Boetica Skrevet 13. oktober #18341 Skrevet 13. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Du er rik på nettvenner da i det minste Og det er koselig 🥰 3
Titania Skrevet 14. oktober #18342 Skrevet 14. oktober (endret) Møtebookere som ikke gir noe som helst info om møtet de skal booke, annet enn at det må bookes et teamsmøte for å få mer info om produktet Endret 14. oktober av Titania
Cid Skrevet 15. oktober #18343 Skrevet 15. oktober Dette. https://www.tv2.no/underholdning/vil-gi-162-millioner-til-kongeparet/18194836/ Helt uakseptabelt at de skal få så mye penger bare fordi de er kongelige 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #18344 Skrevet 15. oktober Cid skrev (1 time siden): Dette. https://www.tv2.no/underholdning/vil-gi-162-millioner-til-kongeparet/18194836/ Helt uakseptabelt at de skal få så mye penger bare fordi de er kongelige Vi er helt enige.
sofie777 Skrevet 15. oktober #18345 Skrevet 15. oktober For ordens skyld forsvant det et komma i linken, det er 16,2 millioner. Det er mye det også, men ikke SÅ mye. 1
Cid Skrevet 15. oktober #18346 Skrevet 15. oktober sofie777 skrev (1 minutt siden): For ordens skyld forsvant det et komma i linken, det er 16,2 millioner. Det er mye det også, men ikke SÅ mye. Totalt 300 millioner.
Titania Skrevet 15. oktober #18347 Skrevet 15. oktober At vy ikke får ut fingeren og legger ut billettene jeg venter på
sofie777 Skrevet 15. oktober #18348 Skrevet 15. oktober Titania skrev (1 time siden): At vy ikke får ut fingeren og legger ut billettene jeg venter på De legger ut billetter 3 måneder før toget går. Du kan sjekke det på den passende datoen
Cid Skrevet 15. oktober #18349 Skrevet 15. oktober Titania skrev (1 time siden): At vy ikke får ut fingeren og legger ut billettene jeg venter på Noe med konsert?
Titania Skrevet 15. oktober #18350 Skrevet 15. oktober sofie777 skrev (2 timer siden): De legger ut billetter 3 måneder før toget går. Du kan sjekke det på den passende datoen Jeg regner med det var en feil da jeg bestilte sist. Men for ca nøyaktig en måned siden fikk jeg bestilt billett til 12. desember. Har ikke sjekket hver dag, men nå har seneste dato man kan bestille til vært 13. desember hele denne uken. Jeg venter på 14. 😅 Cid skrev (2 timer siden): Noe med konsert? Nei
sofie777 Skrevet 15. oktober #18351 Skrevet 15. oktober Titania skrev (2 timer siden): Jeg regner med det var en feil da jeg bestilte sist. Men for ca nøyaktig en måned siden fikk jeg bestilt billett til 12. desember. Har ikke sjekket hver dag, men nå har seneste dato man kan bestille til vært 13. desember hele denne uken. Jeg venter på 14. 😅 Nei Jeg har bestilt tur/retur Østlandet-Bergen på Vy før OG etter jul. Det gjorde jeg forrige uke
Titania Skrevet 15. oktober #18352 Skrevet 15. oktober sofie777 skrev (25 minutter siden): Jeg har bestilt tur/retur Østlandet-Bergen på Vy før OG etter jul. Det gjorde jeg forrige uke Jeg skal hjem fra Göteborg 😅 Bør vel dukke opp snart, forhåpentligvis 😊
sofie777 Skrevet 15. oktober #18353 Skrevet 15. oktober Titania skrev (22 minutter siden): Jeg skal hjem fra Göteborg 😅 Bør vel dukke opp snart, forhåpentligvis 😊 Ah, da er det ikke Vy, men SJ du skal sjekke på, regner jeg med. Men julebillettene burde jo ha kommet der også. Er med i en gruppe som heter Togferie på Face og de kan hjelpe med det meste ellers.
sofie777 Skrevet 15. oktober #18354 Skrevet 15. oktober Titania skrev (25 minutter siden): Jeg skal hjem fra Göteborg 😅 Bør vel dukke opp snart, forhåpentligvis 😊 Finner dessuten mange reiser på Entur (da trenger du ikke å tenke på om det er VY eller SJ (eller GoAhead for den sakens skyld)
Titania Skrevet 15. oktober #18355 Skrevet 15. oktober sofie777 skrev (8 minutter siden): Ah, da er det ikke Vy, men SJ du skal sjekke på, regner jeg med. Men julebillettene burde jo ha kommet der også. Er med i en gruppe som heter Togferie på Face og de kan hjelpe med det meste ellers. Jo da, Vy har linjen til Göteborg enda 😊 men jeg kommer liksom ikke lenger enn dette 😝 Er ikke noe hast sånn, men vil liksom bare bli ferdig å få kjøpt så jeg vet det er i boks 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. oktober #18357 Skrevet 15. oktober Cid skrev (34 minutter siden): At jeg er kvalm.
Cid Skrevet 16. oktober #18358 Skrevet 16. oktober At det tar så usaklig lang tid å få skjermbeskytterne til iPhonen min som visstnok ble sendt fra eBay for over en måned siden… 1
Titania Skrevet 16. oktober #18359 Skrevet 16. oktober Cid skrev (57 minutter siden): At det tar så usaklig lang tid å få skjermbeskytterne til iPhonen min som visstnok ble sendt fra eBay for over en måned siden… Sendt med båt fra andre siden av kloden, kanskje? 🤔 1
Titania Skrevet 16. oktober #18360 Skrevet 16. oktober At det er noe på pulten min som knirker, men jeg finner ikke ut hva. Hater sånne lyder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå