Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (22 timer siden):

Den forbannede glattisen her :rasende: Holdt på å falle mange ganger når jeg var ute nettopp 😒

Håper du faller snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det irriterer meg når noen skriver «Kjør debatt» når de tar opp en problemstilling her på KG. Det holder å fremstille problemstillingen. Å skrive «Kjør debatt», høres ut som en ungdomsskolelærer som skal sette i gang klassen. Eller ren latskap. Skriv heller hva du selv mener, og så kan folk støtte deg eller si deg i mot, om det engasjerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/20/2022 at 9:52 AM, Cid said:

Den forbannede glattisen her :rasende: Holdt på å falle mange ganger når jeg var ute nettopp 😒

Samme her, men har funnet frem broddene mine. Anbefaler deg å gjøre det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (5 timer siden):

Det irriterer meg når noen skriver «Kjør debatt» når de tar opp en problemstilling her på KG. Det holder å fremstille problemstillingen. Å skrive «Kjør debatt», høres ut som en ungdomsskolelærer som skal sette i gang klassen. Eller ren latskap. Skriv heller hva du selv mener, og så kan folk støtte deg eller si deg i mot, om det engasjerer. 

Jeg tror flere skriver slikt fordi de håper at det skal bli mye opphetet debatt i tråden 

Embla Othea skrev (5 timer siden):

Unnsjyl

🥛

SVK skrev (2 timer siden):

Samme her, men har funnet frem broddene mine. Anbefaler deg å gjøre det samme!

Bestilte i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 20.12.2022 den 9.52):

Piggsko eller brodder er et must. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (Akkurat nå):

Lurt. Så kan man slappe av i beina og ikke gå med sånne stive bein. 

Er skummelt hvor hardt man kan skade seg av å falle på isen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Er skummelt hvor hardt man kan skade seg av å falle på isen :( 

Ja fy søren. Blir reddere og reddere for å falle. Får holde at jeg falt i trappa for noen uker siden. Foten var jo hoven i tre uker 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (1 minutt siden):

Ja fy søren. Blir reddere og reddere for å falle. Får holde at jeg falt i trappa for noen uker siden. Foten var jo hoven i tre uker 😕

Håper den er bra igjen nå :klem:

Angående å skade foten, for noen år siden så klarte jeg å smelle høyre fot borti skohyllen min så hardt at jeg måtte halte de neste dagene 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Håper den er bra igjen nå :klem:

Angående å skade foten, for noen år siden så klarte jeg å smelle høyre fot borti skohyllen min så hardt at jeg måtte halte de neste dagene 😝

Jo takk den er bra igjen 😊 Det er når kroppen ikke funker at man blir takknemlig for at den funker til vanlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Jo takk den er bra igjen 😊 Det er når kroppen ikke funker at man blir takknemlig for at den funker til vanlig 😊

Ja uff, er så glad for at jeg har en frisk kropp som fungerer normalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...