Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #12621 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Helt korrekt. Jeg har måttet overbevise meg selv flere ganger den siste tiden om å ikke slette meg eller ta pause, nesten så det frister å ta en ny 2 års pause. Trist at det er blitt slik, jeg som brukte å bli så glad av å henge på kg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12622 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har måttet overbevise meg selv flere ganger den siste tiden om å ikke slette meg eller ta pause, nesten så det frister å ta en ny 2 års pause. Trist at det er blitt slik, jeg som brukte å bli så glad av å henge på kg 😕 Jeg og har sterkt vurdert å slette meg ☹️ Men vil ikke gi folka som hater meg her gleden av å være kvitt meg😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. februar 2023 #12623 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg og har sterkt vurdert å slette meg ☹️ Men vil ikke gi folka som hater meg her gleden av å være kvitt meg😠 Det er mange flere som liker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12624 Del Skrevet 3. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det er mange flere som liker deg Så snilt sagt 🧡🧡🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #12625 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg og har sterkt vurdert å slette meg ☹️ Men vil ikke gi folka som hater meg her gleden av å være kvitt meg😠 Sånn tenkte jeg det for 4 år siden når ting var skikkelig ille, jeg kom fram til at det var viktigere å tenke på hvordan jeg hadde det om dagene og ta hensyn til det. Når man merker at man blir nedpå og i dårlig humør av å henge på et forum så synes jeg det er på tide at man tar seg en pause for sin egen del. Pausen hjalp meg og jeg hadde det veldig kjekt her i nesten ett år men ingenting kan vare for for evig 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12626 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sånn tenkte jeg det for 4 år siden når ting var skikkelig ille, jeg kom fram til at det var viktigere å tenke på hvordan jeg hadde det om dagene og ta hensyn til det. Når man merker at man blir nedpå og i dårlig humør av å henge på et forum så synes jeg det er på tide at man tar seg en pause for sin egen del. Pausen hjalp meg og jeg hadde det veldig kjekt her i nesten ett år men ingenting kan vare for for evig 😕 Det har du helt rett i synes jeg 😊 jeg kuttet jo ut et forum jeg hang i i 10+ år fordi det ikke var trivelig lengre 🙂 Enkelte brukere på KG irriterer meg i en slik grad at jeg blir rasende og i dårlig humør, men ser nevnte sjeldnere og sjeldnere heldigvis👍 Nei ingenting varer evig Cid, ting vil alltid forandre seg/utvikle seg, et sosialt forum vil alltid være i en tilstand av evolusjon akkurat som den virkelige verden. Å prøve å skru klokka tilbake fungerer ikke, ikke minst fordi ens egne minner kan være feil og fortiden ikke var slik man husker den 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. februar 2023 #12627 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Så snilt sagt 🧡🧡🧡 Det er jo sant 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12628 Del Skrevet 3. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det er jo sant 😀 🧡🧡🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. februar 2023 #12629 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Det har du helt rett i synes jeg 😊 jeg kuttet jo ut et forum jeg hang i i 10+ år fordi det ikke var trivelig lengre 🙂 Enkelte brukere på KG irriterer meg i en slik grad at jeg blir rasende og i dårlig humør, men ser nevnte sjeldnere og sjeldnere heldigvis👍 Nei ingenting varer evig Cid, ting vil alltid forandre seg/utvikle seg, et sosialt forum vil alltid være i en tilstand av evolusjon akkurat som den virkelige verden. Å prøve å skru klokka tilbake fungerer ikke, ikke minst fordi ens egne minner kan være feil og fortiden ikke var slik man husker den 🙂 Kg var helt annerledes innen jeg kom tilbake fordi de som hadde vært ufine mot meg var borte vekk, det kaller jeg flaks 😁 Det jeg har gjort før når noen har irritert meg veldig på kg er å blokkere dem slik at alle demmes innlegg er skjult, også unngå tråder om dem som dagbøker osv og holde meg der jeg trives best heller og late som at bruker ikke eksisterer. Det har hjulpet til en grad før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12630 Del Skrevet 3. februar 2023 Cid skrev (39 minutter siden): Kg var helt annerledes innen jeg kom tilbake fordi de som hadde vært ufine mot meg var borte vekk, det kaller jeg flaks 😁 Det jeg har gjort før når noen har irritert meg veldig på kg er å blokkere dem slik at alle demmes innlegg er skjult, også unngå tråder om dem som dagbøker osv og holde meg der jeg trives best heller og late som at bruker ikke eksisterer. Det har hjulpet til en grad før. Så bra at plageåndene var borte 😊👍 Ja jeg og Ignorerer folk som jeg ikke liker 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #12631 Del Skrevet 3. februar 2023 Sur kaffe. 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12632 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Sur kaffe. 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2023 #12633 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (9 timer siden): Sur kaffe. 🤢 Eller å fylle vann på trakteren, gjøre filteret klart, bare for så å finne ut at det ikke er mer kaffe igjen. Eller omvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12634 Del Skrevet 3. februar 2023 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Eller å fylle vann på trakteren, gjøre filteret klart, bare for så å finne ut at det ikke er mer kaffe igjen. Eller omvendt. Ja 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2023 #12635 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja 😑 En god grunn til å ha litt pulverkaffe i bakhånd, som plan B. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #12636 Del Skrevet 3. februar 2023 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): En god grunn til å ha litt pulverkaffe i bakhånd, som plan B. Jepp 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #12637 Del Skrevet 3. februar 2023 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Eller å fylle vann på trakteren, gjøre filteret klart, bare for så å finne ut at det ikke er mer kaffe igjen. Eller omvendt. Siden jeg er innlagt på psykiatrisk så er det pleierne som trakter kaffen. Men sykehuskaffen smaker jævlig. Pulverkaffe er faktisk bedre. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2023 #12638 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Siden jeg er innlagt på psykiatrisk så er det pleierne som trakter kaffen. Men sykehuskaffen smaker jævlig. Pulverkaffe er faktisk bedre. 🙂 Ser den, finner man en pulverkaffe som er ok, er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #12639 Del Skrevet 3. februar 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Ser den, finner man en pulverkaffe som er ok, er det greit. Mhm. Jeg liker faktisk First Price sin pulverkaffe. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2023 #12640 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Siden jeg er innlagt på psykiatrisk så er det pleierne som trakter kaffen. Men sykehuskaffen smaker jævlig. Pulverkaffe er faktisk bedre. 🙂 ♥️♥️♥️ Jeg skulle kommet og besøkt deg med en nybrygget cafe latte. Jeg er så kresen at jeg nesten bare drikker espressokaffe. Har kaffemaskin som maler bønner og steamer melk, så lager meg fersk cappuccino eller latte hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå