Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (3 minutter siden):

Anton slipper ut dyra hvis du sier at han ikke er ordets rette far 🐍🦧🦍🐘🐆🐊

Dyra gjør som jeg sier, jeg er The Beastmaster 😎

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

melatonin skrev (1 minutt siden):

De som parkerer på familieparkering uten grunn. Jeg parkerte aldri der før jeg fikk barn, det var reservert de med barnevogn og trengte stor plass når de skulle ut og inn tenkte jeg. Det tenker vist ikke alle. I dag smatt en voksen mann med liten bil, og han var alene i bilen, inn og tok en slik plass rett forran oss, vi kom med familiebil og var flere i bilen. Jeg synes det er frekt, egoistisk og fryktelig irriterende.

Enig!

Hyggelig å se deg 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, jukkapalme said:

Ååå, Albert Åberg, jeg elsket Albert Åberg da jeg var liten ♥️ i de nyere versjonene av bøkene er pipa fjernet fra munnen til pappaen hans. Krenkende, vet du. Som alt annet. Krenk og bli krenka. Jeg blir GAL av dette krenkesamfunnet! Tror ikke akkurat noen barn bryr seg eller begynner å røyke pga at faren til Albert Åberg har pipe i kjeften 😂

Er forlaget redd for at fedre som leser Albert Åberg skal begynne å røyke pipe? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer av slåen på låvedøra når du kikker en annen vei… :lur:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Er forlaget redd for at fedre som leser Albert Åberg skal begynne å røyke pipe? :hoho:

:skratte::skratte:Ja for da tror Cassidy Tvillingene at det blir pipekonsert.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer av slåen på låvedøra når du kikker en annen vei… :lur:

:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (4 minutter siden):

De som parkerer på familieparkering uten grunn. Jeg parkerte aldri der før jeg fikk barn, det var reservert de med barnevogn og trengte stor plass når de skulle ut og inn tenkte jeg. Det tenker vist ikke alle. I dag smatt en voksen mann med liten bil, og han var alene i bilen, inn og tok en slik plass rett forran oss, vi kom med familiebil og var flere i bilen. Jeg synes det er frekt, egoistisk og fryktelig irriterende.

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Noen på kg som påstår det? 

Folk som ikke bruker refleks tror de er selvlysende i mørket. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Folk som ikke bruker refleks tror de er selvlysende i mørket. 

Hva får deg til å tro det? Så samt man ikke går midt på veien. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Jeg går heldigvis alltid helt uti veikanten, ser ikke noe poeng i å gå der biler skal kjøre.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 minutter siden):

Hehe husker vi diskuterte dette i fjor også. Det er farlig uten refleks uansett. Om man så er på fortau. Om jeg svinger over på fortau for å ikke kjøre ned en pus i veien er det ok at jeg ser om det er et menneske der liksom. Da ville jeg jo ikke gjort det. Så jeg syns det er utrolig kjipt gjort å gå uteN.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg går heldigvis alltid helt uti veikanten, ser ikke noe poeng i å gå der biler skal kjøre.  

Det er viktig likevel.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Hehe husker vi diskuterte dette i fjor også. Det er farlig uten refleks uansett. Om man så er på fortau. Om jeg svinger over på fortau for å ikke kjøre ned en pus i veien er det ok at jeg ser om det er et menneske der liksom. Da ville jeg jo ikke gjort det. Så jeg syns det er utrolig kjipt gjort å gå uteN.

Jeg hadde tenkt til å finne refleks å feste til jakken men glemte det av, kan gjøre det nå når jeg har det i tankene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde tenkt til å finne refleks å feste til jakken men glemte det av, kan gjøre det nå når jeg har det i tankene.

Det er fint. Man kan ha det på fast👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Stemmer det, nytter ikke å få folk til å se hvor viktig refleks er før de blir påkjørt virker det som...og da kan det være for sent..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Det er fint. Man kan ha det på fast👍

Håper på å finne noe jeg kan ha festet fast på jakken fremfor de jeg snurrer rundt armen :)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...