Ciaran og Ciara Skrevet 10. juni #17601 Skrevet 10. juni Cid skrev (2 minutter siden): Badevekten min som ikke klarer å bestemme seg for hva jeg veier
Titania Skrevet 11. juni #17602 Skrevet 11. juni Kollegaen(e) som skrur av varmepumpa når de ikke er enig i temperaturen i etasjen der jeg jobber. Lufta blir fort dritdårlig, og nå er det så varmt at man blir svett av å sitte i ro 😑 Mistenker at jeg vet hvem det er (skjer alltid når jeg ikke er her), men det funker ikke snakke til han uansett. 1
Titania Skrevet 12. juni #17603 Skrevet 12. juni At de velger å la to effektive og veldig kunnskapsrike teknikere ha ferie samtidig. Det ble bestemt i fjor at "dette kan ikke skje igjen". Så derfor har vi ei uke nå med en tekniker som kan alt og jobber ræva av seg 24/7, og en tekniker som kan litt, som gir mer jobb til han andre fordi han gjør ting feil. Og ingen har kontroll på noen ting, fordi det ikke er noen som kan ta ansvaret med å holde i trådene. For øvrig et ansvar jeg ikke skal ha.
Cid Skrevet 12. juni #17604 Skrevet 12. juni Titania skrev (1 minutt siden): At de velger å la to effektive og veldig kunnskapsrike teknikere ha ferie samtidig. Det ble bestemt i fjor at "dette kan ikke skje igjen". Så derfor har vi ei uke nå med en tekniker som kan alt og jobber ræva av seg 24/7, og en tekniker som kan litt, som gir mer jobb til han andre fordi han gjør ting feil. Og ingen har kontroll på noen ting, fordi det ikke er noen som kan ta ansvaret med å holde i trådene. For øvrig et ansvar jeg ikke skal ha. Men er bedre enn sist år i hvert fall?
Titania Skrevet 12. juni #17605 Skrevet 12. juni Cid skrev (Akkurat nå): Men er bedre enn sist år i hvert fall? Hva mener du?
Cid Skrevet 12. juni #17606 Skrevet 12. juni Titania skrev (1 minutt siden): Hva mener du? At dere har en i hvert fall fremfor i fjor?
Titania Skrevet 12. juni #17607 Skrevet 12. juni Cid skrev (1 minutt siden): At dere har en i hvert fall fremfor i fjor? Vi hadde to teknikere på jobb da det samme skjedde i fjor. Samme kaos da som nå, som altså "ikke skulle skje igjen". Og alt det ekstra maset som blir på meg i slike situasjoner, gjør at det passer ENDA dårligere, siden jeg må rydde opp feil som skjedde de tre dagene jeg var borte forrige uke, få kontroll på ting som kan skje de neste 2 ukene, og planlegge alt som må bli klart senest mandag, før jeg har mer fri. Og mer press = jeg får gjort mindre fordi jeg blir handlingslammet av presset. Også er tekniker opptatt i møte nå, har ikke gitt beskjed om møtet og har ikke meldt seg opptatt på sentralbordet, og alle kundene skal snakke med han. Herlig 🤮
Stonegiant Skrevet 13. juni #17608 Skrevet 13. juni (endret) Jeg så nettopp en video av en fyr som satt å sa masse rasistiske ting til folkene på t-banen i London. Det irriterer meg, men det som irriterer meg enda mer er at folk bare stod å filmet ham, i steden for å gå sammen å banke livskiten ut av ham. Endret 13. juni av Stonegiant 1
Cid Skrevet 13. juni #17609 Skrevet 13. juni Stonegiant skrev (3 minutter siden): Jeg så nettopp en video av en fyr som satt å sa masse rasistiske ting til folkene på t-banen i London. Det irriterer meg, men det som irriterer meg enda mer er at folk bare stod å filmet ham, i steden for å gå sammen å banke livskiten ut av ham. Får håpe at karma tar han og at han (snubler) ned på t-bane sporet og blir most. 1
Lorieen Skrevet 13. juni #17610 Skrevet 13. juni Folk som skriver «vakse» og «flakse» for vaske og flaske. Jeg blir SPRØ!
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. juni #17612 Skrevet 14. juni Disney Adult skrev (1 time siden): At det sendes opp fyrverkeri nå 🤨 Fyrverkeri skulle vært forbudt. 1
Cid Skrevet 15. juni #17613 Skrevet 15. juni Disney Adult skrev (6 timer siden): At det sendes opp fyrverkeri nå 🤨 Ringte du politiet?
Disney Adult Skrevet 15. juni #17614 Skrevet 15. juni Cid skrev (6 timer siden): Ringte du politiet? Nei
Cid Skrevet 15. juni #17615 Skrevet 15. juni Disney Adult skrev (1 minutt siden): Nei Skulle gjort gjort det er ulovlig.
Titania Skrevet 15. juni #17616 Skrevet 15. juni Cid skrev (12 minutter siden): Skulle gjort gjort det er ulovlig. Det kan også være noen som har søkt om tillatelse til å skyte opp.
luxifine Skrevet 15. juni #17617 Skrevet 15. juni At folk ikke setter pris på hverken den økonomiske innsatsen eller fysiske/psykiske innsatsen som ligger bak handlingene. Alt bare feies bort med en håndbevegelse liksom.
Disney Adult Skrevet 15. juni #17618 Skrevet 15. juni Cid skrev (1 time siden): Skulle gjort gjort det er ulovlig. Vet, vi ringte de første gangene, men tenåringene fortsetter, det nytter liksom ikke. Titania skrev (1 time siden): Det kan også være noen som har søkt om tillatelse til å skyte opp. Neppe, det er ungdommer i området som skyter opp året rundt...
Titania Skrevet 15. juni #17619 Skrevet 15. juni Disney Adult skrev (16 minutter siden): Vet, vi ringte de første gangene, men tenåringene fortsetter, det nytter liksom ikke. Neppe, det er ungdommer i området som skyter opp året rundt... ja da er det jo en helt annen sak. Og politiet gidder vel ikke å prioritere det 🙄 Satse på at noen har vett på å forby dritten snart. 1
Cid Skrevet 15. juni #17620 Skrevet 15. juni Titania skrev (2 timer siden): Det kan også være noen som har søkt om tillatelse til å skyte opp. Er jo ikke nyttårsaften heller så tviler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå