Gjest SVK Skrevet 16. desember 2022 #12341 Del Skrevet 16. desember 2022 10 minutter siden, FrankDrebin said: Er vel mer skuffet enn irritert, men når jeg forteller noen en gledelig nyhet, og det blir møtt med fullstendig likegyldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. desember 2022 #12342 Del Skrevet 16. desember 2022 FrankDrebin skrev (11 minutter siden): Er vel mer skuffet enn irritert, men når jeg forteller noen en gledelig nyhet, og det blir møtt med fullstendig likegyldighet. Den er kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. desember 2022 #12343 Del Skrevet 16. desember 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Den er kjip. Ja. Ikke noe jeg vil miste nattesøvnen over, men når man har gledet seg til å komme hjem og dele budskapet, og det blir møtt med "Jaha", stikker det litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2022 #12344 Del Skrevet 16. desember 2022 Just now, FrankDrebin said: Ja. Ikke noe jeg vil miste nattesøvnen over, men når man har gledet seg til å komme hjem og dele budskapet, og det blir møtt med "Jaha", stikker det litt. Er helt enig. Det er ingen god følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. desember 2022 #12345 Del Skrevet 16. desember 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Er helt enig. Det er ingen god følelse. Nei, det er nesten som jeg skulle ønske at jeg heller holdt kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. desember 2022 #12346 Del Skrevet 16. desember 2022 17 minutter siden, FrankDrebin said: Nei, det er nesten som jeg skulle ønske at jeg heller holdt kjeft. Nettopp. Det som gjør det så leit. Man gledet seg til å fortelle noe også etter man har fortalt det får man føleksen av at man heller skulle holdt kjeft. Håper de du fortalte gladnyheten til ikke pleier å oppføre seg slik når du forteller dem noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. desember 2022 #12347 Del Skrevet 16. desember 2022 SVK skrev (26 minutter siden): Nettopp. Det som gjør det så leit. Man gledet seg til å fortelle noe også etter man har fortalt det får man føleksen av at man heller skulle holdt kjeft. Håper de du fortalte gladnyheten til ikke pleier å oppføre seg slik når du forteller dem noe. Ja, man føler seg nesten litt dum. Nei, heldigvis ikke, desto mer overrasket ble jeg over den lunkne mottakelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. desember 2022 #12348 Del Skrevet 16. desember 2022 FrankDrebin skrev (2 timer siden): Er vel mer skuffet enn irritert, men når jeg forteller noen en gledelig nyhet, og det blir møtt med fullstendig likegyldighet. Aaai. Det er fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. desember 2022 #12349 Del Skrevet 16. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Aaai. Det er fælt Ja, ingen god følelse. --- Noe helt annet, som virkelig irriterer meg, er svindleren som flere ganger daglig har prøvd å ringe meg denne uken, fra flere forskjellige franske numre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 16. desember 2022 #12350 Del Skrevet 16. desember 2022 FrankDrebin skrev (1 time siden): Ja, ingen god følelse. --- Noe helt annet, som virkelig irriterer meg, er svindleren som flere ganger daglig har prøvd å ringe meg denne uken, fra flere forskjellige franske numre. Åå, ja de ringer fra England til meg, jeg pleier ikke å ta tlf, men snakka med en dame en gang, spurte om hun var dum som ringte meg hver dag, siden jeg aldri tar tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. desember 2022 #12351 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) . Endret 16. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. desember 2022 #12352 Del Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Åå, ja de ringer fra England til meg, jeg pleier ikke å ta tlf, men snakka med en dame en gang, spurte om hun var dum som ringte meg hver dag, siden jeg aldri tar tlf. Haha, skulle gjerne ha hørt svaret hennes. xD Jeg har uansett blokka de numrene som har ringt meg, men det kommer nok fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #12353 Del Skrevet 17. desember 2022 FrankDrebin skrev (11 minutter siden): Haha, skulle gjerne ha hørt svaret hennes. xD Jeg har uansett blokka de numrene som har ringt meg, men det kommer nok fler. Så glad jeg svært sjeldent blir oppringt av sånt, hater oppringing fra ukjente eller skjulte numre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. desember 2022 #12354 Del Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så glad jeg svært sjeldent blir oppringt av sånt, hater oppringing fra ukjente eller skjulte numre Da er du heldig, ja. Jeg tar heller aldri telefonen fra sånne numre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #12355 Del Skrevet 17. desember 2022 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Da er du heldig, ja. Jeg tar heller aldri telefonen fra sånne numre. Synd å høre om det andre forresten 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. desember 2022 #12356 Del Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Synd å høre om det andre forresten 😕 Takk. Det er bedre nå, skal mer til for å få meg helt ned, men det var skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 17. desember 2022 #12357 Del Skrevet 17. desember 2022 FrankDrebin skrev (1 time siden): Haha, skulle gjerne ha hørt svaret hennes. xD Jeg har uansett blokka de numrene som har ringt meg, men det kommer nok fler. Hun bare la på. Har blokkert mange nr, hjelper ingenting, de ringer bare fra et nytt nr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. desember 2022 #12358 Del Skrevet 17. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Hun bare la på. Har blokkert mange nr, hjelper ingenting, de ringer bare fra et nytt nr Ja, det blir vel som å hugge hodet av et troll, da vokser det ut tre nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 19. desember 2022 #12359 Del Skrevet 19. desember 2022 (endret) Nå kjenner jeg at jeg blir irritert på de naboene som absolutt må drive med gravemaskin fra tidlig morgen til sent på kveld nå så nærme jul. De kunne ikke vente?! Endret 19. desember 2022 av Kveldshimmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. desember 2022 #12360 Del Skrevet 20. desember 2022 Den forbannede glattisen her Holdt på å falle mange ganger når jeg var ute nettopp 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå