Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Aucaman
Den 24.3.2016 at 2.26, AnonymBruker skrev:

Ser dere på dere selv som kvinner?

Anonymkode: b639e...8ab

Bare på tirsdager.

----------

Når du kjøper inn en hel haug Siesta, men innser at den sukkerfrie varianten har helt lik emballasje som den med sukker. Påske uten sukker er ingen påske i min casa. Og når ei du liker litt for godt sender snap som åpenbart ikke var ment til deg, til deg, med bilde av en naken mann "in motion." Det mest irriterende med det er når man bruker så enormt mye tid på å fundere over hvor langs Glomma det er mest praktisk å teste ut de nye betongskoene. Får faen ikke gjort noe arbeid i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

At Knut-Børre glaner så fælt at jeg kjenner det igjennom avisen. Han er jo så søt da og har fått både mat og kos, men litt irriterende at han glaner så fryktelig. 

Anonymkode: a45c7...d14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Den 23. mars 2016 at 2.26, AnonymBruker skrev:

HVORFOR er det MENN på KVINNEguiden???

Ser dere på dere selv som kvinner?

Anonymkode: b639e...8ab

Hvorfor er det menn på diskusjon?

Ser dere på dere selv som menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener at når sola titter frem er det obligatorisk å være ute og blir forskrekket når noen ikke vil være med ut og heller sitte inne å slappe av fordi "sånn går da ikke an!"

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller denne: "hæ, skal du ikke til fjellet og stå på ski i påsken?!" Virker som for de fleste er påskeferie = ski- og fjellferie. Og vi som har andre planer blir sett på som rare..

Tillegg: folk som klarer å sende henvendelser på inaktive annonser på Finn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Devilheart skrev:

Eller denne: "hæ, skal du ikke til fjellet og stå på ski i påsken?!" Virker som for de fleste er påskeferie = ski- og fjellferie. Og vi som har andre planer blir sett på som rare..

Tillegg: folk som klarer å sende henvendelser på inaktive annonser på Finn.

Folk som ikke sletter annonsene sine på Finn når noe er solgt

Anonymkode: 14704...2cf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Markert som solgt eller satt som inaktiv (ikke søkbar) er same shit. Ikke folks problem at Finn fortsatt viser annonser som ikke er aktive!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som skal opprette nye tråder på diskusjonsforum på internett.
 Men de prøver å presse inn fleire setninger i selve tråd-tittelen!
 I steden for å bare skrive en veldig kort og konsis tittel, og så skrive ett detaljert innlegg. :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

personer som bruker stoff. venner som støtter dem og som ikke bryr seg om alt de kan finne på. 

personer som ser at man holdt på å dø av venner som bare bruker stoff bare står og ser på... nerds. :klaske: 

Anonymkode: 12ccc...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det heter fornavn og etternavn, men i mange tilfeller skrives etternavnet likevel foran fornavnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boxee
Den 26.3.2016 at 19.05, AnonymBruker skrev:
Den 26.3.2016 at 19.05, AnonymBruker skrev:

Folk som skal opprette nye tråder på diskusjonsforum på internett.
 Men de prøver å presse inn fleire setninger i selve tråd-tittelen!
 I steden for å bare skrive en veldig kort og konsis tittel, og så skrive ett detaljert innlegg. :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

Når folk skriver på den måten som er sitert ovenfor, med ny linje for hver setning. Blir slitsomt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Plystring inne.
  • smatting
  • folk som drar snørra 10 ganger i løpet av 1 minutt. Snyt deg da for f.....
  • folk som går hakk i hæl på meg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss AB inne på kostholds-forumet som leker besserwisser med copy-paste tastene. Og prakker på unødvendig informasjon i mange tråder som INGEN har spurt etter.

Men svare ordentlig så folk forstår, nei DET er håpløst. (mistenker personen egentlig ikke kan ett dugg om ernering med anvender copy-paste for å virke viktig...eventuelt aspergers)

ahhhh, godt å få det ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den Saturday, March 26, 2016 at 1.30, AnonymBruker skrev:

Til pass for deg som bruker ekte dun i putene dine. De stakkars fuglene har hatt det mye verre enn deg for å si det sånn. 

Fikk den i bursdagsgave. :(

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Boxee skrev:

Når folk skriver på den måten som er sitert ovenfor, med ny linje for hver setning. Blir slitsomt å lese.

Har En I En Gruppe
På Facebook Som
Skriver Som Dette
Med Linjene Omtrent
Like Lange Og Brudd
I Setninger På Helt
Vilkårlige Steder.

Det er totalt umulig å lese. Skrev det til henne, men tror hun forsatte. Er jo vanskelig å skrive sånn også. Særlig for meg som har "andre bokstav er visst også stor"-syken. SÅnn som dette.... (men disse rettes så fort som mulig og før utsendelse).

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den i bursdagsgave. :(

Anonymkode: e09da...92f

Ok, da beklager jeg at jeg var så krass. Men jeg ville nok byttet den om det var mulig om noen hadde gitt meg noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag; Hytteturister som bruker landeveien som autobahn. Tilpasse farten etter forholdene? Aldri hørt om. Vannplaning? Aldri hørt om. Når UP er borte, trøkker sossen på gassen. :P

Folk som er for høflig til å følge forkjørsretten; Altså når jeg skal ut av en parkeringsplass og ut på veien, er det mye enklere om du bare kjører rett inn, enn at jeg blir stående å lure på hva du egentlig har tenkt på. Det var mer enn nok plass til å kjøre inn. Enda mer irriterende er det at jeg sikkert har syndet flere ganger på akkurat lignende situasjoner selv.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som tror at når de har fylt 30 så kan de ikke gjøre ditt og datt,ikke ha håret den måten de vil,ikke gå med de klærne de vil,ikke begynne på ny utdanning,ikke reise på lengre turer,ikke sminke seg på en spesiell måte og generelt er opptatt av hva man kan og ikke kan gjøre etter man har fylt 30.

Like irriterende er det når noen oppretter en tråd om et eller annet de lurer på om de kan eller ikke kan gjøre etter de har fylt 30,og de får svar fra alle disse bedreviterne som mener at de har fasiten på hvordan livet skal være for absolutt alle.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...