Titania Skrevet 26. september #18281 Skrevet 26. september Disney Adult skrev (12 timer siden): Folk som hamstrer kalendere og selger dem til dobbel pris- Folk er gode på det der. Kunne bare folk slutte være så dumme og faktisk kjøpe, så kanskje folk hadde sluttet med det også 1
jukkapalme Skrevet 26. september #18282 Skrevet 26. september Disney Adult skrev (13 timer siden): Folk som hamstrer kalendere og selger dem til dobbel pris- Er så jævlig irriterende det der Caia-kalenderen var nettopp lansert før folk la den ut til dobbel pris på Finn. Så jævlig provoserende og smålig måte å skulle tjene penger på. Jeg var heldig og fikk tak i Caia-kalenderen, men hadde aldri i verden betalt en krone mer enn utsalgspris om jeg ikke hadde fått tak i den. Skulle vært Max en pr kunde og hadde noen unnskyldt seg med at de kjøpte for venninna si også, vel da fikk denne venninna bestille den selv. De færreste kjøper vel venninnegaver til 3000 spenn uansett. 1
xQueenKx Skrevet 26. september #18283 Skrevet 26. september Disney Adult skrev (14 timer siden): Folk som hamstrer kalendere og selger dem til dobbel pris- Det er så sinnsykt frekt og grådig! 1
Cid Skrevet 28. september #18285 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (10 minutter siden): Julevarer i september. Hvorfor er det irriterende egentlig? 1
Phoenix Heart Skrevet 28. september #18286 Skrevet 28. september Cid skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det irriterende egentlig? Fordi det er ikke jul før i desember,. 1 1
Cid Skrevet 28. september #18287 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Fordi det er ikke jul før i desember,. Men er jo bare å la være å kjøpe liksom, skader ingen Men så bestemmer man seg ikke over hva man blir irritert over så det er vel enklere sagt enn gjort 🤪 1
Phoenix Heart Skrevet 28. september #18289 Skrevet 28. september Cid skrev (Akkurat nå): Men er jo bare å la være å kjøpe liksom, skader ingen Men så bestemmer man seg ikke over hva man blir irritert over så det er vel enklere sagt enn gjort 🤪 Nei, selvfølgelig kjøper jeg ikke, men jeg syns det tar vekk magien når jula starter i september, og ikke er det vinter engang. 1 1
Cid Skrevet 28. september #18290 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Nei, selvfølgelig kjøper jeg ikke, men jeg syns det tar vekk magien når jula starter i september, og ikke er det vinter engang. Samme som med Black friday som ikke bare er på 1 fredag lenger?
Phoenix Heart Skrevet 28. september #18291 Skrevet 28. september Cid skrev (Akkurat nå): Samme som med Black friday som ikke bare er på 1 fredag lenger? Dette kan ikke sammenlignes. 1
Cid Skrevet 28. september #18292 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Dette kan ikke sammenlignes. Bare mente at begge var noe som starter tidligere. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #18293 Skrevet 28. september Cid skrev (3 timer siden): At jeg har vondt i nesen 😕
sofie777 Skrevet 28. september #18294 Skrevet 28. september (endret) Idioter som skyter inn i forsamlingshus, uansett type!!! Endret 28. september av sofie777 1
Titania Skrevet 29. september #18295 Skrevet 29. september Kollegaene som setter skitne ting inn i oppvaskmaskinen der ting er rent 1
Cid Skrevet 29. september #18296 Skrevet 29. september At man ikke kan endre stemme på meningsmålinger på kåge. 1
Titania Skrevet 29. september #18297 Skrevet 29. september Hvordan en skole kan beskytte en pedofil ansatt som fikk holde på i 8 (!) år før han ble tatt, og det ble varslet flere ganger, der skolen i ettertid bare «neeeeei, vi har ikke hørt noen ting, vi» 🤬 https://presse.warnerbrosdiscovery.no/post/ny-dokumentarserie-om-pedofiliskandalen-i-karlstad-slippes-i-dag
Titania Skrevet 30. september #18298 Skrevet 30. september Kollegaen som klager på at det er så mye rot her på huset. Han er en av de som roter verst. Tidligere i dag satt han en kaffekopp på et skap utenfor doene. Så, da jeg hadde lunch, kom han opp mens han snakket i telefonen. En kopp er blitt til to, men de er ikke endt opp på kjøkkenet, de står plutselig på hjørnet av pulten min. Og han, han er bortevekk.
Boetica Skrevet 30. september #18300 Skrevet 30. september Cid skrev (17 minutter siden): Stikkprøvekontroll. I selvbetjeningskassene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå