sofie777 Skrevet 3. januar 2024 #15681 Del Skrevet 3. januar 2024 Manglende brøyting på fortau så jeg må kjøre omvei med scooteren. Det var kun snakk om 5 meter eller så, men førte til at jeg måtte kjøre rundt hele kvartalet. Håper ikke det var noen med barnevogn som skulle forbi der. (Resten av byen var ok brøytet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. januar 2024 #15682 Del Skrevet 3. januar 2024 (endret) Folk på Vibbo som krever at alle skal møte opp til et møte for å finne ut av hvem som kaster tull i søppelsjakten og at de som ikke møter opp vil bli mistenkeliggjort, jeg har sosial angst og det kommer ikke på tale å møte opp og så skal jeg bli mistenkeliggjort pga det? Endret 3. januar 2024 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar 2024 #15683 Del Skrevet 3. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Folk på Vibbo som krever at alle skal møte opp til et møte for å finne ut av hvem som kaster tull i søppelsjakten og at de som ikke møter opp vil bli mistenkeliggjort, faen altså jeg har sosial angst og det kommer ikke på tale å møte opp og så skal jeg bli mistenkeliggjort pga det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2024 #15684 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg irriterer meg over sykmeldt mann. HusetsHerre er sykmeldt i første omgang denne uka etter å ha fått et såkalt hekseskudd I ryggen. So far so good... Nevnt mann kjeder seg og har begynt å rydde litt i skuffer og skap. Flyttet på ting... Ryddet bort ting "vi sikkert ikke bruker" osv... Hvor er porselensknivene mine? Hvor er søppelposene? Hvorfor står tørkeruller der? Osv... Prøver å vise takknemlighet og rose initiativ, men jeg gremmes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar 2024 #15685 Del Skrevet 4. januar 2024 MarianneE skrev (11 minutter siden): Jeg irriterer meg over sykmeldt mann. HusetsHerre er sykmeldt i første omgang denne uka etter å ha fått et såkalt hekseskudd I ryggen. So far so good... Nevnt mann kjeder seg og har begynt å rydde litt i skuffer og skap. Flyttet på ting... Ryddet bort ting "vi sikkert ikke bruker" osv... Hvor er porselensknivene mine? Hvor er søppelposene? Hvorfor står tørkeruller der? Osv... Prøver å vise takknemlighet og rose initiativ, men jeg gremmes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. januar 2024 #15686 Del Skrevet 4. januar 2024 Cid skrev (10 timer siden): Folk på Vibbo som krever at alle skal møte opp til et møte for å finne ut av hvem som kaster tull i søppelsjakten og at de som ikke møter opp vil bli mistenkeliggjort, jeg har sosial angst og det kommer ikke på tale å møte opp og så skal jeg bli mistenkeliggjort pga det? Huff, så kjipt Jeg har jo sterk sosial angst selv, så vet hvor jævlig det er Kanskje du kan si at du er på jobb når møtet er? Folk jobber jo til forskjellige tider. Eller sende en Mail hvor du forteller at du har sosial angst og at det derfor er umulig for deg å møte opp? Du skal jo ikke mistenkeliggjøres pga det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desperatjente123 Skrevet 4. januar 2024 #15687 Del Skrevet 4. januar 2024 Smatting, folk som tygger med munn åpen, folk som snakker med munnen full av mat. Generelt alt som har med mat og munn å gjøre. Klarer det bare ikke. Jeg klikker i vinkel. folk som skal riste på beina rett i siden av meg så jeg rister også🤯 bare nei takk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #15688 Del Skrevet 4. januar 2024 Desperatjente123 skrev (14 timer siden): Smatting, folk som tygger med munn åpen, folk som snakker med munnen full av mat. Generelt alt som har med mat og munn å gjøre. Klarer det bare ikke. Jeg klikker i vinkel. folk som skal riste på beina rett i siden av meg så jeg rister også🤯 bare nei takk Riste på beina hvordan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2024 #15689 Del Skrevet 5. januar 2024 Desperatjente123 skrev (20 timer siden): Smatting, folk som tygger med munn åpen, folk som snakker med munnen full av mat. Generelt alt som har med mat og munn å gjøre. Klarer det bare ikke. Jeg klikker i vinkel. folk som skal riste på beina rett i siden av meg så jeg rister også🤯 bare nei takk Har du og misofoni kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desperatjente123 Skrevet 6. januar 2024 #15690 Del Skrevet 6. januar 2024 MarianneE skrev (18 timer siden): Har du og misofoni kanskje? Ja kan nok godt hende det.😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desperatjente123 Skrevet 6. januar 2024 #15691 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (På 5.1.2024 den 0.11): Riste på beina hvordan? Nei vis vi ligger i en seng da feks. Også ligger de å rister på beina så jeg også rister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #15692 Del Skrevet 6. januar 2024 Desperatjente123 skrev (2 minutter siden): Nei vis vi ligger i en seng da feks. Også ligger de å rister på beina så jeg også rister. Kan være leamus da, har det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. januar 2024 #15693 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Kan være leamus da, har det selv. Tror heller hun mener rastløse bein enn leamus 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #15694 Del Skrevet 6. januar 2024 Titania skrev (12 minutter siden): Tror heller hun mener rastløse bein enn leamus 😊 Er det stor forskjell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 6. januar 2024 #15695 Del Skrevet 6. januar 2024 Snorking! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #15696 Del Skrevet 6. januar 2024 Eris skrev (23 minutter siden): Snorking! Bra du ikke bor hos meg da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #15697 Del Skrevet 6. januar 2024 Donald Trump! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #15698 Del Skrevet 6. januar 2024 (endret) Denne saken. https://gameranx.com/updates/id/485962/article/news-anchor-called-out-after-insulting-tetris-players-accomplishment/ For en kjerring 😡 Så glad at vi ikke har så frekke og ufine nyhetsankere her til lands. Endret 6. januar 2024 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar 2024 #15699 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (47 minutter siden): Donald Trump! Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2024 #15700 Del Skrevet 6. januar 2024 Desperatjente123 skrev (6 timer siden): Nei vis vi ligger i en seng da feks. Også ligger de å rister på beina så jeg også rister. Har en mann som klager på at jeg gjør dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå