Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ligger så mye hundebæsj midt på fortau overalt 🤢 også sett folk som lar hundene sine pisse på fortauet eller på gjenstander :nei:

• Liker 1
Skrevet

Folk som ringer når de egentlig kunne sendt en SMS

b7a88c0d8fe1b63111e7a903a2a10dbd.jpg

• Liker 2
Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 minutter siden):

Folk som ringer når de egentlig kunne sendt en SMS

b7a88c0d8fe1b63111e7a903a2a10dbd.jpg

Liker du aldri å bli ringt?

• Nyttig 1
Skrevet

"Pakken ble forsøkt levert, men mottaker var ikke til stede". JEG SITTER JO HER?!? De gidder ikke å prøve å ringe på engang... 

• Liker 2
Skrevet
Disney Adult skrev (1 minutt siden):

"Pakken ble forsøkt levert, men mottaker var ikke til stede". JEG SITTER JO HER?!? De gidder ikke å prøve å ringe på engang... 

Fullstendig enig 😡 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Liker du aldri å bli ringt?

Ingenting med det å gjøre,  men ring for å spørre om et spørsmål man kunne spurt om på sms blir for dumt. 

• Nyttig 2
Skrevet

At jeg må gå til og fra jobb i morgen pga Oslo f****g Maraton. Ingen big deal, tar meg bare en halvtime hver vei, men hvorfor kan de ikke heller løpe i marka? En liten del av meg håper det vil regne katter og bikkjer i morgen. :P 

• Nyttig 1
Skrevet
JimmyOlsen skrev (14 minutter siden):

At jeg må gå til og fra jobb i morgen pga Oslo f****g Maraton. Ingen big deal, tar meg bare en halvtime hver vei, men hvorfor kan de ikke heller løpe i marka? En liten del av meg håper det vil regne katter og bikkjer i morgen. :P 

Hva med å bli med på løpet da?:D

• Nyttig 1
Skrevet

De som totalt og i fullt alvor manipulerer og direkte forteller skrøner om historie for at det skal passe i deres egne lille snevre tenkesett. Hitler var "leftist" er en god en f.eks. Noe så latterlig skal man lete lenge etter. Det er det siste nye på plattformen X. Som forøvrig ikke bare er et møkkasted lenger,det er ren kloakk!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fant80 skrev (13 timer siden):

De som totalt og i fullt alvor manipulerer og direkte forteller skrøner om historie for at det skal passe i deres egne lille snevre tenkesett. Hitler var "leftist" er en god en f.eks. Noe så latterlig skal man lete lenge etter. Det er det siste nye på plattformen X. Som forøvrig ikke bare er et møkkasted lenger,det er ren kloakk!

X er blitt en propagandaplattform.

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (18 timer siden):

Hva med å bli med på løpet da?:D

Haha, nei takk, det var trim nok for meg å spasere til og fra. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ubehagelige hetetokter

Skrevet
xQueenKx skrev (2 timer siden):

X er blitt en propagandaplattform.

Blue Sky er mye bedre!

Skrevet

Durek! :sinna: Og Märtha. Men mest Durek. Märtha er jo hjernevasket av den gærningen. Og nei, Durek, det har ingenting med hudfarge å gjøre, om du mot formodning skulle lese her inne. Alt er rasisme i hans øyne. Syns så synd på kongen og dronningen som må oppleve dette på sine eldre dager :( 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Durek! :sinna: Og Märtha. Men mest Durek. Märtha er jo hjernevasket av den gærningen. Og nei, Durek, det har ingenting med hudfarge å gjøre, om du mot formodning skulle lese her inne. Alt er rasisme i hans øyne. Syns så synd på kongen og dronningen som må oppleve dette på sine eldre dager :( 

De burde blitt utvist fra Norge.

• Liker 2
Skrevet
sofie777 skrev (1 time siden):

Blue Sky er mye bedre!

Noe nytt some?

• Nyttig 1
Skrevet
sofie777 skrev (2 timer siden):

Blue Sky er mye bedre!

Enig, har flyttet over dit!

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Noe nytt some?

Er noe ala X.

• Nyttig 1
Skrevet
xQueenKx skrev (11 minutter siden):

Er noe ala X.

Å, bruker ikke sånt uansett 😛 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...