KnekkeBørre Skrevet 8 timer siden #17261 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Boetica skrev (2 minutter siden): Det var bedre sist gang. Tv-greia, eller bolla fra rumpa mi? 🤔 Endret 8 timer siden av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7 timer siden #17262 Del Skrevet 7 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Tv-greia eller bolle fra rumpa mi? 🤔 Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 7 timer siden #17263 Del Skrevet 7 timer siden Boetica skrev (2 minutter siden): Bolle OG og rompa blir litt mye på en gang. Skjønner.. Scroller litt og skjønner at rettskrivningen min ikke er helt "7 rette" for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #17264 Del Skrevet 4 timer siden Nevian skrev (4 timer siden): At hvis jeg ser én video om et tema, så tror YouTube at jeg vil ha mer og mer og mer om kun det! Er slik det fungerer for at du skal få anbefalt mer av det du liker fremfor tilfeldige videoer om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #17265 Del Skrevet 4 timer siden (endret) At en eller annen idiot nabo holder på å støvsuge midt på natten nå, wtf? Endret 4 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå