Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

At de må henge plakater og pynt så lavt fra taket i butikker. Og jeg er ikke SÅ høy 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører (som jeg har skrevet andre steder) mobilitetsscooter. Jeg kan komme langt med den, så lenge den er ladet. I dag, når jeg kommer utenfor, var det noen som hadde tatt ut laderen fra stikkontakten. Jeg satt den i laderen på søndag fordi jeg visste at jeg skulle kjøre et stykke i dag. Det står på laderen at den skal stå i så lenge jeg er parkert. Det har kommet en scooter ved siden av som ikke har laderen i permanent, men det skal ikke gå ut over meg. Jeg kom meg ikke halvveis en gang før jeg mistet den første streken (av 7) og på vei hjem var det 3 streker igjen. Da jeg kom inn på gårdsplassen, blinket det i den siste streken! Hadde jeg hatt fullading, så skulle jeg klart minst 2 av de rundene jeg kjørte i dag. Måtte skrive en sint melding som jeg hengte opp på oppslagstavlen i blokken. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Folk som er alt for treige hvis man skal ut på noe. De kan for eksempel sitte å glo på datamaskinen i flere timer før man skal reise en plass. Når man vet at alle sammen skal være der til et bestemt klokkeslett, pluss at det tar kanskje tjue minutter eller tretti minutter for å kjøre dit, så burde man selvfølgelig tatt seg en dusj / funnet seg passende klær og så videre, sånn at man faktisk er klar til å reise når man er nødt.

Men i stedet velger en fullstendig fjottnisse å glo på TV eller datamaskin, frem til akkurat når man faktisk er nødt til å reise. Da skal de plutselig ta seg en dusj, finne klær som passer for anledningen, pluss finne seg kaffe og en matbit, før de i det hele tatt kommer seg av gårde.                                     

:balltre:     

• Liker 1
Skrevet

Ville se den dagsferske filmen Oh.What.Fun på Prime akkurat nå. Men den finnes kun med amerikansk eller britisk tegnspråk. Ser den finnes uten tegnspråk i den amerikanske utgaven, så hvorfor Norge får tegnspråkvariantene når tegnspråk ikke er det samme her som i USA og UK, det skjønner jeg ikke. Får prøve å ignorere damen i hjørnet.

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (56 minutter siden):

Ville se den dagsferske filmen Oh.What.Fun på Prime akkurat nå. Men den finnes kun med amerikansk eller britisk tegnspråk. Ser den finnes uten tegnspråk i den amerikanske utgaven, så hvorfor Norge får tegnspråkvariantene når tegnspråk ikke er det samme her som i USA og UK, det skjønner jeg ikke. Får prøve å ignorere damen i hjørnet.

Er hjørnet lite nok til at du kan gå inn på bilde innstillinger på TV-en eller hvor du ser på og forstørre skjermen slik at hun ikke vises lenger?

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (8 minutter siden):

Er hjørnet lite nok til at du kan gå inn på bilde innstillinger på TV-en eller hvor du ser på og forstørre skjermen slik at hun ikke vises lenger?

Hun hopper dessverre litt rundt. Men jeg hører mer enn jeg ser, så det går bra sånn totalt sett. Men har spurt Prime på Face hvorfor det er sånn. Får se om de svarer i løpet av morgendagen.

• Liker 1
Skrevet

Nabo med de jævla knirke lydene 😣

• Liker 1
Skrevet (endret)

Putin og Trump :kjefte:

Endret av Cid
  • Liker 2
Skrevet

London som aldri blir fornøyd med trærne dem får fra oss 😡 

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Putin og Trump :kjefte:

:klappe::klappe:

Skrevet
Cid skrev (33 minutter siden):

London som aldri blir fornøyd med trærne dem får fra oss 😡 

:klappe::klappe:

Skrevet
sofie777 skrev (På 2.12.2025 den 16.27):

Jeg kjører (som jeg har skrevet andre steder) mobilitetsscooter. Jeg kan komme langt med den, så lenge den er ladet. I dag, når jeg kommer utenfor, var det noen som hadde tatt ut laderen fra stikkontakten. Jeg satt den i laderen på søndag fordi jeg visste at jeg skulle kjøre et stykke i dag. Det står på laderen at den skal stå i så lenge jeg er parkert. Det har kommet en scooter ved siden av som ikke har laderen i permanent, men det skal ikke gå ut over meg. Jeg kom meg ikke halvveis en gang før jeg mistet den første streken (av 7) og på vei hjem var det 3 streker igjen. Da jeg kom inn på gårdsplassen, blinket det i den siste streken! Hadde jeg hatt fullading, så skulle jeg klart minst 2 av de rundene jeg kjørte i dag. Måtte skrive en sint melding som jeg hengte opp på oppslagstavlen i blokken. 

Hæ, hadde noen tatt ut laderen din? Folk er skikkelig frekke!

• Liker 2
Skrevet

At Trump har fått fredspris. 

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

At Trump har fått fredspris. 

Ikke Nobels i hvert fall, heldigvis. Ingen andre er viktige i denne sammenhengen

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (19 minutter siden):

Ikke Nobels i hvert fall, heldigvis. Ingen andre er viktige i denne sammenhengen

Men har hendt at noen har prøvd å nominere han da. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (13 timer siden):

Men har hendt at noen har prøvd å nominere han da. 

Det vet vi at han har blitt. Men han bør på det sterkeste ikke få den!

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (1 minutt siden):

Det vet vi at han har blitt. Men han bør på det sterkeste ikke få den!

Da hadde jeg fått hakeslepp for å si det mildt.

• Liker 1
Skrevet

At jeg stadig blir lagt til i spam meldingsgrupper på Messenger :sinna:

• Nyttig 2
Skrevet

Folk som blir sure og motstridende når noen prøver å spandere på dem. Brenn i helvete, jævla skrømt! 

• Nyttig 1
Skrevet

Når jeg legger meg ekstra tidlig fordi jeg er sliten, sovner, for å så våkne midt på natten og ikke få sove… 😖

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...