AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2341 Del Skrevet 29. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, da beklager jeg at jeg var så krass. Men jeg ville nok byttet den om det var mulig om noen hadde gitt meg noe sånt. Anonymkode: a45c7...d14 Ønsket meg pyntepute, men burde absolutt spesifisert mer. Ja, skulle byttet den, men jeg er av den sjenerte typen som ikke klarer å si nei eller skuffe andre. Det er òg en ting som irriterer meg.. Skulle ønske jeg var tøffere! Anonymkode: e09da...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 29. mars 2016 #2342 Del Skrevet 29. mars 2016 At jeg nå har vondt i hue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. mars 2016 #2343 Del Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som tror at når de har fylt 30 så kan de ikke gjøre ditt og datt,ikke ha håret den måten de vil,ikke gå med de klærne de vil,ikke begynne på ny utdanning,ikke reise på lengre turer,ikke sminke seg på en spesiell måte og generelt er opptatt av hva man kan og ikke kan gjøre etter man har fylt 30. Like irriterende er det når noen oppretter en tråd om et eller annet de lurer på om de kan eller ikke kan gjøre etter de har fylt 30,og de får svar fra alle disse bedreviterne som mener at de har fasiten på hvordan livet skal være for absolutt alle. Anonymkode: 64ffb...899 Amen! Skulle nesten tro 30 var det samme som 90 sånn som enkelte folk er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2344 Del Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsket meg pyntepute, men burde absolutt spesifisert mer. Ja, skulle byttet den, men jeg er av den sjenerte typen som ikke klarer å si nei eller skuffe andre. Det er òg en ting som irriterer meg.. Skulle ønske jeg var tøffere! Anonymkode: e09da...92f Skjønner det godt altså. Er litt samme typen selv. Igjen, beklager at jeg var så krass. Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2345 Del Skrevet 29. mars 2016 Folk som tygger tyggis med åpen munn. Tror folk at det er mer "greit" enn å spise mat med åpen munn, er de ikke klar over at de gjør det eller hva? Det er grusomt å se og høre på. Anonymkode: e7a7d...028 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. mars 2016 #2346 Del Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Folk som tygger tyggis med åpen munn. Tror folk at det er mer "greit" enn å spise mat med åpen munn, er de ikke klar over at de gjør det eller hva? Det er grusomt å se og høre på. Anonymkode: e7a7d...028 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2347 Del Skrevet 29. mars 2016 Folk som mener at de er veldig mye bedre (og viktigere) enn alle andre, og som mener at de liksom er "berettiget" til å baksnakke alle andre som de ikke liker. Samtidig som de er helt infernalsk hyklerske og overfladiske, som det er mulig å få til! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2348 Del Skrevet 30. mars 2016 At i flere tråder skal noen begynne med menn vs kvinne debatter. Det er så kjedelig. Jeg bare klikker meg ut av slike tråder. Orker ikke. Ofte er det menn som begynner med dette tullet. Kan dere slutte? Anonymkode: fc315...b90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2349 Del Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: At i flere tråder skal noen begynne med menn vs kvinne debatter. Det er så kjedelig. Jeg bare klikker meg ut av slike tråder. Orker ikke. Ofte er det menn som begynner med dette tullet. Kan dere slutte? Anonymkode: fc315...b90 Dere kvinner starter slike debatter like ofte Anonymkode: 83efb...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 30. mars 2016 #2350 Del Skrevet 30. mars 2016 1 - Kollegaen min. Hen er direkte slem mot alle de andre på avdelingen. Kunne ønske jeg jobbet privat, så kunne hen ha fått sparken på dagen! 2 - Regnvær, jeg blir så inn i hampen værsyk.... 3 - Gnagsår! Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2351 Del Skrevet 30. mars 2016 Folk som begynner å gnåle om Liberalistene eller andre bittesmå politiske mikro-partier - i nærmest hver eneste debatt her på forumet... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. mars 2016 #2352 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Alle de forbanna feige og slemme anonymbrukerene som skal drive å angripe meg og andre hele tiden... Endret 30. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2353 Del Skrevet 30. mars 2016 Irriterer meg over at jeg etter over et halvt år (!) uten snus, fremdeles har lyst på det. Jeg er gravid og glad for at jeg har den ultimatum grunn til å holde meg unna. Men trodde virkelig ikke at jeg skulle ha lyst på det over et halvt år senere! Anonymkode: e09da...92f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2354 Del Skrevet 30. mars 2016 Dersom en person har fått til en eller annen "stor bragd" som blir ansett som veldig viktig. Rett etterpå gjør denne samme personen ett eller annet helt sinnsykt idiotisk, respektløst og latterlig! Da er det overhodet ikke tillatt å komme med noe som helst kritikk! (Uansett hvor riktig, saklig og korrekt) denne kritikken er! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2355 Del Skrevet 30. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere kvinner starter slike debatter like ofte Anonymkode: 83efb...64c Nei. Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2356 Del Skrevet 30. mars 2016 At sønnen min på 5 elsker å gjemme mobiltelefon min. Nå skal vi leke "finn mobiltelefonen din" Ikke alltid jeg orker å lete etter den og blir irritert når han ikke vil si hvor den er Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2357 Del Skrevet 30. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 829fb...317 Jo. Anonymkode: 83efb...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2358 Del Skrevet 30. mars 2016 At hvis jeg skal skrive ordet "sinnsykt" så blir dette ordet automatisk auto correctet til "skinn sykt" ...... Så jeg må forandre dette ordet tilbake igjen manuelt hver eneste gang, ellers er det (mest sannsynlig) ingen som ville ha skjønt hva jeg egentlig mener for noe... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 30. mars 2016 #2359 Del Skrevet 30. mars 2016 Folk som ikke resirkulerer eller forsøker å være miljøvennlige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2360 Del Skrevet 31. mars 2016 Folk som laster ned alt mulig unødvendig tull ball fra internett, slik at dette legger beslag på veldig mye av internett-kapasiteten. Dermed må alle andre som prøver å lese nettaviser eller noe, regne med at det tar fleire minutter bare å få inn en liten artikkel. Deretter klager (og sutrer) de som laster ned alt mulig dill dall, at det er alle andre som "struper" internett-tilgangen deres. For de ønsker jo helst å ha heile internett-tilgangen utelukkende for seg selv, heile tiden!! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå