jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #14981 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte aldri over at jeg sa kjøtt og kino uten kj, før noen av søskenbarna mine begynte å påpeke det nå tar jeg meg ofte i å presse frem kj lyden når jeg skal si slike ord. Ikke noe kjekt egentlig å måtte anstrenge meg hver gang for å legge til kj lyden 😕 Det skjønner jeg godt. Det blir jo nesten som å lære å snakke på nytt. Men du prøver i hvert fall, det er jo kjempebra 👍🏻🤗 Er noe helt annet med de som snakker feil med vilje og tror det er søtt, tøft eller hva de nå tror. Bestevenninna mi får ikke til lyden i det hele tatt. Hun gikk hos logoped og greier, men det hjalp ikke. Hun er selvfølgelig også unnskyldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #14982 Del Skrevet 4. november 2023 Publikum som forstyrrer den som holder foredrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. november 2023 #14983 Del Skrevet 4. november 2023 6 minutter siden, Cid said: Jeg tenkte aldri over at jeg sa kjøtt og kino uten kj, før noen av søskenbarna mine begynte å påpeke det nå tar jeg meg ofte i å presse frem kj lyden når jeg skal si slike ord. Ikke noe kjekt egentlig å måtte anstrenge meg hver gang for å legge til kj lyden 😕 Jeg skjønner deg. Var først i voksen alder jeg lærte forskjell på sj og kj. Før det så hørte jeg ikke forskjell. Men jeg har aldri vært god i språk. Var mye i norsk-språket jeg ikke lærte før i voksen alder og jeg har sikkert mange feil fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #14984 Del Skrevet 4. november 2023 SVK skrev (12 minutter siden): Publikum som forstyrrer den som holder foredrag. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 4. november 2023 #14985 Del Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, Cid said: Autokorrekt systemet på mobiler? Nei, den er suveren. Det er stave- og grammatikkontrollen på denne PC'en. Den er grei å ha da noen bokstaver har en tendens til å bytte plass når jeg skriver fort. Men noen ganger lurer jeg litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #14986 Del Skrevet 4. november 2023 FrankDrebin 2 1/2 skrev (3 minutter siden): Nei, den er suveren. Det er stave- og grammatikkontrollen på denne PC'en. Den er grei å ha da noen bokstaver har en tendens til å bytte plass når jeg skriver fort. Men noen ganger lurer jeg litt. Samme her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2023 #14987 Del Skrevet 4. november 2023 Tenk om man hadde Microsoft Redaktør (for norsk) og Grammarly (for engelsk) på mobilen. Det fungerer så veldig bra på pc og jeg skulle ønske det hadde fungert på mobil også. Samtidig skulle jeg ønske det fantes ordforslag og autofullfør på pc, for DET fungerer perfekt på mobil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #14988 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) FrankDrebin 2 1/2 skrev (57 minutter siden): Nei, den er suveren. Det er stave- og grammatikkontrollen på denne PC'en. Den er grei å ha da noen bokstaver har en tendens til å bytte plass når jeg skriver fort. Men noen ganger lurer jeg litt. Jeg ser bare fordeler med din beskrivelse av problematikken. Hvis det er slik at bokstavene bytter plass, så kan du jo bare påberope deg skyhøy intelligens og si du skriver i anagrammer Forresten! Jeg digger innsatsen din i Police Squad ❤️ Endret 4. november 2023 av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 4. november 2023 #14989 Del Skrevet 4. november 2023 1 hour ago, KnekkeBørre said: Jeg ser bare fordeler med din beskrivelse av problematikken. Hvis det er slik at bokstavene bytter plass, så kan du jo bare påberope deg skyhøy intelligens og si du skriver i anagrammer Forresten! Jeg digger innsatsen din i Police Squad ❤️ Sånn kan man jo også se det. Takk, prøver så godt jeg kan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. november 2023 #14990 Del Skrevet 5. november 2023 Ikke føle seg uthvilt. Blæh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #14991 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Innlegg uten noe komma eller punktum, føles tungvint ut å skulle lese igjennom flere setninger uten noe pause Endret 5. november 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #14992 Del Skrevet 5. november 2023 Folk som driter i at de er i et kommunalt fullt basseng med begrenset svømmeplass. Og crawler på med elegansen til en nyfødt hvalross. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #14993 Del Skrevet 5. november 2023 Treige selgere på Finn.no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #14994 Del Skrevet 5. november 2023 Noen medisiner jeg står på fast er blitt et mareritt å få tak i. Prøve igjen i morgen.. heldigvis lært at jeg må få tatt tak og prøve bestille FØR det er litt tomt. 👍 Ca 20 dager igjen ennå😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #14995 Del Skrevet 5. november 2023 Hadde bare lyst til å ha en litt stille anonym insta-konto for å følge noen og bli inspirert. Ble suspendert😲 Ikke lagt ut noe. Influencerne kan operere hue og ræva og inspirere småjenter og snikreklamere seg i hjel. Mens jeg ikke kan ha en stille litt anonym instakonto. Verden er koko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2023 #14996 Del Skrevet 5. november 2023 11 minutter siden, Frøkenfryden said: Hadde bare lyst til å ha en litt stille anonym insta-konto for å følge noen og bli inspirert. Ble suspendert😲 Ikke lagt ut noe. Influencerne kan operere hue og ræva og inspirere småjenter og snikreklamere seg i hjel. Mens jeg ikke kan ha en stille litt anonym instakonto. Verden er koko. Fikk du beskjed om hvorfor du ble suspendert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. november 2023 #14997 Del Skrevet 5. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Fikk du beskjed om hvorfor du ble suspendert? Syns ikke det var lett å forstå men tror det var autentisitet. Ikke fullt navn og ikke bilde og ingen innlegg.. så jeg ser poenget litt.. men har ikke gått mer enn en uke liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. november 2023 #14998 Del Skrevet 5. november 2023 3 minutter siden, Frøkenfryden said: Syns ikke det var lett å forstå men tror det var autentisitet. Ikke fullt navn og ikke bilde og ingen innlegg.. så jeg ser poenget litt.. men har ikke gått mer enn en uke liksom. Skjønner. Synes det er rart. Selv har jeg navnet mitt på instagramen, men har ingen bilder eller innlegg. Bruker kun instagram-kontoen for å titte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. november 2023 #14999 Del Skrevet 6. november 2023 Alt som går sakte. Folk med trege bevegelser (ikke eldre, de er unntatt). Møter som drøyer ut med masse snikksnakk. Jeg. Orker. Ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. november 2023 #15000 Del Skrevet 6. november 2023 Folk som ikke klarer å innrømme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå