Stonegiant Skrevet 20. oktober #18381 Skrevet 20. oktober Hvorfor er det slik at på Facebook er folk flest imot all boligutbygging? Vil de ikke at boligprisene skal ned? Å bygge flere boliger er den eneste måten å gjøre det i et fritt marked. Alle nye prosjekter blir konstant latterliggjort og hatet på. Jeg mistenker at det er folk uten barn, som derfor ikke er tjent med at prisene går ned, fordi de selv allerede er inne på markedet og de vil dra opp stigen etter seg. De er tjent med at boligpriser og utleiepriser forblir høye, eller helst stiger. Ser det spesielt i høyrevridde Facebook-sirkler, som Nettavisen og lignende. Folk virkelig hater alle former av nye boligbyggerprosjekter. At det finnes så egoistiske mennesker irriterer! 1
Cid Skrevet 20. oktober #18382 Skrevet 20. oktober Stonegiant skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det slik at på Facebook er folk flest imot all boligutbygging? Vil de ikke at boligprisene skal ned? Å bygge flere boliger er den eneste måten å gjøre det i et fritt marked. Alle nye prosjekter blir konstant latterliggjort og hatet på. Jeg mistenker at det er folk uten barn, som derfor ikke er tjent med at prisene går ned, fordi de selv allerede er inne på markedet og de vil dra opp stigen etter seg. De er tjent med at boligpriser og utleiepriser forblir høye, eller helst stiger. Ser det spesielt i høyrevridde Facebook-sirkler, som Nettavisen og lignende. Folk virkelig hater alle former av nye boligbyggerprosjekter. At det finnes så egoistiske mennesker irriterer! Kan det ikke like lett være noen med barn som er slik med? 1
Stonegiant Skrevet 20. oktober #18383 Skrevet 20. oktober (endret) Cid skrev (1 minutt siden): Kan det ikke like lett være noen med barn som er slik med? Joda, selvfølgelig. Jeg bare anntar at dersom man vil gjøre ting vanskeligere for de kommende generasjonene så har man ikke selv barn. Det er bare gjetning. Endret 20. oktober av Stonegiant 1
sofie777 Skrevet 20. oktober #18384 Skrevet 20. oktober Stonegiant skrev (3 timer siden): Hvorfor er det slik at på Facebook er folk flest imot all boligutbygging? Vil de ikke at boligprisene skal ned? Å bygge flere boliger er den eneste måten å gjøre det i et fritt marked. Alle nye prosjekter blir konstant latterliggjort og hatet på. Jeg mistenker at det er folk uten barn, som derfor ikke er tjent med at prisene går ned, fordi de selv allerede er inne på markedet og de vil dra opp stigen etter seg. De er tjent med at boligpriser og utleiepriser forblir høye, eller helst stiger. Ser det spesielt i høyrevridde Facebook-sirkler, som Nettavisen og lignende. Folk virkelig hater alle former av nye boligbyggerprosjekter. At det finnes så egoistiske mennesker irriterer! Regner med at du mener Arkitekturopprøret og lignende. De er ikke mot utbygging, men når utbygging blir bokser som like gjerne kunne vært lagerbokser, da reagerer folk! Bruk et par dager ekstra og litt yrkesstolthet (også fra utbyggers side) og gjør det pent for folk! 1
Stonegiant Skrevet 20. oktober #18385 Skrevet 20. oktober sofie777 skrev (21 minutter siden): Regner med at du mener Arkitekturopprøret og lignende. De er ikke mot utbygging, men når utbygging blir bokser som like gjerne kunne vært lagerbokser, da reagerer folk! Bruk et par dager ekstra og litt yrkesstolthet (også fra utbyggers side) og gjør det pent for folk! Ja, det også, men det var først og fremst ikke dem jeg tenkte på. 1
Disney Adult Skrevet 21. oktober #18387 Skrevet 21. oktober Valpen tygget i stykker internett ledningen 🙈 Jaja, sånn går det når man ikke følger med i 5 minutter, my bad. Får gå ut skaffe en ny, for jeg orker ikke at det skal ta 10 minutt og laste inn enkle sider som kg, nrk, finn...
Stonegiant Skrevet 21. oktober #18388 Skrevet 21. oktober Det irriterer at jeg nå for tredje gang har gått å meldt meg ut av Den norske kirke. Med gjevne mellomrom melder de meg inn igjen. Hvorfor?! Jeg har aldri hatt noe med dem å gjøre, og det er flaut å stå oppført som medlem.
tånegla Skrevet 21. oktober #18389 Skrevet 21. oktober Stonegiant skrev (38 minutter siden): Det irriterer at jeg nå for tredje gang har gått å meldt meg ut av Den norske kirke. Med gjevne mellomrom melder de meg inn igjen. Hvorfor?! Jeg har aldri hatt noe med dem å gjøre, og det er flaut å stå oppført som medlem. Meld deg inn i Humanetisk forbund, og få dem til å følge det opp sammen med deg😊
Stonegiant Skrevet 21. oktober #18390 Skrevet 21. oktober tånegla skrev (10 minutter siden): Meld deg inn i Humanetisk forbund, og få dem til å følge det opp sammen med deg😊 Jeg vil heller ikke være medlem hos dem.
tånegla Skrevet 21. oktober #18391 Skrevet 21. oktober Stonegiant skrev (14 minutter siden): Jeg vil heller ikke være medlem hos dem. Nei, da kan du melde deg inn i jehovasvitne😊 Men jeg tror ikke de vil kjempe saken for deg.
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #18392 Skrevet 21. oktober Pga at begge armene mine er deformerte er det nesten umulig for meg å ta av og på smykker selv😔 Glad jeg har Mann. Ber om hjelp på morgen og går med smykkene mange dager før bytte. Men så frustrerende når jeg er hjemme alene😭 1
Cid Skrevet 21. oktober #18393 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Pga at begge armene mine er deformerte er det nesten umulig for meg å ta av og på smykker selv😔 Glad jeg har Mann. Ber om hjelp på morgen og går med smykkene mange dager før bytte. Men så frustrerende når jeg er hjemme alene😭 Pga skade?
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #18394 Skrevet 21. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Pga skade? Genfeil som deformerer noen deler av kropp
Cid Skrevet 21. oktober #18395 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Genfeil som deformerer noen deler av kropp Og blitt verre med årene?
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #18396 Skrevet 21. oktober (endret) Cid skrev (Akkurat nå): Og blitt verre med årene? Njei ikke egentlig tror jeg. Alltid strevd med å ha armer i visse posisjoner fordi skjelettet inni der er feil Endret 21. oktober av Frøkenfryden
Cid Skrevet 21. oktober #18397 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Njei ikke egentlig tror jeg. Alltid strevd med å ha armer i visse posisjoner fordi skjelettet inni der er feil Det er ikke mulig med inngrep eller operasjon slik at de fungerer som normalt? 😕
Frøkenfryden Skrevet 21. oktober #18398 Skrevet 21. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Det er ikke mulig med inngrep eller operasjon slik at de fungerer som normalt? 😕 Nei. Men jeg får til utrolig mye med de så jeg er veldig takknemlig for det. Smykker er ikke livsviktig.
Cid Skrevet 21. oktober #18399 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei. Men jeg får til utrolig mye med de så jeg er veldig takknemlig for det. Smykker er ikke livsviktig. Bra du har en kjæreste som er snill mot deg og hjelper deg, dere er heldige som har hverandre ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #18400 Skrevet 21. oktober Frøkenfryden skrev (1 time siden): Pga at begge armene mine er deformerte er det nesten umulig for meg å ta av og på smykker selv😔 Glad jeg har Mann. Ber om hjelp på morgen og går med smykkene mange dager før bytte. Men så frustrerende når jeg er hjemme alene😭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå