Embla Othea Skrevet 21. desember 2022 #12381 Del Skrevet 21. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg tror flere skriver slikt fordi de håper at det skal bli mye opphetet debatt i tråden 🥛 Bestilte i går Jeg skylder deg en flaske med farsmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. desember 2022 #12382 Del Skrevet 21. desember 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg skylder deg en flaske med farsmelk 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #12383 Del Skrevet 22. desember 2022 I julefilmer ( ja ja jeg elsker de og ser mange) fyller de ikke take away-koppene med væske og det er så lett å se på måten de holdes på. Irriterer meg! Gidd ta litt vann i da i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #12384 Del Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): I julefilmer ( ja ja jeg elsker de og ser mange) fyller de ikke take away-koppene med væske og det er så lett å se på måten de holdes på. Irriterer meg! Gidd ta litt vann i da i alle fall! Hvorfor skulle de hatt i væske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #12385 Del Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle de hatt i væske? Så det ser ekte ut, at de har kjøpt kaffe og ikke surrer rundt med et tomt pappbeger de liksom drikker av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #12386 Del Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Så det ser ekte ut, at de har kjøpt kaffe og ikke surrer rundt med et tomt pappbeger de liksom drikker av Skjønner ikke hvorfor de ikke bare bruker ekte mat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #12387 Del Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor de ikke bare bruker ekte mat da Ja eller mat er ok men drikke i kopper må de skjerpe seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #12388 Del Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja eller mat er ok men drikke i kopper må de skjerpe seg på! Drikke i kopper, nå er jeg ikke helt med 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #12389 Del Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Drikke i kopper, nå er jeg ikke helt med 😅 Jeg vil de skal ha drikke i de tomme koppene. Jeg får ikke helt forklart bedre tror jeg🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #12390 Del Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Jeg vil de skal ha drikke i de tomme koppene. Jeg får ikke helt forklart bedre tror jeg🙃 Tror du det er slik i fleste filmer og serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #12391 Del Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tror du det er slik i fleste filmer og serier? Nei, det hadde jeg sett! La også merke til at den ene julefilmen i år, ny en med Teri Hatcher, ikke hadde bommet på dette. Den var bra!!♥️ Men tv-movies fra Hallmark er liksom ikke alltid så kvalitet.. da slurves det med sånne småting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #12392 Del Skrevet 22. desember 2022 Psykologer på KG som tror de vet alt om alt og alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #12393 Del Skrevet 22. desember 2022 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Psykologer på KG som tror de vet alt om alt og alle. Antar at ekte psykologer vet mer om en del ting enn vanlige folk og hobbypsykologer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #12394 Del Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Antar at ekte psykologer vet mer om en del ting enn vanlige folk og hobbypsykologer Det kan du si, men ikke over nettforum 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #12395 Del Skrevet 22. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det kan du si, men ikke over nettforum 😉 Mjo, de er vel gode til å analysere det folk skriver, pluss at de har kunnskap om hvordan psykiatrien fungerer i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #12396 Del Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Mjo, de er vel gode til å analysere det folk skriver, pluss at de har kunnskap om hvordan psykiatrien fungerer i praksis Ulike sykehus har ulik policy, så at noen vet hvordan psykiatrien i Norge fungerer på ALLE steder, det er jeg ikke med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. desember 2022 #12397 Del Skrevet 28. desember 2022 Tiktok og alle de idiotiske trendene/fenomenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. desember 2022 #12398 Del Skrevet 28. desember 2022 Sult Jeg vil ha mat NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. desember 2022 #12399 Del Skrevet 28. desember 2022 Embla Othea skrev (På 22.12.2022 den 8.08): Det kan du si, men ikke over nettforum 😉 Nei, de får ikke betalt der ..en psykolog er som en god gammeldags jukeboks..den som betaler får høre det den ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2022 #12400 Del Skrevet 28. desember 2022 Instagram: dumme ting folk gjør med/mot sine dyr bare fordi de andre gjør det og det har blitt en "greie". At et hengivent dyr lar eieren gjøre nesten hva som helst med det, betyr ikke at man skal gjøre det for å få likes på nett. Dyr skal få være dyr. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå