KnekkeBørre Skrevet 17. januar #17261 Del Skrevet 17. januar (endret) Boetica skrev (2 minutter siden): Det var bedre sist gang. Tv-greia, eller bolla fra rumpa mi? 🤔 Endret 17. januar av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. januar #17262 Del Skrevet 17. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Tv-greia eller bolle fra rumpa mi? 🤔 Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #17263 Del Skrevet 17. januar Boetica skrev (2 minutter siden): Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. Skjønner.. Scroller litt og skjønner at rettskrivningen min ikke er helt "7 rette" for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #17264 Del Skrevet 18. januar Nevian skrev (4 timer siden): At hvis jeg ser én video om et tema, så tror YouTube at jeg vil ha mer og mer og mer om kun det! Er slik det fungerer for at du skal få anbefalt mer av det du liker fremfor tilfeldige videoer om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #17265 Del Skrevet 18. januar (endret) At en eller annen idiot nabo holder på å støvsuge midt på natten nå, wtf? Endret 18. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 18. januar #17266 Del Skrevet 18. januar Skulle nettopp kjøre bilen inn i garasjen. Hadde feilaktig satt den i revers, og den begynte å gå bakover idet jeg var på vei ut for å åpne porten, og smalt inn i en trafostasjon. Heldigvis var den bare en meter bak, så det ble bare et lite sår på plastfangeren, men irriterende likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. januar #17267 Del Skrevet 19. januar Det irriterer meg når jeg får varsel om nye innlegg i tråder jeg følger, og så er det bare innlegg fra brukere jeg har blokkert. Blokkering burde også innebære at man slapp varslinger om vedkommende! Når jeg først klager over blokkerte brukere: blokkering burde også innebære at man ikke så siteringer fra dem. Det hjelper lite å blokkere hvis alle innleggene siteres av andre 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. januar #17268 Del Skrevet 19. januar Tette tårekanaler, og det som da er litt ironisk basert på navnet, at øyet renner som bare søren… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #17269 Del Skrevet 19. januar Hulderen skrev (1 time siden): Det irriterer meg når jeg får varsel om nye innlegg i tråder jeg følger, og så er det bare innlegg fra brukere jeg har blokkert. Blokkering burde også innebære at man slapp varslinger om vedkommende! Når jeg først klager over blokkerte brukere: blokkering burde også innebære at man ikke så siteringer fra dem. Det hjelper lite å blokkere hvis alle innleggene siteres av andre 😒 Enig der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. januar #17270 Del Skrevet 19. januar (endret) Hulderen skrev (2 timer siden): Det irriterer meg når jeg får varsel om nye innlegg i tråder jeg følger, og så er det bare innlegg fra brukere jeg har blokkert. Blokkering burde også innebære at man slapp varslinger om vedkommende! Når jeg først klager over blokkerte brukere: blokkering burde også innebære at man ikke så siteringer fra dem. Det hjelper lite å blokkere hvis alle innleggene siteres av andre 😒 Slo av varslingene som noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem, så får heldigvis ikke noe å irritere meg over Endret 19. januar av sofie777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #17271 Del Skrevet 19. januar sofie777 skrev (26 minutter siden): Slo av varslingene som noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem, så får heldigvis ikke noe å irritere meg over Samme, jeg bruker heller å titte innom tråder jeg er aktive i og ser selv om jeg er tagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. januar #17272 Del Skrevet 19. januar Cid skrev (24 minutter siden): Samme, jeg bruker heller å titte innom tråder jeg er aktive i og ser selv om jeg er tagget. Bruker Mine innlegg, der ser jeg alt som har skjedd siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 19. januar #17273 Del Skrevet 19. januar går meg på nervene at bare fordi jeg kommer på jobb til andre tider enn de andre så skal ikke jeg få parkert bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. januar #17274 Del Skrevet 19. januar sofie777 skrev (21 minutter siden): Bruker Mine innlegg, der ser jeg alt som har skjedd siden sist Ja, og der vil du også få opp selv om bare noen du har blokkert har skrevet noe. Som er irriterende. Det er blant annet denne type varsel jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. januar #17275 Del Skrevet 19. januar Titania skrev (3 timer siden): Tette tårekanaler, og det som da er litt ironisk basert på navnet, at øyet renner som bare søren… Det er da ikke ironisk. Øyet renner jo fordi tårekanalene er tette. Dermed kan ikke tårene renne bort via tårekanalene, og tårene må renne nedover kinnet i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. januar #17276 Del Skrevet 19. januar Hulderen skrev (26 minutter siden): Ja, og der vil du også få opp selv om bare noen du har blokkert har skrevet noe. Som er irriterende. Det er blant annet denne type varsel jeg snakker om. Vet hva du prater om men tviler på at det er mulig å gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #17277 Del Skrevet 20. januar At det skal ta så jævla lang tid å komme frem til legekontoret… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. januar #17278 Del Skrevet 20. januar Å jobbe på en byggeplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. januar #17279 Del Skrevet 21. januar Titania skrev (23 timer siden): Å jobbe på en byggeplass Og at han som fikser her bruker hørselvern slik at han ikke hører når jeg roper at "IKKE BRÅK NÅ, JEG FÅR EN TELEFON". Hjelper ikke at jeg får beskjed om å si i fra, når han ikke hører. Har en pose med kulepenner her, får kanskje kaste de på han når jeg får telefon og han ikke hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. januar #17280 Del Skrevet 21. januar Også begynte det nettopp å snø igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå