å gå ut på gangen slik at man i mindre grad forstyrrer andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 22. februar 2023 #12737 Del Skrevet 22. februar 2023 49 minutter siden, SVK said: Har merket det samme selv. Synes også det er uting å prate i telefon på bibliotek og lignende, i stedet for å gå ut på gangen slik at man i mindre grad forstyrrer andre. Ja, enig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 22. februar 2023 #12738 Del Skrevet 22. februar 2023 Det irriterer meg når folk antar eller tror de har forstått hvem jeg er når de ikke har. Eller gir meg egenskaper ut fra hvordan jeg ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12739 Del Skrevet 22. februar 2023 Flinkepia T skrev (5 timer siden): Det irriterer meg når folk antar eller tror de har forstått hvem jeg er når de ikke har. Eller gir meg egenskaper ut fra hvordan jeg ser ut. På kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #12740 Del Skrevet 22. februar 2023 Når jeg får penger som jeg ikke vet hvem er fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå