Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #14561 Del Skrevet 9. oktober 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Åååå, så slitsomt og irriterende! Og så på biblioteket da hvor man skal være stille! Hvorfor kan han ikke ta telefonen inntil øret og snakke med innestemme som normale folk? Respektløst er det. Rart ikke bibliotekaren sier i fra. Jeg ville gått enten utenfor eller inn i et telefonrom om min telefon ringte. Eller sendt en melding om at jeg er på biblioteket og ringer tilbake senere. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at det er respektløst å holde på sånn i biblioteket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. oktober 2023 #14562 Del Skrevet 10. oktober 2023 Folk som ikke klarer å samle alt de skal skrive i en melding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. oktober 2023 #14563 Del Skrevet 10. oktober 2023 SVK skrev (9 timer siden): Takk! Takk. Ja, synes det er helt tullete hvor lite omtenksom han er overfor andre. Kan legge til at det som regel er svært lange samtaler han tar når han først tar dem. Når man skal snakke i en halvtime så burde man skjønne at man forstyrrer folk unødvendig . Spesielt når han vet han ikke klarer å la være å rope i telefonen og han har blitt fortalt han kan ta telefonen i telefonrommet slik han ikke forstyrrer andre. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at man skal respektere stillheten i biblioteker. jukkapalme skrev (6 timer siden): Åååå, så slitsomt og irriterende! Og så på biblioteket da hvor man skal være stille! Hvorfor kan han ikke ta telefonen inntil øret og snakke med innestemme som normale folk? Respektløst er det. Rart ikke bibliotekaren sier i fra. Jeg ville gått enten utenfor eller inn i et telefonrom om min telefon ringte. Eller sendt en melding om at jeg er på biblioteket og ringer tilbake senere. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at det er respektløst å holde på sånn i biblioteket. Helt enig med dere! Dessverre er det ikke påbudt med stillhet på biblioteker lengre. 🙁 jeg synes for så vidt det er ok at barn lager lyd, barn er barn, men voksne som prater i vei på bibliotek er noe av det verste jeg vet 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 10. oktober 2023 #14564 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det triste været for tiden. Regn 24/7 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14565 Del Skrevet 10. oktober 2023 Entern skrev (1 time siden): Helt enig med dere! Dessverre er det ikke påbudt med stillhet på biblioteker lengre. 🙁 jeg synes for så vidt det er ok at barn lager lyd, barn er barn, men voksne som prater i vei på bibliotek er noe av det verste jeg vet 😕 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. oktober 2023 #14566 Del Skrevet 10. oktober 2023 Kvakky skrev (24 minutter siden): Det triste været for tiden. Regn 24/7 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14567 Del Skrevet 10. oktober 2023 Entern skrev (9 timer siden): Helt enig med dere! Dessverre er det ikke påbudt med stillhet på biblioteker lengre. 🙁 jeg synes for så vidt det er ok at barn lager lyd, barn er barn, men voksne som prater i vei på bibliotek er noe av det verste jeg vet 😕 Husker de myndige bibliotekarene som var før. Jeg fikk streng blikk når jeg kom for å låne Gulltopp og Frøken detektiv 🧐🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14568 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Husker de myndige bibliotekarene som var før. Jeg fikk streng blikk når jeg kom for å låne Gulltopp og Frøken detektiv 🧐🥰 Hadde du bråkt før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14569 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde du bråkt før? Ikke bråkt akkurat. Kanskje nynnet litt og snakket med venninnen. Jeg lånte bøker ganske ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14570 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ikke bråkt akkurat. Kanskje nynnet litt og snakket med venninnen. Jeg lånte bøker ganske ofte. Skulle det lite til å provosere bibliotekaren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14571 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skulle det lite til å provosere bibliotekaren? Ja, det skulle være stille. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14572 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ja, det skulle være stille. Skulle vært sånn nå med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14573 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Skulle vært sånn nå med. På voksenavdelinga i det minste. Ganske fredelig på mitt bibliotek da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14574 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): På voksenavdelinga i det minste. Ganske fredelig på mitt bibliotek da. Men rene cowboytilstander i barne avdelingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14575 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Men rene cowboytilstander i barne avdelingen? Lenge siden jeg har brukt noe tid der, men ungene har jo lov å snakke. Da mine var små, var det en liten krok der jeg kunne lese for dem. Så kjøpte vi kanelboller etterpå. Koselige tider 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14576 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Lenge siden jeg har brukt noe tid der, men ungene har jo lov å snakke. Da mine var små, var det en liten krok der jeg kunne lese for dem. Så kjøpte vi kanelboller etterpå. Koselige tider 😊 Kjekt husker jeg brukte å låne Albert Åberg 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14577 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Kjekt husker jeg brukte å låne Albert Åberg 😄 Jaaa det gjorde vi og 😊 «Hver ting på sin plass og en ting om gangen» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14578 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) Boetica skrev (2 minutter siden): Jaaa det gjorde vi og 😊 «Hver ting på sin plass og en ting om gangen» Var det fra en av bøkene? Endret 10. oktober 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 10. oktober 2023 #14579 Del Skrevet 10. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Var det fra en av bøkene? Syns jeg hører stemmen til faren til Albert så det er mulig det er fra en av VHS-filmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #14580 Del Skrevet 10. oktober 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Syns jeg hører stemmen til faren til Albert så det er mulig det er fra en av VHS-filmene. "Ikke leke med sagen Albert" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå