Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Alt går så forbannet på skinner om dagen, så det er vanskelig å finne noe å irriterer seg over.

Men å irritere seg skal man jo kunne unne seg uansett, så jeg har måttet grave dypt i arkivet. 

Da kom jeg på disse fotokonkurransene som var veldig vanlig i ukeblader og lokalaviser før. Der premien nesten uten unntak var et fotoapparat!! 

Hva faen var poenget med dette? Én ting som burde være rykende klart, er vel at alle som deltok i disse fotokonkurransene allerede hadde et j@vla kamera!! :raven:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Alt går så forbannet på skinner om dagen, så det er vanskelig å finne noe å irriterer seg over.

Men å irritere seg skal man jo kunne unne seg uansett, så jeg har måttet grave dypt i arkivet. 

Da kom jeg på disse fotokonkurransene som var veldig vanlig i ukeblader og lokalaviser før. Der premien nesten uten unntak var et fotoapparat!! 

Hva faen var poenget med dette? Én ting som burde være rykende klart, er vel at alle som deltok i disse fotokonkurransene allerede hadde et j@vla kamera!! :raven:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (8 minutter siden):

De kunne vel som regel vinne et BEDRE kamera enn det de hadde før. Amatørbilder tatt med "vanlig" kamera kunne oppgraderes til et speilreflekskamera. Alle hadde ikke dét! :D

Endret av sofie777
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

De kunne vel som regel vinne et BEDRE kamera enn det de hadde før. Amatørbilder tatt med "vanlig" kamera kunne oppgraderes til et speilreflekskamera. Alle hadde ikke dét! :D

Men faen da @sofie777:knegg:

Du måtte liksom komme her med fotnuftig argumentasjon å ødelegge hele survinga mi :paff:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (20 minutter siden):

Men faen da @sofie777:knegg:

Du måtte liksom komme her med fotnuftig argumentasjon å ødelegge hele survinga mi :paff:

Jepp, sånn er jeg 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke har på bilbelte i buss. Bare dø dere men jeg er ikke så hypp på å få dere gjennom lufta og i trynet når vi kræsjer..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Folk som ikke har på bilbelte i buss. Bare dø dere men jeg er ikke så hypp på å få dere gjennom lufta og i trynet når vi kræsjer..

I mange år så hadde vi ikke bilbelte på bussene her, er først de siste årene at det har kommet. Jeg har det alltid på uansett om det ikke alltid er like lett mtp vekten min.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

I mange år så hadde vi ikke bilbelte på bussene her, er først de siste årene at det har kommet. Jeg har det alltid på uansett om det ikke alltid er like lett mtp vekten min.

Ja er jo litt nytt på mange busser. Fint du bruker👍 En hel familie her nå uten.. med små barn. 
 Og far som ser på telefon med lyd. Aaarghhh 😩 Usolidariske folk burde forbys å ta langdistansebusser…

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja er jo litt nytt på mange busser. Fint du bruker👍 En hel familie her nå uten.. med små barn. 
 Og far som ser på telefon med lyd. Aaarghhh 😩 Usolidariske folk burde forbys å ta langdistansebusser…

Skulle ønske busbelter (er det virkelig ikke et ord :klo:) var lengre da, noen ganger så føles det ut som en tvangstrøye og jeg får ikke det skikkelig på heller 😕 (har det bare rundt livet)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg vil bruke, men de er for korte på bussene her 😶

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg vil bruke, men de er for korte på bussene her 😶

Opplevd det noen ganger selv, synes de burde være lange nok til at overvektige folk fint kan bruke dem uten at det føles ut som om man får på seg en tvangstrøye.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (9 minutter siden):

Opplevd det noen ganger selv, synes de burde være lange nok til at overvektige folk fint kan bruke dem uten at det føles ut som om man får på seg en tvangstrøye.

På bussen til pappa er de perfekte, men på by og langrute-bussene her er det ikke noe vits i å forsøke.
Greit nok at jeg er sykelig overvektig og krever en del ekstra lengde, men ser noen som bare har litt ekstra på kroppen sliter med beltene også. Skjønner at ekstra lengde koster, men samtidig burde det ikke være det det står på. 

spurte en sjåfør jeg kjenner for ikke så lenge siden om belteforlengere evt, og det hun sa, var at det ikke fantes noen som var godkjent - men har ikke lett så mye selv, skal jeg innrømme

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

:klappe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel teknisk sett bussbelte😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (9 minutter siden):

La meg tilby et kompromiss før det smeller her. 

"Sikkerhetsbelte/sele"  :knegg:

Eller "pyse-strikk" som vi kaller det på bygda.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Skulle ønske busbelter (er det virkelig ikke et ord :klo:) var lengre da, noen ganger så føles det ut som en tvangstrøye og jeg får ikke det skikkelig på heller 😕 (har det bare rundt livet)

Titania skrev (6 timer siden):

På bussen til pappa er de perfekte, men på by og langrute-bussene her er det ikke noe vits i å forsøke.
Greit nok at jeg er sykelig overvektig og krever en del ekstra lengde, men ser noen som bare har litt ekstra på kroppen sliter med beltene også. Skjønner at ekstra lengde koster, men samtidig burde det ikke være det det står på. 

spurte en sjåfør jeg kjenner for ikke så lenge siden om belteforlengere evt, og det hun sa, var at det ikke fantes noen som var godkjent - men har ikke lett så mye selv, skal jeg innrømme

Åå så teit! Sånn burde det ikke være, må passe alle!😢

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 timer siden):

Du altså, lille norsklærer! 
Jeg spiser straks baconrisotto som hevn!🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...