Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (2 minutter siden):

Det var bedre sist gang. 

Tv-greia, eller bolla fra rumpa mi? 🤔

Endret av KnekkeBørre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Tv-greia eller bolle fra rumpa mi? 🤔

Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. 

Skjønner.. 

Scroller litt og skjønner at rettskrivningen min ikke er helt "7 rette" for å si det sånn :sorry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (4 timer siden):

At hvis jeg ser én video om et tema, så tror YouTube at jeg vil ha mer og mer og mer om kun det! -.-

Er slik det fungerer for at du skal få anbefalt mer av det du liker fremfor tilfeldige videoer om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en eller annen idiot nabo holder på å støvsuge midt på natten nå, wtf?

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nettopp kjøre bilen inn i garasjen. Hadde feilaktig satt den i revers, og den begynte å gå bakover idet jeg var på vei ut for å åpne porten, og smalt inn i en trafostasjon. Heldigvis var den bare en meter bak, så det ble bare et lite sår på plastfangeren, men irriterende likevel -.-

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg når jeg får varsel om nye innlegg i tråder jeg følger, og så er det bare innlegg fra brukere jeg har blokkert. Blokkering burde også innebære at man slapp varslinger om vedkommende!

Når jeg først klager over blokkerte brukere: blokkering burde også innebære at man ikke så siteringer fra dem. Det hjelper lite å blokkere hvis alle innleggene siteres av andre 😒

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tette tårekanaler, og det som da er litt ironisk basert på navnet, at øyet renner som bare søren… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Det irriterer meg når jeg får varsel om nye innlegg i tråder jeg følger, og så er det bare innlegg fra brukere jeg har blokkert. Blokkering burde også innebære at man slapp varslinger om vedkommende!

Når jeg først klager over blokkerte brukere: blokkering burde også innebære at man ikke så siteringer fra dem. Det hjelper lite å blokkere hvis alle innleggene siteres av andre 😒

Enig der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Slo av varslingene som noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem, så får heldigvis ikke noe å irritere meg over

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (26 minutter siden):

Slo av varslingene som noe av det første jeg gjorde da jeg ble medlem, så får heldigvis ikke noe å irritere meg over

Samme, jeg bruker heller å titte innom tråder jeg er aktive i og ser selv om jeg er tagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Samme, jeg bruker heller å titte innom tråder jeg er aktive i og ser selv om jeg er tagget.

Bruker Mine innlegg, der ser jeg alt som har skjedd siden sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går meg på nervene at bare fordi jeg kommer på jobb til andre tider enn de andre så skal ikke jeg få parkert bilen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofie777 skrev (21 minutter siden):

Bruker Mine innlegg, der ser jeg alt som har skjedd siden sist

Ja, og der vil du også få opp selv om bare noen du har blokkert har skrevet noe. Som er irriterende. Det er blant annet denne type varsel jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Tette tårekanaler, og det som da er litt ironisk basert på navnet, at øyet renner som bare søren… 

Det er da ikke ironisk. Øyet renner jo fordi tårekanalene er tette. Dermed kan ikke tårene renne bort via tårekanalene, og tårene må renne nedover kinnet i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (26 minutter siden):

Ja, og der vil du også få opp selv om bare noen du har blokkert har skrevet noe. Som er irriterende. Det er blant annet denne type varsel jeg snakker om.

Vet hva du prater om men tviler på at det er mulig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (23 timer siden):

Å jobbe på en byggeplass

Og at han som fikser her bruker hørselvern slik at han ikke hører når jeg roper at "IKKE BRÅK NÅ, JEG FÅR EN TELEFON". Hjelper ikke at jeg får beskjed om å si i fra, når han ikke hører. 

Har en pose med kulepenner her, får kanskje kaste de på han når jeg får telefon og han ikke hører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...