sofie777 Skrevet 13. desember 2024 #17121 Del Skrevet 13. desember 2024 Butikker (i dag Europris) har gaveposer som er lett å pakke inn i, men ikke silkepapir så man kan skjule det som er oppi posen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. desember 2024 #17122 Del Skrevet 13. desember 2024 Den døde pixelen på projektoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. desember 2024 #17123 Del Skrevet 13. desember 2024 Å finne et kult spill på Steam, bare for å se at det ikke blir utgitt før jeg blir pensjonist (bare for å overdrive litt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2024 #17124 Del Skrevet 14. desember 2024 Titania skrev (2 timer siden): Den døde pixelen på projektoren Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2024 #17125 Del Skrevet 14. desember 2024 Cid skrev (7 timer siden): Hva mener du? Det er én død pixel på projektoren, som gir en hvit prikk på lerretet på alt vi ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. desember 2024 #17126 Del Skrevet 14. desember 2024 FUCKINGS JULEPAPIR SOM IKKE VIL SAMARBEIDE, prøver å gjøre gavene litt fancy, men papiret bare revner eller krøller seg og ser stygt ut 🙃 Får bare bli kjedelig innpakning da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17127 Del Skrevet 14. desember 2024 Disney Adult skrev (26 minutter siden): FUCKINGS JULEPAPIR SOM IKKE VIL SAMARBEIDE, prøver å gjøre gavene litt fancy, men papiret bare revner eller krøller seg og ser stygt ut 🙃 Får bare bli kjedelig innpakning da... Jeg har samme problem, de gavene jeg har pakka inn ser helt jævlige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. desember 2024 #17128 Del Skrevet 14. desember 2024 Lur Venn skrev (46 minutter siden): Jeg har samme problem, de gavene jeg har pakka inn ser helt jævlige ut Samme her. Alltid vært dårlig på sånt selv om jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det pent. Ser ut som det er pakka inn av en full 5-åring 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2024 #17129 Del Skrevet 14. desember 2024 Lur Venn skrev (52 minutter siden): Jeg har samme problem, de gavene jeg har pakka inn ser helt jævlige ut jukkapalme skrev (4 minutter siden): Samme her. Alltid vært dårlig på sånt selv om jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det pent. Ser ut som det er pakka inn av en full 5-åring 😂 Vi er fler Der det går, kjøper jeg gavebokser 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. desember 2024 #17130 Del Skrevet 14. desember 2024 jukkapalme skrev (23 minutter siden): Samme her. Alltid vært dårlig på sånt selv om jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det pent. Ser ut som det er pakka inn av en full 5-åring 😂 😆 Mine ser mer ut som de er pakka inn av enn sinnsyk gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. desember 2024 #17131 Del Skrevet 14. desember 2024 Titania skrev (43 minutter siden): Vi er fler Der det går, kjøper jeg gavebokser 🙈😂 Godt å høre, hehe Kjøper alt på nett jeg og ikke alle nettbutikker som har gavebokser. Så må bare pakke inn sjæl. Lur Venn skrev (24 minutter siden): 😆 Mine ser mer ut som de er pakka inn av enn sinnsyk gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2024 #17132 Del Skrevet 14. desember 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Jeg har samme problem, de gavene jeg har pakka inn ser helt jævlige ut Jeg er flink men tar ikke oppdrag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17133 Del Skrevet 14. desember 2024 Disney Adult skrev (2 timer siden): FUCKINGS JULEPAPIR SOM IKKE VIL SAMARBEIDE, prøver å gjøre gavene litt fancy, men papiret bare revner eller krøller seg og ser stygt ut 🙃 Får bare bli kjedelig innpakning da... Lur Venn skrev (2 timer siden): Jeg har samme problem, de gavene jeg har pakka inn ser helt jævlige ut jukkapalme skrev (1 time siden): Samme her. Alltid vært dårlig på sånt selv om jeg prøver så godt jeg kan å gjøre det pent. Ser ut som det er pakka inn av en full 5-åring 😂 Titania skrev (1 time siden): Vi er fler Der det går, kjøper jeg gavebokser 🙈😂 Lur Venn skrev (1 time siden): 😆 Mine ser mer ut som de er pakka inn av enn sinnsyk gris Samme her. Jeg går på kjøpesenteret og får de til å pakke inn gavene for meg. Her jeg bor pleier det å være en gavepakkedisk i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. desember 2024 #17134 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Denne uka var jeg i butikken og skulle få gavene mine pakket inn. Mens jeg stod i kø så la jeg gavene på gulvet siden jeg lette etter noe i lommene mine. Jeg la dem rett ved siden av meg. Så kommer en fyr som forsøker å snike i køen og går foran meg. Han sparker gaven min og han sier ikke engang unnskyld etterpå. Hadde han sagt unnskyld så hadde jeg tenkt at uhell skjer og det ikke alltid er lett å følge med på hva som er på gulvet foran en. Men her sa han ikke engang unnskyld og han må ha merket at han sparket gaven for det skjenner man og gaven fløy flere meter vekk. I tillegg snek han i køen. Endret 14. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. desember 2024 #17135 Del Skrevet 14. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Denne uka var jeg i butikken og skulle få gavene mine pakket inn. Mens jeg stod i kø så la jeg gavene på gulvet siden jeg lette etter noe i lommene mine. Jeg la dem rett ved siden av meg. Så kommer en fyr som forsøker å snike i køen og går foran meg. Han sparker gaven min og han sier ikke engang unnskyld etterpå. Hadde han sagt unnskyld så hadde jeg tenkt at uhell skjer og det ikke alltid er lett å følge med på hva som er på gulvet foran en. Men her sa han ikke engang unnskyld og han må ha merket at han sparket gaven for det skjenner man og gaven fløy flere meter vekk. I tillegg snek han i køen. Fysj, for en jævla idiot! Du skulle sparket ham et visst sted. Man kjenner at man sparker borti noe, ja og tenk om det hadde vært noe knusbart i pakken. Og å snike i køen er bare frekt. Alle over 3 år vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2024 #17136 Del Skrevet 14. desember 2024 Titania skrev (7 timer siden): Det er én død pixel på projektoren, som gir en hvit prikk på lerretet på alt vi ser på Død hvordan?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2024 #17137 Del Skrevet 14. desember 2024 Cid skrev (13 minutter siden): Død hvordan?:p Hvordan den døde vet jeg ikke. Men det ser ut som dette (bilde fra Google, fordi den ikke er på her enda) Den hvite prikken ved prime-appen er en død pixel - den blir det ikke farge i. Og i tilfellet her, kommer den ca midt på skjermen, så den syns hele tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2024 #17138 Del Skrevet 14. desember 2024 Titania skrev (2 minutter siden): Hvordan den døde vet jeg ikke. Men det ser ut som dette (bilde fra Google, fordi den ikke er på her enda) Den hvite prikken ved prime-appen er en død pixel - den blir det ikke farge i. Og i tilfellet her, kommer den ca midt på skjermen, så den syns hele tiden Lurer på hvordan det kan gå an at en så liten prosent av en skjerm kan være offline, veldig rart egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. desember 2024 #17139 Del Skrevet 14. desember 2024 Cid skrev (14 minutter siden): Lurer på hvordan det kan gå an at en så liten prosent av en skjerm kan være offline, veldig rart egentlig. Skjermen består jo av massevis av små piksler, så om en eller et par slutter å virke, så blir det jo sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2024 #17140 Del Skrevet 14. desember 2024 Titania skrev (Akkurat nå): Skjermen består jo av massevis av små piksler, så om en eller et par slutter å virke, så blir det jo sånn. Hadde plaget meg uansett hva jeg så på 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå