Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Folk som ikke følger køkultur. Her om dagen var jeg f.eks på IKEA og skulle kjøpe meg en kanelbolle før jeg dro hjem. Sto en dame ved inngangen til kassene, så stilte meg bak henne da. Deretter kom det en mann og stilte seg ved siden av meg. Da snudde dama seg og sa at hun ikke sto i kø, og han mannen strenet rett bort til kassa enda jeg var først. Så sinnsykt frekt. Samme når folk som står bakerst i køen skynder seg og komme først i køen når det åpnes ny kasse. Blir flau av sånne mennesker. 

- Folk som skal "lære" meg om ting jeg kan bedre, som f.eks det jeg studerer. Har et par venninner som har så mange meninger om at det er "sånn og sånn" når jeg kan det mye bedre enn dem. De studerer ikke det samme som meg. Irriterende. Egentlig generelt irriterende med folk som tror de kan noe veldig godt når de ikke kan det.

- Folk som ikke klarer å vente med å gå på bussen/banen/trikke før jeg har gått av. VENT FOR FAEN.

- Folk som aldri kan svare på en mld med en gang de leser den.

- Folk som alltid skal være negative til alt, og aldri ser løsninger.

- Folk som liksom er så opptatte av å inkludere og respektere, men ikke når det gjelder ting de ikke liker. Typisk folk som haaater FRP, men samtidig er så sabla opptatt av at vi skal inkludere alt og alle. Stemmer ikke FRP selv, men blir så oppgitt over folk som bare kan respektere de med like meninger som en selv. 

Anonymkode: 5df50...4a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg lånte bort mobiltelefonen min til en idiot, og de klarte å søle frokostblanding på den.

Så nå fungerer ikke mobiltelefonen min slik den skall.

:balltre:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Salka skrev:

To grader og regn. Æsj. Gi meg vinter! Nå! -5, sol og 10 cm snø, takk. 

Enig. Jeg er så lei regn! :angry:

Idioter som parkerer på handicap plasser som ikke har lov til å parkere der. Jeg har snugkikket i vinduene og ser de ikke har handicapkort i bilen. Forbanna latsabber!

Anonymkode: 77144...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google translate på facebook!

Flere som opplever dette? Engelske artikler blir av en aller annen grunn oversatt til norsk, noe som gjør dem jevnt over rare og uforståelige. Face har begynt med disse påfunnene de siste par ukene ser det ut til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Flere som opplever dette? Engelske artikler blir av en aller annen grunn oversatt til norsk, noe som gjør dem jevnt over rare og uforståelige. Face har begynt med disse påfunnene de siste par ukene ser det ut til.

Google Translate er jo helt håpløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Google Translate er jo helt håpløs. 

Det funker til sitt bruk, for å få en viss oversikt om hva som står (på språk man ikke skjønner). Men det er en uting at face ser ut til å slå det på som standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lutetium 71 skrev:

Bare for å illustrere:

Ricky.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Bare for å illustrere:

Ricky.png

Klikk på symbolet ved siden av "skjul opprinnelig tekst", da kan du velge at du ikke vil ha oversettelser.

Anonymkode: 14704...2cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikk på symbolet ved siden av "skjul opprinnelig tekst", da kan du velge at du ikke vil ha oversettelser.

Anonymkode: 14704...2cf

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den norske versjonen av Frost-sangen "Let it go" er oversatt til "La den gå" :sprettoy: Det blir helt feil i hodet mitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At alle morsomme tråder blir stengt eller slettet. 

Anonymkode: a45c7...d14

Hehe enig.  Irriterende når du ikke fikk med det et svar du ventet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...