FrankDrebin Skrevet 3. februar 2023 #12661 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (27 minutter siden): Har du prøvd sånn kapsel maskin? Ja, det er også helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 10. februar 2023 #12662 Del Skrevet 10. februar 2023 Det går meg ikke på nervene, men jeg synes det er litt irriterende at en boks med grovhakket makrell i tomat holder til tre skiver, og jeg blir mett etter to. Kunne spist det på loff og klart tre, men det passer ikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 10. februar 2023 #12663 Del Skrevet 10. februar 2023 FreezeandFawn skrev (1 time siden): Det går meg ikke på nervene, men jeg synes det er litt irriterende at en boks med grovhakket makrell i tomat holder til tre skiver, og jeg blir mett etter to. Kunne spist det på loff og klart tre, men det passer ikke sammen. Bare å kjøre på med en boks på to skiver. Er pålegget som er godt uansett😄 Mer pålegg pr. skive = mer godt pr. skive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 #12664 Del Skrevet 10. februar 2023 FreezeandFawn skrev (2 timer siden): Det går meg ikke på nervene, men jeg synes det er litt irriterende at en boks med grovhakket makrell i tomat holder til tre skiver, og jeg blir mett etter to. Kunne spist det på loff og klart tre, men det passer ikke sammen. Vurdert å bruke knekkebrød til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 10. februar 2023 #12665 Del Skrevet 10. februar 2023 Irriterende: Når du må bruke fredagskvelden på et hotellrom fordi reisen ble booket så sent at det ikke var ledige plasser på flyene hjem før i morgen. Hotellbar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. februar 2023 #12666 Del Skrevet 10. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (1 minutt siden): Irriterende: Når du må bruke fredagskvelden på et hotellrom fordi reisen ble booket så sent at det ikke var ledige plasser på flyene hjem før i morgen. Hotellbar? Typisk rødvin i baren det der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 10. februar 2023 #12667 Del Skrevet 10. februar 2023 Boetica skrev (38 minutter siden): Typisk rødvin i baren det der, ja Rødvin og flørte med bartenderen🥳 Livet på et flyplasshotell på en fredags kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. februar 2023 #12668 Del Skrevet 10. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (8 minutter siden): Rødvin og flørte med bartenderen🥳 Livet på et flyplasshotell på en fredags kveld. Kos deg mens du venter på hjemtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #12669 Del Skrevet 10. februar 2023 Når ostesmørbrødet er overstekt. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 10. februar 2023 #12670 Del Skrevet 10. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (6 timer siden): Bare å kjøre på med en boks på to skiver. Er pålegget som er godt uansett😄 Mer pålegg pr. skive = mer godt pr. skive. Jeg prøvde det en gang, men det blir for mye pålegg per skive for meg, jeg er litt fussy og har lett for å bli kvalm 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 10. februar 2023 #12671 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Vurdert å bruke knekkebrød til? Nei, jeg spiser ikke knekkebrød, så det har jeg faktisk aldri vurdert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 #12672 Del Skrevet 10. februar 2023 FreezeandFawn skrev (51 minutter siden): Nei, jeg spiser ikke knekkebrød, så det har jeg faktisk aldri vurdert Den ser jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. februar 2023 #12673 Del Skrevet 10. februar 2023 Hålke. Og enda verre, snø oppå hålka, blir jo griseglatt. Kom et lass med snø idag, grrrr. Kjipt når nesten all snøen smeltet i går. Jeg liker vinteren når den er som jeg vil ha den med stabilt vær med ca 5 minus, passe mengde snø, ikke glatt og lite/ingen vind, men dessverre varer det sjelden lenge når det er sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #12674 Del Skrevet 11. februar 2023 Når pleiere som liker meg like lite som jeg liker dem er på jobb. 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. februar 2023 #12675 Del Skrevet 12. februar 2023 Embla Othea skrev (21 timer siden): Når pleiere som liker meg like lite som jeg liker dem er på jobb. 😕 Høres ut som noen uprofesjonelle, pleiere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #12676 Del Skrevet 12. februar 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Høres ut som noen uprofesjonelle, pleiere. Det er råtne epler i alle yrker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. februar 2023 #12677 Del Skrevet 13. februar 2023 Appelsiner som ikke er saftige. Åååååå, blir sinna 👿 Innlegg skrevet uten punktum. Er så vanskelig å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 13. februar 2023 #12678 Del Skrevet 13. februar 2023 Hvor firkantet alt er!! Og hvis man ikke innretter seg korrekt etter det, så fuck deg liksom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar 2023 #12679 Del Skrevet 13. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Appelsiner som ikke er saftige. Åååååå, blir sinna 👿 Innlegg skrevet uten punktum. Er så vanskelig å lese! Mener du på slutten av innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. februar 2023 #12680 Del Skrevet 13. februar 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Mener du på slutten av innlegg? Nei. I lengre innlegg der det er flere setninger uten komma eller punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå