Cid Skrevet 7 timer siden #17301 Del Skrevet 7 timer siden Stonegiant skrev (1 time siden): Nettopp! Så kjedelig! Er det så vanlig i Norge da? Det du foreslo med deling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 7 timer siden #17302 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Er det så vanlig i Norge da? Det du foreslo med deling. Nei, og det er nettopp det som er irriterende. Jeg vil det til alle måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #17303 Del Skrevet 7 timer siden Stonegiant skrev (Akkurat nå): Nei, og det er nettopp det som er irriterende. Jeg vil det til alle måltid. Har det blitt tatt godt i mot når du har foreslått det til folk du skal på restaurant med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 6 timer siden #17304 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Har det blitt tatt godt i mot når du har foreslått det til folk du skal på restaurant med? Sånn 50/50, hehe. Kona mi og mine nærmeste venner er på samme måte, så jeg liker å gå ut med dem. Noen restauranter er jo til og med for slike som oss, gjerne de asiatiske. Der borte trur jeg det er normen. De som aldri er med er foreldrene mine sin generasjon. De skal ha "biff med poteter". Det gidder ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå