Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Du er rik på nettvenner da i det minste :gruppeklem:

Og det er koselig 🥰

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Møtebookere som ikke gir noe som helst info om møtet de skal booke, annet enn at det må bookes et teamsmøte for å få mer info om produktet 

Endret av Titania
Skrevet

For ordens skyld forsvant det et komma i linken, det er 16,2 millioner. Det er mye det også, men ikke SÅ mye.

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (1 minutt siden):

For ordens skyld forsvant det et komma i linken, det er 16,2 millioner. Det er mye det også, men ikke SÅ mye.

Totalt 300 millioner. 

Skrevet

At vy ikke får ut fingeren og legger ut billettene jeg venter på 

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

De legger ut billetter 3 måneder før toget går. Du kan sjekke det på den passende datoen

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Noe med konsert?

Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

De legger ut billetter 3 måneder før toget går. Du kan sjekke det på den passende datoen

Jeg regner med det var en feil da jeg bestilte sist. Men for ca nøyaktig en måned siden fikk jeg bestilt billett til 12. desember. 

Har ikke sjekket hver dag, men nå har seneste dato man kan bestille til vært 13. desember hele denne uken. Jeg venter på 14. 😅

Cid skrev (2 timer siden):

Noe med konsert?

Nei

Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Jeg regner med det var en feil da jeg bestilte sist. Men for ca nøyaktig en måned siden fikk jeg bestilt billett til 12. desember. 

Har ikke sjekket hver dag, men nå har seneste dato man kan bestille til vært 13. desember hele denne uken. Jeg venter på 14. 😅

Nei

Jeg har bestilt tur/retur Østlandet-Bergen på Vy før OG etter jul. Det gjorde jeg forrige uke

Skrevet
sofie777 skrev (25 minutter siden):

Jeg har bestilt tur/retur Østlandet-Bergen på Vy før OG etter jul. Det gjorde jeg forrige uke

Jeg skal hjem fra Göteborg 😅 Bør vel dukke opp snart, forhåpentligvis 😊

Skrevet
Titania skrev (22 minutter siden):

Ah, da er det ikke Vy, men SJ du skal sjekke på, regner jeg med. Men julebillettene burde jo ha kommet der også. Er med i en gruppe som heter Togferie på Face og de kan hjelpe med det meste ellers.

Skrevet
Titania skrev (25 minutter siden):

Finner dessuten mange reiser på Entur (da trenger du ikke å tenke på om det er VY eller SJ (eller GoAhead for den sakens skyld)

Skrevet
sofie777 skrev (8 minutter siden):

Ah, da er det ikke Vy, men SJ du skal sjekke på, regner jeg med. Men julebillettene burde jo ha kommet der også. Er med i en gruppe som heter Togferie på Face og de kan hjelpe med det meste ellers.

Jo da, Vy har linjen til Göteborg enda 😊

IMG_2596.thumb.png.30d1f80a9080b83f1209046fd4440eba.png

men jeg kommer liksom ikke lenger enn dette 😝 Er ikke noe hast sånn, men vil liksom bare bli ferdig å få kjøpt så jeg vet det er i boks 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (34 minutter siden):

At jeg er kvalm.

:klem3::klem3:

Skrevet

At det tar så usaklig lang tid å få skjermbeskytterne til iPhonen min som visstnok ble sendt fra eBay for over en måned siden…

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (57 minutter siden):

At det tar så usaklig lang tid å få skjermbeskytterne til iPhonen min som visstnok ble sendt fra eBay for over en måned siden…

Sendt med båt fra andre siden av kloden, kanskje? 🤔

• Liker 1
Skrevet

At det er noe på pulten min som knirker, men jeg finner ikke ut hva. Hater sånne lyder

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...