Gjest Ballongfrue Skrevet 28. desember 2022 #12401 Del Skrevet 28. desember 2022 Folk og håndbagasje på fly. Du trenger ikke trillekoffert, håndveske, nakkepute og en stor dunjakke. For helvete da🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 28. desember 2022 #12402 Del Skrevet 28. desember 2022 At batteriet på datamaskinen min stod på litt over tretti prosent når jeg skrudde den på. Men cirka 10 sekunder senere fikk jeg varsel om at batteriet var alt for lavt, og hele greia skrudde seg plutselig av. Tydeligvis helt elendig batteri på datamaskinen min for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12403 Del Skrevet 28. desember 2022 Største irritasjonsmoment i hverdagen er folk som går som snegler i butikken uten mål og mening som om de var de eneste i butikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12404 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (28 minutter siden): Største irritasjonsmoment i hverdagen er folk som går som snegler i butikken uten mål og mening som om de var de eneste i butikken Ikke sikkert de vet hva de skal ha, er sånn selv av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12405 Del Skrevet 28. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ikke sikkert de vet hva de skal ha, er sånn selv av og til Joda, men hvor vanskelig er det å finne ut av det før man går på butikken? Og hva med å se seg rundt og ikke gå rundt som om man var alene i butikken. En av grunnene for at det irriterer meg sånn er nok fordi jeg aldri vil finne på å være så egoistisk selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12406 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (5 minutter siden): Joda, men hvor vanskelig er det å finne ut av det før man går på butikken? Og hva med å se seg rundt og ikke gå rundt som om man var alene i butikken. En av grunnene for at det irriterer meg sånn er nok fordi jeg aldri vil finne på å være så egoistisk selv Butikken er for alle og der er folk som meg som er ubesluttsomme og ofte sliter med å bestemme seg for hva man vil ha, det gjør en ikke egoistisk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. desember 2022 #12407 Del Skrevet 28. desember 2022 59 minutter siden, Arild37 said: Største irritasjonsmoment i hverdagen er folk som går som snegler i butikken uten mål og mening som om de var de eneste i butikken Selv irriterer jeg meg over trange butikker hvor hyllene er så tette at man ender med å stå i veien for folk om man stopper opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12408 Del Skrevet 28. desember 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Selv irriterer jeg meg over trange butikker hvor hyllene er så tette at man ender med å stå i veien for folk om man stopper opp. Søndagsåpene butikker er rene marerittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12409 Del Skrevet 28. desember 2022 SVK skrev (2 minutter siden): Selv irriterer jeg meg over trange butikker hvor hyllene er så tette at man ender med å stå i veien for folk om man stopper opp. Uff sånne butikker er klaustrofobiske 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12410 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (Akkurat nå): Søndagsåpene butikker er rene marerittet Har en rett her nede men sjeldent jeg gjør storkjøp der nede, da drar jeg lengre vekk til spar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12411 Del Skrevet 28. desember 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Butikken er for alle og der er folk som meg som er ubesluttsomme og ofte sliter med å bestemme seg for hva man vil ha, det gjør en ikke egoistisk… Man er egoistisk om man går rundt å sperrer for folk og vandrer rundt i sin egen verden som om man var den eneste i butikken. Man er ikke nødvendigvis egoistisk bare fordi man ikke fullførte handlelisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 28. desember 2022 #12412 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (1 time siden): Største irritasjonsmoment i hverdagen er folk som går som snegler i butikken uten mål og mening som om de var de eneste i butikken Da får du la være å gå i butikken samtidig med meg. Dvs jeg handler vanligvis etter jobb ; sliten, sulten og sur, og da går det fort. Og jeg glemmer halvparten av det jeg skal ha. Men går jeg på en fridag så tar jeg meg god tid, ser på priser og vurderer hva jeg skal kjøpe. For jeg trenger slike dager i langsomt tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12413 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (5 minutter siden): Man er egoistisk om man går rundt å sperrer for folk og vandrer rundt i sin egen verden som om man var den eneste i butikken. Man er ikke nødvendigvis egoistisk bare fordi man ikke fullførte handlelisten Jeg sperrer ikke for folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12414 Del Skrevet 28. desember 2022 Gagaen skrev (5 minutter siden): Da får du la være å gå i butikken samtidig med meg. Dvs jeg handler vanligvis etter jobb ; sliten, sulten og sur, og da går det fort. Og jeg glemmer halvparten av det jeg skal ha. Men går jeg på en fridag så tar jeg meg god tid, ser på priser og vurderer hva jeg skal kjøpe. For jeg trenger slike dager i langsomt tempo. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12415 Del Skrevet 28. desember 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg sperrer ikke for folk Fullt mulig, men slike folk er overalt føler jeg, så prøver alltid å handle når det er minst folk i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12416 Del Skrevet 28. desember 2022 Arild37 skrev (1 minutt siden): Fullt mulig, men slike folk er overalt føler jeg, så prøver alltid å handle når det er minst folk i butikken Får håpe vi ikke er i samme butikk noen ganger da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2022 #12417 Del Skrevet 28. desember 2022 At det visstnok er en ny trend som går ut på at man later som om en kjendis er død for å få folk til å reagere og filmer det på Tik Tok. Altså hva?! Hvorfor? Så jækla dumt og toskete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12418 Del Skrevet 28. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): At det visstnok er en ny trend som går ut på at man later som om en kjendis er død for å få folk til å reagere og filmer det på Tik Tok. Altså hva?! Hvorfor? Så jækla dumt og toskete. Tiktok er noe forbanna tull 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 28. desember 2022 #12419 Del Skrevet 28. desember 2022 Bagasje som blir borte på flyreise. Jeg skulle gjerne reist bare med kabinkoffert og håndbagasje hadde jeg kunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. desember 2022 #12420 Del Skrevet 28. desember 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Får håpe vi ikke er i samme butikk noen ganger da 😅 Heldigvis holder jeg sinne mitt innvendig, så du vil ikke merke det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå