Titania Skrevet 22. oktober #18401 Skrevet 22. oktober Når jeg må være med i møter på jobb jeg virkelig ikke har tid til 1
Titania Skrevet 23. oktober #18402 Skrevet 23. oktober Når folk driter seg ut og skal krangle på det. Ungdom på bussen som hadde video av bussbillett fra i går. Sjåføren sier at «hey, det er ikke gyldig billett!». Ungdommen skal jo redde ræva si, så han skynder seg kjøpe ny billett, og lurer på hva sjåføren mener ugyldig, den er jo kjøpt nå nettopp. Sjåføren er tydelig på at den første hadde bildet fra i går, mens den nye er gyldig, mens ungdommen skal fortsatt krangle 🤦🏼♀️ 2
JimmyOlsen Skrevet 23. oktober #18403 Skrevet 23. oktober Folk som går rett fra å trene til å handle uten å dusje. Fy faen. 1
Cid Skrevet 24. oktober #18405 Skrevet 24. oktober Når jeg ikke vet hvem jeg har fått penger av slik at jeg vet hvem jeg skal takke 😛 1
Gjest Boetica Skrevet 25. oktober #18406 Skrevet 25. oktober Cid skrev (19 timer siden): Når jeg ikke vet hvem jeg har fått penger av slik at jeg vet hvem jeg skal takke 😛 Renner det inn penger fra ukjente, altså? 🤓 Heldig du, da 🤑
Cid Skrevet 25. oktober #18407 Skrevet 25. oktober Boetica skrev (4 minutter siden): Renner det inn penger fra ukjente, altså? 🤓 Heldig du, da 🤑 Nei bursdagsgaver, håper det har oppdatert nå så jeg kan se hvem jeg skal takke 😛 1
Gjest Boetica Skrevet 25. oktober #18408 Skrevet 25. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Nei bursdagsgaver, håper det har oppdatert nå så jeg kan se hvem jeg skal takke 😛 Gratulerer med dagen! 🎂
Cid Skrevet 25. oktober #18409 Skrevet 25. oktober Boetica skrev (1 minutt siden): Gratulerer med dagen! 🎂 Fant ut nå, hadde visst takka allerede 😄 Takk ❤️ 1
Lur Venn Skrevet 25. oktober #18410 Skrevet 25. oktober Cid skrev (36 minutter siden): Fant ut nå, hadde visst takka allerede 😄 Takk ❤️ De 69 kronene er fra meg 1
Cid Skrevet 25. oktober #18411 Skrevet 25. oktober Lur Venn skrev (28 minutter siden): De 69 kronene er fra meg Tømte du sparepervogrisen din? 1
SVK Skrevet 25. oktober #18412 Skrevet 25. oktober Folk som stopper opp rett før og rett etter rulletrappen og blokkerer veien for andre. Ser folk stoppe opp for å prate, surfe på mobilen, osv. 2
SVK Skrevet 25. oktober #18413 Skrevet 25. oktober Titania skrev (På 22.10.2025 den 9.55): Når jeg må være med i møter på jobb jeg virkelig ikke har tid til Er det snakk om møter hvor det er viktig at du møter opp fordi du skal gi eller få relevant informasjon? Eller er det snakk om møter hvor det er obligatorisk oppmøte selv om du ikke får noe ut av å være på møtet? 1
sofie777 Skrevet 25. oktober #18414 Skrevet 25. oktober SVK skrev (1 time siden): Folk som stopper opp rett før og rett etter rulletrappen og blokkerer veien for andre. Ser folk stoppe opp for å prate, surfe på mobilen, osv. I går var det en jeg møtte på flere ganger på handleturen som konsekvent stilte seg midt mellom reolene, også foran melkeskapet der jeg måtte inn og hadde kollidert med ham når jeg åpnet dørene. Når jeg skal sjekke handlelisten på mobilen, prøver jeg å stille meg inntil en mindre brukt disk (fiskedisken har hakket mindre trafikk enn melken, f.eks.), men mest på den siden av disken der det ikke er noe. Aller først ser jeg meg raskt rundt for å se om noen er på vei dit jeg er. Da går jeg til neste ok sted å stå. 1
SVK Skrevet 25. oktober #18415 Skrevet 25. oktober (endret) sofie777 skrev (49 minutter siden): I går var det en jeg møtte på flere ganger på handleturen som konsekvent stilte seg midt mellom reolene, også foran melkeskapet der jeg måtte inn og hadde kollidert med ham når jeg åpnet dørene. Når jeg skal sjekke handlelisten på mobilen, prøver jeg å stille meg inntil en mindre brukt disk (fiskedisken har hakket mindre trafikk enn melken, f.eks.), men mest på den siden av disken der det ikke er noe. Aller først ser jeg meg raskt rundt for å se om noen er på vei dit jeg er. Da går jeg til neste ok sted å stå. Jeg også prøver å stille meg steder hvor jeg ikke står i veien. Men synes det kan være vanskelig i norske matbutikker. Det er trangt mellom reolene og om det er en del kunder i butikken så føler jeg at jeg står i veien nesten uansett hvor jeg står. Men ja også er obs på å ikke blokkere for folk ved melkeskapene. I tillegg ser jeg meg rundt for å passe på at jeg ikke står i veien for folk. Vet ikke om du har vært i Normal-butikkene? Jeg takler ikke være der med mindre butikken er nesten helt tom. Butikken er bygd opp slik at man må gå i sikksakk gjennom hele butikken for å komme fra inngangen til kassen. Endret 25. oktober av SVK 1
sofie777 Skrevet 25. oktober #18417 Skrevet 25. oktober SVK skrev (57 minutter siden): Jeg også prøver å stille meg steder hvor jeg ikke står i veien. Men synes det kan være vanskelig i norske matbutikker. Det er trangt mellom reolene og om det er en del kunder i butikken så føler jeg at jeg står i veien nesten uansett hvor jeg står. Men ja også er obs på å ikke blokkere for folk ved melkeskapene. I tillegg ser jeg meg rundt for å passe på at jeg ikke står i veien for folk. Vet ikke om du har vært i Normal-butikkene? Jeg takler ikke være der med mindre butikken er nesten helt tom. Butikken er bygd opp slik at man må gå i sikksakk gjennom hele butikken for å komme fra inngangen til kassen. Jo, har vært i Normal, selv før vi hadde det her i Norge. Har på følelsen av at uansett hvor få personer det er i butikken, så er det noen som går feil vei, og da tenker jeg ikke på ansatte som går på lageret. Heldigvis er den ene av de to i nærområdet ganske rolig nesten uansett når jeg er der, kan være nesten alene utenom betjening. Både på Normal og i matbutikken vet jeg hva jeg skal ha og jeg vet omtrent hvor det står. Dessuten handler jeg ganske sent, da er det lite folk i butikken, men det er også da man treffer på den ene eller de to som man nærmest går i kø etter 1
Titania Skrevet 25. oktober #18418 Skrevet 25. oktober SVK skrev (4 timer siden): Er det snakk om møter hvor det er viktig at du møter opp fordi du skal gi eller få relevant informasjon? Eller er det snakk om møter hvor det er obligatorisk oppmøte selv om du ikke får noe ut av å være på møtet? Det var fordi jeg hadde med en bitteliten del av hva møtet handlet om. Men det var info andre helt fint kunne gitt videre. Jeg fikk heldigvis gå etter ca en time. Da hadde jeg snakket i 2 min, resten var ting jeg ikke kan noe med 1
Cid Skrevet 25. oktober #18420 Skrevet 25. oktober Sola de skrev (9 minutter siden): Gratulerer med dagen @Cid Tusen takk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå