Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (2 timer siden):

Har bestilt en vare og jeg bestilte den til en pakkeboks jeg nesten kan se fra vinduet, som jeg ikke trenger å "kle på meg" for å hente i. I dag fikk jeg vite at pakken skal hentes på andre siden av byen, altså må jeg kle meg varmt og helst ha en annen unnskyldning til å dra så langt også. Irriterende!!!!

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som jobber foran tv skjermen som ikke kan prate 

"Jeg har eh snakket med eh en kar her som ehhhhhh..." SHAT THE FACK UP

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (13 timer siden):

Har bestilt en vare og jeg bestilte den til en pakkeboks jeg nesten kan se fra vinduet, som jeg ikke trenger å "kle på meg" for å hente i. I dag fikk jeg vite at pakken skal hentes på andre siden av byen, altså må jeg kle meg varmt og helst ha en annen unnskyldning til å dra så langt også. Irriterende!!!!

Går du ut halvnaken og henter pakker😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Går du ut halvnaken og henter pakker😲

Nei, men trenger ikke å dusje og ta på meg sjal og lue og jeans (mitt "faste" antrekk), for å gå rundt hjørnet. Det holder med kose-/hjemmeklær. Må være varm når jeg skal kjøre langt på scooter

Endret av sofie777
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/24/2023 at 11:36 PM, sofie777 said:

Ser den. Uten sammenlikning forøvrig bestilte jeg noe selv forleden. En 7-Eleven like i nærheten av meg har alltid vært et sted å få pakken levert, men nå var den plutselig ikke en mulighet lenger. Nå må jeg langt faenivold (20 min spasertur) for å hente den. :P 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke har egne meninger, men alltid er helt enige med siste taler. Uansett hva temaet måtte være eller hva som står på.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lorieen said:

Folk som ikke har egne meninger, men alltid er helt enige med siste taler. Uansett hva temaet måtte være eller hva som står på.

Helt enig. xD 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (8 timer siden):

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (6 minutter siden):

Den eldre generasjon som ikke har lært seg kontaktløs betaling og som klarer å taste feil kode 3 ganger :dåne:

Kontaktløs betaling? Som å holde bankkortet og skanne det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (1 time siden):

Immunforsvaret mitt… Nesten nok med å høre at folk er syke, så blir jeg det… 

Og syk igjen 🙄

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...