Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stacy__ skrev (3 timer siden):

Når jeg legger meg ekstra tidlig fordi jeg er sliten, sovner, for å så våkne midt på natten og ikke få sove… 😖

:klem3::klem3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Kom meg på jobb i dag også, pøser på med kaffe nå for å holde meg nogenlunde våken 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Sånne fuckings irriterende dager som idag. 

Mas fra alle kanter, ingen personer tilgjengelig, og etter diskusjonen med sjefen i går er vel ikke akkurat arbeidsmoralen min på topp heller, selv om jeg vet jeg ikke skal høre på det han sier.

Uansett ikke kjekt å sånn indirekte få slengt i trynet at jeg gjør en dårlig jobb og at "alle gleder seg til kollegaen kommer tilbake, slik at oppgaver kan bli bedre utført" nettopp fordi han mener jeg gjør en dårlig jobb. Alle andre sier jo noe helt annet. 

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (3 timer siden):

Kom meg på jobb i dag også, pøser på med kaffe nå for å holde meg nogenlunde våken 😅

Vi håper at du har hatt en fin dag på jobb.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Bankaxept som leverandør. En av de verste bedriftene å ringe til. Enten kommer man ikke igjennom, eller så er så godt som alle sure. 

• Liker 1
Skrevet
Titania skrev (7 minutter siden):

Bankaxept som leverandør. En av de verste bedriftene å ringe til. Enten kommer man ikke igjennom, eller så er så godt som alle sure. 

Burde ikke hete Bankaxept da, mere Bankprotest. 

• Liker 2
Skrevet
Natriumclorid skrev (8 minutter siden):

Burde ikke hete Bankaxept da, mere Bankprotest. 

Nesten 😛 

Også dette slagordet deres "god butikk, for din butikk" er egentlig også irriterende.

Selvsagt, ingenting er gratis her i verden. Men det er vel ikke god butikk for din butikk at du må betale for å få penger av kunden 😅 Selv om gebyret ikke nødvendigvis er veldig høyt. 

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Vi håper at du har hatt en fin dag på jobb.:klem3::klem3:

Takk @Ciaran og Ciara ☺️ Dagen har vært helt OK og nå er det bare 7 arbeidsdager til juleferie :nisse:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Trump som slenger dritt om Norge :rasende:

Er det noen den fyren ikke slenger dritt om ::fnise:

• Liker 3
Skrevet
Stacy__ skrev (8 minutter siden):

Er det noen den fyren ikke slenger dritt om ::fnise:

Offentlig toalett?

• Liker 2
Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Takk @Ciaran og Ciara ☺️ Dagen har vært helt OK og nå er det bare 7 arbeidsdager til juleferie :nisse:

Vi tenker at du synes det skal bli godt med juleferie.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Vi tenker at du synes det skal bli godt med juleferie.:klem3::klem3:

☺️❤️ Ja :juhu:

• Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (2 timer siden):

☺️❤️ Ja :juhu:

:strix::strix::klem3::klem3:

Skrevet

Idioter som roper og gauler som noen galninger i området her. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når dine foreldre har gått med på å hente kidsa i barnehagen, og du gleder deg til 2-3 timer med shopping, ro og finne kjole til julebordet i morgen. Så ringer de 10 min etter du har slutta på jobb og er på gråten fordi de ikke fikser yngste. 😐 Favel shoppingtur, får håpe den ene kjolen jeg har fra 2021 fremdeles passer….

Endret av Stacy__
  • Hjerte 1
Skrevet

.....når noen kommer gjentatte ganger for sent til avtaler, og jeg må vente.

.....når noen ofte snakker- eller ser ned i mobilen under sosiale sammenkomster

• Liker 1
Skrevet
Stacy__ skrev (1 time siden):

Når dine foreldre har gått med på å hente kidsa i barnehagen, og du gleder deg til 2-3 timer med shopping, ro og finne kjole til julebordet i morgen. Så ringer de 10 min etter du har slutta på jobb og er på gråten fordi de ikke fikser yngste. 😐 Favel shoppingtur, får håpe den ene kjolen jeg har fra 2021 fremdeles passer….

:klem: 

• Hjerte 2
Skrevet
Stacy__ skrev (2 timer siden):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...