jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #15741 Del Skrevet 10. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes du var saklig og svarte bra Jeg husker godt den dokumentarserien for 10 år siden hvor hun var en av flere som følte de var født i feil kropp, den gang var hun bare en liten guttunge. Rart å se henne som en voksen dame nå, årene går fort Ser søt ut da. Takk 💜 ja, sånne holdninger irriterer meg. Jeg så aldri den dokumentaren, men har jo hørt og lest om henne. Tenk å være bare 9 år og allerede vite at man er født i feil kropp, det kan ikke ha vært lett. Ja, hun er veldig vakker. Men irriterer meg at hun sier oh my god hele tiden. Jeg brølte "HOLD KJEFT!" til paden da hun hadde sagt oh my god 7 ganger på 2 minutter, haha 😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2024 #15742 Del Skrevet 10. januar 2024 jukkapalme skrev (28 minutter siden): Føler meg litt skyldig der Men ble så provosert og forbanna av det mennesket som kalte Emma en hen og påsto at det ble feil at hun deltar i fysiske tvekamper med andre jenter. Hun er jo like mye jente som de andre. Skal prøve å ikke la meg provosere neste gang. Irriterer meg over meg selv som lar meg provosere av irriterende brukere som bare er ute etter å provosere. Jeg syns det er så kinkig det der, ikke at hun er jente altså. Det er hun jo absolutt. ☺️ Men fysisk styrke hos menn er større enn hos kvinner, fra biologien. Så det er å anta at hun har en fordel i kampene rent fysisk. Jeg tror ikke kjønnsbekreftende behandling endrer det faktumet der. Jeg syns det er litt vanskelig i debatten, hvordan tenke om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2024 #15743 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Feilpost Endret 10. januar 2024 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar 2024 #15744 Del Skrevet 10. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ahh.. Om alle kreditorer kunne sagt det samme..😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2024 #15745 Del Skrevet 10. januar 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Ahh.. Om alle kreditorer kunne sagt det samme..😂 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. januar 2024 #15746 Del Skrevet 10. januar 2024 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Jeg syns det er så kinkig det der, ikke at hun er jente altså. Det er hun jo absolutt. ☺️ Men fysisk styrke hos menn er større enn hos kvinner, fra biologien. Så det er å anta at hun har en fordel i kampene rent fysisk. Jeg tror ikke kjønnsbekreftende behandling endrer det faktumet der. Jeg syns det er litt vanskelig i debatten, hvordan tenke om det. For å være helt ærlig har jeg igjen anelse om hun har bevart den mannlige fysiske styrken eller ikke. Har veldig lite greie på sånt. Jeg syns ikke hun ser så sterk ut, men skinnet kan jo bedra. Men å kalle henne hen syns jeg blir feil. Det brukes vel mest på ikke-binære eller om man ikke vet kjønnet på en person. Og for å anonymisere her inne bla. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar 2024 #15747 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Atter en gang måtte jeg avbestille atomrakettene og utsette mine planer om total verdensherredømme. Vant ikke på Vilinglotto'n i dag, gitt... 😔 Men til fredag, folkens! Da er det bare å kjøsse rævene deres adjøss!! Når Eurojackpotten klinker til, blir det "Knekkebørre, Knekkebørre über allez!!" 🎶 🫡 Endret 10. januar 2024 av KnekkeBørre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10. januar 2024 #15748 Del Skrevet 10. januar 2024 Folk som ikke gidder å henge opp igjen det de klarer å rive ned i garderober. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar 2024 #15749 Del Skrevet 10. januar 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 minutter siden): Folk som ikke gidder å henge opp igjen det de klarer å rive ned i garderober. På klesbutikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 11. januar 2024 #15750 Del Skrevet 11. januar 2024 16 hours ago, Cid said: På klesbutikk? Nei, snakker om garderoben på jobbb og tilsvarende. Ingen big deal, men det er ikke så kult å finne jakka på gulvet når jeg skal hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 13. januar 2024 #15751 Del Skrevet 13. januar 2024 Sånne kartonger med juice eller melk som har begynt med kork som sitter fast til kartongen. Tidligere kunne man selvfølgelig skru av hele korken, og heller legge den fra seg når man skulle helle fra kartongen. Men på de nye kartongene sitter jo korken fremdeles fast, sånn at den blir hengende i veien hele tiden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar 2024 #15752 Del Skrevet 13. januar 2024 Uoppmerksomme bussjåfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar 2024 #15753 Del Skrevet 13. januar 2024 7 hours ago, StinkySocks said: Sånne kartonger med juice eller melk som har begynt med kork som sitter fast til kartongen. Tidligere kunne man selvfølgelig skru av hele korken, og heller legge den fra seg når man skulle helle fra kartongen. Men på de nye kartongene sitter jo korken fremdeles fast, sånn at den blir hengende i veien hele tiden. Misliker de korkene jeg også! Var en sånn skrukork på halvlitersflasken min. Vanskelig å drikke rett av flaska med slik kork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar 2024 #15754 Del Skrevet 13. januar 2024 Titania skrev (2 timer siden): Uoppmerksomme bussjåfører Litt forvirret. Sjåfører som ikke følger med på veien eller på hva du sier..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar 2024 #15755 Del Skrevet 13. januar 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Litt forvirret. Sjåfører som ikke følger med på veien eller på hva du sier..? På veien/ruta de skal kjøre. Skjer minst en gang i måneden at det er sightseeing på vei hjem fordi sjåførene kjører feil. De skal til venstre i et kryss, men om de da kjører feil og rett frem, så må de kjøre en hel bydel rundt nesten, fordi det er ikke plass til å snu bussen 🙄 Omveien tar ikke så lang tid, men irriterende når man vil hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar 2024 #15756 Del Skrevet 13. januar 2024 Titania skrev (Akkurat nå): På veien/ruta de skal kjøre. Skjer minst en gang i måneden at det er sightseeing på vei hjem fordi sjåførene kjører feil. De skal til venstre i et kryss, men om de da kjører feil og rett frem, så må de kjøre en hel bydel rundt nesten, fordi det er ikke plass til å snu bussen 🙄 Omveien tar ikke så lang tid, men irriterende når man vil hjem "Mer for pengene" tenker nå jeg. 😊 Men så er jeg positivitet manifestert da 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar 2024 #15757 Del Skrevet 13. januar 2024 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): "Mer for pengene" tenker nå jeg. 😊 Men så er jeg positivitet manifestert da 😉 Idag var jeg absolutt ikke det 😛 Tror alle som hadde skrikende barn fant ut at NÅ må vi på kjøpesentre samtidig. Jeg som er såpass vant til å høre på musikk uansett hvor jeg skal, så merker jeg ekstra godt når jeg ikke får hørt på den at verden er veldig bråkete 😅 Og selv om de ikke kan noe for det, barn som skriker og gråter hysterisk er lyder jeg hadde klart meg veldig fint uten 😛 Og når det er mange av de på områder man ikke bare kan stikke av fra, da blir det enda verre. Så idag ville jeg HJEM. Ble 15 min forsinket, men da var det godt å komme inn i hula si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar 2024 #15758 Del Skrevet 13. januar 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Idag var jeg absolutt ikke det 😛 Tror alle som hadde skrikende barn fant ut at NÅ må vi på kjøpesentre samtidig. Jeg som er såpass vant til å høre på musikk uansett hvor jeg skal, så merker jeg ekstra godt når jeg ikke får hørt på den at verden er veldig bråkete 😅 Og selv om de ikke kan noe for det, barn som skriker og gråter hysterisk er lyder jeg hadde klart meg veldig fint uten 😛 Og når det er mange av de på områder man ikke bare kan stikke av fra, da blir det enda verre. Så idag ville jeg HJEM. Ble 15 min forsinket, men da var det godt å komme inn i hula si Verden er jævlig irriterende. Er ikke til å unngå. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar 2024 #15759 Del Skrevet 13. januar 2024 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Verden er jævlig irriterende. Er ikke til å unngå. 😁 Vet 😛 Det er fordelen med musikken, den sperrer litt av det plagsomme ute 😛 Men i kø i butikken er jeg voksen nok til å følge med på hva som skjer rundt meg i steden 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar 2024 #15760 Del Skrevet 13. januar 2024 At naboen har på musikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå