Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når man skal bruke nettbrett, f.eks. her på kvinneguiden!

Nettsider laster ikke ordentlig, og må lastes inn på nytt - opptil fleire ganger.

Og alt for ofte er det noe som klikker, og skrur seg av. Så man må åpne heile internett på nytt, og let frem de trådene man satt og leste på...

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig internett. 

Skal begge bruke youtube på en gang - nei det kan du bare glemme

laste opp et bilde i dropbox? - nope

laste ned noe? - hvertfall ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når folk roper troll i tråden din og du ikke troller.  

Anonymkode: aed2f...1ec

Det er irriterende. Det har faktisk skjedd noen få ganger at noen har kalt meg for troll og ment på dette er en trolletråd. Men det var jo ikke det. Personen fikk flere plusser og :dry:

Anonymkode: ed31a...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hylekoret og hylekorets motkor. Det er så mye smålighet, hat, mobbing og dårlig oppførsel fra begge leire at jeg blir kvalm. Det virker som det handler mer om å vise hvem som er smartest og edlest enn om flyktningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Venstre og KrF ønsker å øke drivstoff-avgiftene i Norge! :angry: 

Trine Skei Grande og Knut Hareide har tydeligvis absolutt NULL peiling på hva som kommer til å skje da. Utenlandske transport-selskaper kan juble veldig høyt, og bli enda mer konkurranse-dyktige overfor norske transportører. Dermed risikerer man å miste en god del norske arbeidsplasser.

Utenlandske sjåfører (og bedrifter) fyller selvfølgelig opp med billigere  drivstoff i andre land - og så kan de kjøre veldig mye i Norge, med en slik stor drivstoff-tank. Folk fra utlandet bryr seg selvfølgelig ikke om å overholde norske regler for blant annet hviletid heller. I tillegg har det vært fleire saker i media de siste par årene, angående dekk på vogntog. Hvor slike store utenlandske vogntog f.eks. har havnet i en grøft. Det er ikke av samme kvalitet som norske dekk, og slike ting holder rett og slett ikke på det norske vinterføre!

I tillegg tar utenlandske sjåfører veldig mye lettere på å kjøre i alkoholrus, for å si det sånn. Venstre og KrF har tydeligvis lyst til å skape veldig mye mer av denne typen forhold langs norske veier. Men Venstre og KrF gir vel blanke pokker i de norske distriktene, næringslivet i Norge – eller norske arbeidsplasser. :angry:             

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle som er under NAV blir dratt under en kam og sett på som snylter. Så fort noen får snusen på naboen eller noen går NAV, så er de bare en snylter og lat.

Anonymkode: fc315...b90

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror statistikk og sannheter kan baseres på egenopplevde hendelser: jeg slappet av derfor ble jeg gravid, da blir alle andre det og. 

Jeg hadde også vondt i hodet hver dag og det var ikke svulst så da er det ikke det hos deg heller

Osv... Hva skjer med å gi livsfarlige og idiotiske råd? Er folk VIRKELIG så blåst?

Anonymkode: cc49a...3a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som tror statistikk og sannheter kan baseres på egenopplevde hendelser: jeg slappet av derfor ble jeg gravid, da blir alle andre det og. 

Jeg hadde også vondt i hodet hver dag og det var ikke svulst så da er det ikke det hos deg heller

Osv... Hva skjer med å gi livsfarlige og idiotiske råd? Er folk VIRKELIG så blåst?

Det er bare illusorisk overlegenhet. Folk tenker som regel at deres egene opplevelser og evner er det viktigste, og dette overskygger logikken. Men det er kanskje det du mener med blåst? Isåfall er svaret ja - folk er virkelig så blåst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, *Pixie* skrev:

Det er bare illusorisk overlegenhet. Folk tenker som regel at deres egene opplevelser og evner er det viktigste, og dette overskygger logikken. Men det er kanskje det du mener med blåst? Isåfall er svaret ja - folk er virkelig så blåst.

Ja, blåst. Kan pakke det inn så pent man vil,  men til syvende og sist vitner det ikke om noe annet enn manglende intelligens og umodenhet. De gir heller ikke hvis du trykker statistikken eller sannheten i trynet på dem med kilder. De er fast bestemt på å virke mindre intelligente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal bable om politikk hele tiden. Jeg synes politikk er dørgende kjedelig. Hvert fall ikke noe jeg vil snakke om på fest :dry:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er temmelig patetisk med folk som går bananas i kommentarfelt og sosiale medier, fordi de blir så til de grader innvolvert i tåpelige reality-konsepter...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stringtruser med altfor smalt stoff mot musa som gnager seg inn i musa når jeg rir. På HEST din pervo! 

Anonymkode: a45c7...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/19/2016 den 20.59, Elisabethw skrev:

- Veganere ala Samuel(hvis du ser på farmen) som ikke klarer å sitte ved bordet i fem sekunder før han må braste ut med at han er veganer og lage en sak ut av hver minste ting som har med dyr å gjøre.

Hehe du kjenner ham også? Jeg ignorerer det meste han skriver på facebook. Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt underholdende å se hvor ekstrem han har blitt, samtidig som jeg vet at Facebook-Samuel og RL-Samuel ikke er de samme. Jeg har sluttet å irriterere meg over ham, men jeg er oppgitt over at en mann jeg trodde var smart har falt så langt.

Anonymkode: 1351f...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier meningen din i tråder, så du kjeft fra andre som er helt uenig med deg og mener du er dum :roll: Egentlig litt skremmende hvor sure noen kan bli når du ikke er enig med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Meg selv og hvor surrete jeg er :roll: I går klarte jeg å miste busskortet mitt,og for litt siden klarte jeg å glemme nøklene i låsen der man tømmer søppel her jeg bor.

Går ikke en dag uten at jeg har glemt et eller annet,og det har blitt enda verre nå i eksamensperioden. Synes det er merkelig at jeg kommer meg ut av døren fullt påkledd hver dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...